Hier ook zo'n leuke moeder. Alles gaat goed zolang je ja en amen zegt. Hier ben ik afgelopen maart mee gestopt en sindsdien heeft ze ook het contact verbroken.
mijn vader is inmiddels hertrouwd en afscheid nemen van me ma was voor mij de beste keus uit me leven. klinkt wel beetje cru maar is ook echt heel veel gebeurt. za was een die altijd opschepte en ondertussen was het nooit goed genoeg. op vakantie moest zonder kinderen, als me pa niet voldeed nam ze een tussendoortje, nieuwe auto wanneer ze die maar weer eens wilde enz enz. ze is zelfs omgeschoold en na 1 sollicitatie waar ze werd afgewezen was ze zo zielig dat ze het echt niet aan kon te werken. ze is er vandoor gegaan met een motorrijder in de schuldsannering met een zoontje van 7. liep ze dan vrolijk mee door de stad van kijk ik heb er ook weer een. Mens spoort echt niet joh. Sorry kon het niet laten het er even uit te gooien. hoor nog wel regelmatig wat via me schoonzusje welke elke dag die strijd met me broertje voert om haar. zij is nu 24 weken zwanger en ze heeft nog nooit gevraagd hoe het gaat, belt niet, komt niet langs en als je iets van d'r hoort is het over hoe zielig zij is. vnd het gewoon zo sneu voor me broertje want die blijft zeggen maar het is me wel me moeder. nou hij heb nou dikke ruzie gehad en volgens mij is het nu echt over. ben er stiekem wel blij om. zo iemand ben je beter kwijt dan rijk. *excuus voor me ego bericht*
Sebraatje haha nee niet jou moeder overgenome ik woon ook vanaf me 15de niet meer bij haar ben ik pleeggezin terecht gekomen me moeder was al heel lang van me pa gescheiden hem ook bedrogen ze kon neits anders dan liegen en bedreigen me broertje woont ook bij pleegvader. me ma opnieuw hertrouwd daar ook nog broertje uit voort gekomen toen ging me ma me stiefpa ook bedriegen en same verhaal weer gescheiden me half broertje bleef bij me stiefpa achter ach en daarna ook nog zoveel gebeurd. te veel om op te noemen maar geen van haar kindere woont meer bij haar ze verhuisd van hot naar her teert op andere hun zak en woont er netzolang in tot ze door hebben dat ze hun misbruikt. ik ben de enige van de familie die nog contact met haar heeft zelfs me opa en oma en me tantes niet. heb super lieve schoonfamilie en pleegfamilie waar ik gelukkig heel veel aan heb
gooi het er maar uit hoor , en als ik je verhaal zo hoor , heb je ook de juiste keuze gemaakt , had ik in jou geval waarschijnlijk ook gedaan .
Oh mijn moeder is ( gelukkig ) geweldig. Daar in tegen mijn schoonmoeder. Die spoort echt NIET. Ontzettend lang verhaal ( Pien en Daan weten het misschien nog wel ) maar heb nu via mijn zwager en schoonzus gehoord wat ze allemaal over mij zegt :O Komt het lijstje - Ik heb borderline - Ik ben autistisch - Ik ben contact gestoord - Ik mishandel mijn man ( moest ik zo hard om lachen, triest he ) - Ik mishandel onze hond, want Ollie had laatst een blauw oog En ga zo maar door. Ze werkt in de Gelderse Roos als psychiater, dat is nog het aller ergste. Psychobitch!
das dan wel fijn natascha. ik ben ook dolblij met me schoonmoeder en de vrouw van me pa. Ze zijn afgelopen mei pas getrouwd en ken haar pas 2,5 jaar maat tis echt een schat en echt een superoma voor me dochter. Ze heeft van d'r zelf geen kinderen maar we zeggen wel altijd dat ze het nu allemaal kado heeft gekregen. Ook me schoonma is een schat. heb van hun een naaimachine gekregen, dat wou ik al heel lang en ze komt elke week net als een vriendin van me en dan geeft ze ons naailes. echt zo gezellig. zijn nou samen een wiegje van mp aan het bekleden.
haha dat lijkt me idd weer een lekkere. hoor je trouwens vaker he dat de shrinks zelf eigenlijk prima voldoen aan jou bovengenoemde lijstje. hoe ging dat spreekwoord ook alweer? waar je mee om gaat wordt je mee besmet? *lol*
Hahaha ja dat mens is echt niet wijs. We hebben ook zo min mogelijk contact. Alleen met de verjaardag van Nathan komt ze , en Sinterklaas. Ze is wel lief voor Nathan hoor, en Nathan vind haar helemaal geweldig omdat ze altijd zo debiel doet. Maar ik laat haar nooit meer alleen met mijn kind, zoveel streken heeft ze al geflikt. Thank God wonen we nu 200 km bij haar vandaan Oh en ik zeg altijd dat ze in die inrichting is opgesloten 8 uur per dag. De tijden dat ze daar niet is, is ze gewoon op verlof
Zo en dan nu wat leuks. Iedereen gefeliciteerd, we zijn de 1000 pagina's gepasseerd. Op naar de 2000, die gaan wij makkelijk halen met al dat geklets.
Sebraatje wat een toeval dat we onze schoonmooeders wel zo graag mogen en zal ik nog was grappigs vertellen van me schoonouders het wiegje gekregen waar me vriend altijd in heeft geslapen en raad eens ja dat gaan me schoonma en ik samen beklede
Sorry hoor maar is ze niet toevallig zelf de patient i.p.v de psychiater. Dat zeg je toch niet over je eigen familie.
natascha, leuk joh! er is bij ons geen familiewieg dus heb eentje van marktplaats geplukt. zijn we samen naar de markt geweest en hebben lappies gehaald en zijn nou druk bezig. binnenbekleding is klaar en ga vrijdag even kijken voor een nieuw matrasje. had gelezen dat dat gewoon van koudschuim kan. nou hopen dat die schuimkerel vrijdag op de markt staat!
hey dames even snel vraagje. toevallig dat natascha er nog nooit van gehoord had maar heeft een van jullie ook last van spontane bloedneuzen in de zwangerschap? ik had er vanmiddag weer een. Joepie (not)