Ben blij dat ik klaar ben met mvm. Met Levi heel trouw gedaan maar merkte dat ik er nu echt stukken minder fut voor had
haha, mijn krat stond in mijn auto... en had geen nieuwe gehaald... dus plas ook al een week niet in de kratten volgende week nog 1 weekje en dan houd ik het ook weer voor gezien het isd at het voor een goed doel is!!
Pff ik heb er twee per week, nou mannetje moet maar mee helpen hoor Nee grapje dan maar elke fles een klein plasje
Nou het lijkt mij ook wel echt lastig. Ik moet vaak om 6 uur beginnen. En ik ben al blij dat ik levend de trap af kom als ik dan ook nog eens om half 5 in een kan moet piesen.....ik denk dat dat niet goed gaat komen. Heb er erg over getwijfeld en zeker omdat het voor een goed doel is, maar ik wil er wel helemaal voor gaan dan en dat zag ik dus niet zitten. DUS......EEN HEEL GROOT APPLAUS VOOR JULLIE!!!
oh ik haal al weken geen 2 kratten meer!! haha, dat was echt niet te doen!! heb ik 3 weekjes gedaan daarna gewoon 1 kratje per keer, dan kreeg ik de flessen tenminste nog een klein beetje vol!! nou ga hier zo ook off, morgen weer werken... bleah! trusten!
Ik lever over het algemeen 6-7 flessen in per week. Ik smokkel soms wel als ik me niet lekker voel, ga ik lekker zitten. Ik moet nog 3 weken denk ik... pffff *denkt aan de vrouwen die ze nu misschien al geholpen heeft zwanger te zijn*
Daar denk ik ook aan!! Maar ben blij als ik klaar ben nog ff door tuffelen tot 3 december.. Lever ze met een smile in en ga nog harder lachen als ik in de auto terug zit whaha. Ik leverde zowiezo geen volle flessen, heb geen zin om ze mee tenemen onder me arm dus smorgens en zodra ik thuis kom plas ik weer. Maar moet er nu wel hart tegen aan whaha
we gaan samen aftellen tot het 3 december is maak jij alvast een aftelkalender? strepen we samen elke dag een hokje weg
Oh jaaa komt helemaal goed, zal m morgen op stage ff in elkaar zetten .. Kan echt niet wachten lol. Dames ik hou het voor gezien,, morgen weer 6 uur op vanmorgen had ik me verslapen DAMN hahaha.. dat verslapen van mij is wat de laatste tijd zeg!! Tot morgenn.. Knuf
Pff ben weer ouderwets moe vanavond Mannetje is bijles aan het geven en zou rond 10 uur thuiskomen dus ik hoop dat hij zo thuiskomt, dan zie ik hem nog even en dan naar bed Kan niet wachten want ben kapot Morgen lekker een dagje chillen met Fenna Ben deze week weer 4 avonden alleen thuis, dus ga maar op zoek naar een dvd box ofzo
Ga ook maar eens mijn bedje opzoeken. Zit hier een partij te gapen, niet te geloven. Tot morgen maar weer.
kwam nog even binnen spieken maar duik lekker me bedje in. Wou even melden dat ik net de baby gevoeld heb! Was druk met de band van de wieg bezig en had m'n riem blijkbaar iets te straks vlgens de beeb. Kreeg een paar duidelijke porren! En dat waren niet mijn darmen! Nou weer lekker op m'n roze wolkje knorren. Truste dames!
Ingeltje: Hoi, hey heb antwoord op mijn vraag gekregen van vk hier. Het kan dat je wel de beeb zijn bewegingen hoort met de doppler maar nog niet het hartje. Dus w.s wel beeb zijn / haar aanwezigheid gehoord. Spannend