Goedemorgen allemaal! Zo ik heb 30 december mijn 20 weken echo.... Maar ik ben dan nog maar 18+3.. ze zeiden wel, als je wat steviger bent dat het dan kan zijn dat het wat moeilijk er te zien is.. grrrr mijn bmi is wel wat hoger ja.. Maar goed het enige is dan dat je nog een keer zou moeten terug komen... okay! Ik wil hem zo vroeg, omdat we daarna 31e.. 10 dagen op vakantie gaan!! hihi... Heb ook net de huisarts ingelicht over mijn zwangerschap.. en gevraagd over de MG prik.. en zij adviseren niets, het is echt mijn keuze.. hhmm? Heb me ook net aangemeld bij de kraamzorg... online dan... zelfde als de vorige keer, was me heel goed bevallen.. een bureau die werkt met 1 kraamverzorgster gedurende de hele periode. Vind ik wel zo prettig!! En mijn zusje komt misschien de 2e week nog, die is kraamverzorgster! Heb ook even mijn zorgverzekering bekeken voor volgend jaar... Ga nog wel het een en ander aan passen.. Ik kom nu uit bij de FBTO... 107 euro totaal (incl. 150 tandarts, 9 x fysio)... en dan heb je de module gezinsplanning erbij zitten.. Dus je hele eigen bijdrage voor de kraamzorg wordt vergoed etc. + Kraampakket en dergelijke... Hebben jullie dit al uitgezocht? Wie ging er allemaal een 3d echo doen voor geslachtsbepaling en wanneer???
Nou dan kan ik niet achterblijven. net even snel eentje genomen. is me eerste foto. heb het bij mijn vorige zwangerschap wel regelmatig bijgehouden maar ook pas vanaf ongeveer 15 weken. Vind hem nog best bescheiden voor een tweede maar hij kan wel enorm opblazen in de avond haha.
Ook nog even snel eentje met blousje opzijgetrokken. dat rare bobbeltje is m'n riem, anders zakt me broek af
en als we toch bezig zijn haal ik m'n 15 weken foto er ook nog maar even bij van susy haha. Kunnen we even vergelijken
het scheelt wel. bij de 15 weken foto is het echt al veel meer naar voren. nou is het meer een opgeblazen buik, denk door mijn naar binnen gekantelde baarmoeder.
Oeeeh ik voelde iets bewegen onderin bij mijn schaambot! Ik ben een beetje te nuchter om gelijk aan te nemen dat het babytje is, omdat ik het vorige keer juist zo laat voelde... maar ik ga het wel in de gaten houden
leuk joh, ben stiekem jaloers haha. ik ga ff broodje maken voor dochterlief en d'r daarna lekker op bedje brengen.
Zo we zijn weer terug. Ga zo Derya op bed leggen. Wat eten we vandaag? Heb voor mannetje nog ovenschotel over van gisteren. Aardappel met kip, ui, turkse pepers en tomaten. De dames eten vanavond pizza, lekker makkelijk een keertje.
Mooie foto weer, de buikjes beginnen wat te worden. En maar schrijven en schrijven en schrijven, de 1000ste pagina is in zicht.
Ik moet zo ook nog boodschappen doen moet nog snoep in slaan voor vnaaf schande dat ik dat nog niet heb gedaan dit is eerste jaar in ons eigen huisje met sint maarten dus ben benieuwd hoeveel kids hier komen er wonen genoeg hier zitten 2scholen tegenover ons haha
Als het goed is ziet mijn babytje er nu zo uit: Bekijk bijlage 27521 Leuke site trouwens: Vaderschap.org - Voor vaders, door vaders
Jaaaaaaaa ik ga 12 december voor een geslachtsbepaling! Krijgen een echo van een half uur... en het kost 30 euro! Nou dat is me het wel waard!!
Mooie foto's zijn dat he. Had zo'n boek met al dat soort foto's. Uitgeleend aan schoonzusje, nooit meer terug gezien. Zegt dat ze hem niet heeft en zo nog een stuk of 6 boeken. Waren allemaal nieuwe boeken. Had ze zelf nauwelijks ingekeken, maar omdat zei eerder zwanger was van de eerste dan ik, mocht ze ze lenen, toen ik eindelijk na een paar jaar zelf zwanger was vroeg ik om die boeken. Had ze niet zei ze.
Ik heb ook een boek gekregen met MvM. Dit jaar gekozen voor de DVD heeeeel gaaf!! Zat met tranen in de ogen te kijken..