Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Het zit je ook niet mee he meid ........kan me voorstellen dat je hier ff geen zin in hebt, het blijft eenvolwassen man en zo moet hij zich maar eerst naar gaan gedragen , dikke kknuuffff

2. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Jeetje meid, het zit je ook niet echt mee he.
    En hij beloofde toch dat hij er aan zou gaan werken met jou.
    Ben eerlijk gezegt wel heel benieuw wat hij je te vertellen heeft.
    Met name wat voor excuus hij heeft.
    Was wel duidelijk dat hij je niet verwacht had thuis.
    Sterkte ermee.
    Knuffel.

3. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    Haha wij houden beidenniet van snert! Ik kan er nog wel een bakkie van weg krijgen maar jaag hubbie echt de deur uit hihi.

Net terug van het boodschappen doen. Weer te lang met me oude baas staan kletsen, was wel even leuk.
    Mannetje belde net dat ie later is dus wordt toch even makkelijk gebakken aardappeltes met visstick. Is wel zo makkelijk met alle kindjes aan de deur straks. Nou ja als ze komen dan. Vorig jaar maar 4 kindjes gehad!

4. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    @ Yessica, dat had ie mij ook niet moeten doen hoor. Helemaal als je in de planning hebt weer thuis te komen. Alsof z'n werkster met vakantie is geweest, bah zie het al voor me. Ik wordt al pissig als ie staat te sputteren bij de pot. Yekkes.
    Hoop dat jullie snel tot een goede oplossing komen. Deze stress kun je nu ff niet gebruiken en met je hormonen kan ie best een beetje rekening houden. Hij heeft tenslotte ook voor jullie baby gekozen toch?!

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ging er nou nog iemand geslachtsbepaling doen van jullie???

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wil het geslacht wel weten met de 20 weken echo maar ga er geen aparte echo voor nemen

7. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, en toen benadrukte ze nog wel even dat ze alleen het geslacht noemen als ze het zien maar niet er naar gaan zoeken omdat dat niet het doel van deze echo is.

Ze zei, als je een geslachtsbepaling wilt, dan raad ik echt een pretecho aan.

Toen ben ik gaan zoeken en vond er eentje vlak bij ons voor 30 euro.. een echo van een half uur en dat kan met 16 weken. :D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Klopt idd.
    Je kan aangeven dat je graag het geslacht wilt weten. de ene is er makkelijker in dan de ander. Maar belangrijkste voor hun is idd dat het kindje geen afwijkingen heeft.

9. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Zo hehe, ik zit eindelijk even op de bank, al moet ik nog eten ;) Het was zooo druk op werk, niet normaal :$ Wel leuk die nieuwe zorgverzekering maar waarom belt iedereen mij op :p Gelukkig morgen weer een dagje vrij en dan alleen vrijdag nog :)

Manlief helpt ook niet mee, die belt me op in de auto of ik Fenna kan opahelnwant het wordt laat... Ik zeg ok, file zeker? Nee ik ben nog op kantoor :x Oooh ik vind het zooo irritant als hij dat doet, bel dan eerder :x Dus nu komt hij om kwart over 7 thuis, eten en moet om half 8 weer weg, gezellig :(

Geslachtsbepaling: Ja gaan wij doen, volgende week donderdag :D Vorige keer ook gedaan, gelukkig want bij de 20 weken echo wilde ze er niet naar kijken :( En wij wilde het ECHT graag weten, dus dan had het echt ene grote domper geweest... Maar er zijn er ook zat die wel willen kijken hoor!

MOOOOOOIIIIEEEE Buikfoto's, ik ben er gek op :D Ik ga vanavond ook weer één maken, buikie is echt gegroeid, niet te zuinig :$ Ben nu bijna 15 weken en heb nu al de 30 weken buik van Fenna, dat beloofd wat :)

Zo nu eten, lekker makkelijk, soep met broodje kroket :p

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier idem dito. Tenzij ze het niet kunnen zien, dan ga ik dat alsnog wel doen. Dan is het maar 25 euro voor een echo.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier gelukkig een prima relatie met zowel moeder als schoonmoeder. Ach, ze hebben allebei wel hun gebruiksaanwijzing maar die ken ik inmiddels vrij goed ;)

Geslachtsbepaling. We hopen het tijdens de 20 weken echo te weten te komen. Zo niet, dan regelen we alsnog een pretecho

Wij eten vanavond ook frietjes. Dat doen we zelden omdat ik eigenlijk niet zo van vette happen hou maar goed, manlief is er wel dol op dus soms ga ik overstag (en dan vind ik het ook wel lekker hoor)

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Wij hebben de 27ste geslachtsbepaling echo.
    Kan die 3 weken extra gewoon niet wachten!! Hihi.
    Net trug van Sint Maarten lopen, darren heeft onwijs veel snoep, en ik kan niet meer lopen van de pijn in m'n bekken. 2 straten door geweest en dan al zoveel pijn :(

Net ook Marcel nog gebeld. Maar ben het weer ff helemaal zat met hem. Ik spreek hem andere keer wel.
    Ben nu ook moe, en das niet handig voor een gesprek.

Denk dat ik over een uurtje lekker in m'n bed ga. Heb het gehad voor vandaag!

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wij gaan ook een extra echo doen voor het geslacht te weten! Ben ook veelste nieuwsgierig... we moeten nog wel een afspraak maken.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedenavond!
    Vandaag vrije dag gehad en net ff een half uur lang aan het bijlezen geweest!

WOW wat een mooie buikjes!! ik = zwaar jaloers!! ik heb het idee of zijn mijn 2 vetrollen alleen maar groter geworden... :( ik hoop maar dat de kleine wel gegroeid is en het hartje klopt dinsdag a.s. begin nu echt zenuwachtig te worden nu ik die mooie grote buiken zie en zelf echt niet het idee heb dat mijn buik nou zo anders is.......... zucht, ik haat mijn onzekerheid!!!

Moeders, mijn moeder is te gek! wij hebben echt supergoede band zowel moeder-dochter als vriendinnenband! ze is nog maar 45 en helemaal in de wolken dat ze oma word, koopt zich nu al helemaal de ziekte aan spullen voor de kleine! :D en mijn schoonmoeder is ook een superlief mens waar ik het supergoed me kan vinden... dus wat dat betreft heb ik het erg getroffen!!

Moesten vandaag op begrafenis omdat de vader van een van onze goede vrienden was overleden :( dat was wel minder, word je toch weer even met beide benen op de grond gezet.

Hoe voelt het nou precies als je de baby voelt? want ik heb de afgelopen dagen wel een paar maal iets gevoeld in mijn onderbuik dat niet als darmen voelde en ook niet als krampen... maar een beetje net alsof iets zich omdraaide binnenin me... moeilijk te omschrijven eigenlijk haha,

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    BabeBabe, naar zo'n begrafenis.:(
    Ik voelde bij Levi plopjes in het begin.

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    moeder band heel goed :) :D :D Mijn mams is 43 en word voor de 3e keer oma :D .

Beeb voelen ?? Ik liep daar straks naar huis van de bus, en dacht uhh was dat, het voelde zo NIET als me darmen. En thuis lang uit op de bank liggen denk nou mischien komt t nogges niks. Ik ga staan loop een stukkie en plrlp O MY GOD, leek net of ie de ratslag deed.

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    OH jakkes Babe: Gecondoleerd!! Begravenissen zijn zo onwijs klote.

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    vooral als je eigenlijk elk half uur moet plassen en nu dus 2,5 uur niet!!! :p

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    :p wil je mijn flessen niet lenen ..
    Ik heb het zo onwijs gehad met die dingen

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    jeetje wat is er vandaag veel geschreven....

moeders: ik heb een hele lieve moeder, wordt soms wel gek van haar maar ze is nu in de overgang en ik heb lkast van hormonen. niet zo'n mooie combi.

buik foto's wat een mooie buiken zie ik weer voorbij komen!!!!

Geslachtsbepaling: willen we tot nu toe niet.

eh vergeet ik nog wat.... ik geloof het niet maar zit nu al 3 kwartier bij te lezen dus ben misschien wel het een en ander vergeten.

Deel Deze Pagina