@Stralend , als er iets met je bloed is , dan hoor je het gelijk..Ik had bloed laten prikken en 2 uur later beldehet ziekenhuis al op , dat ik terug moest komen.......Bij geen gekke dingen hoor je het gewoon bij de eerst volgende controle bij de vk
Morning Sebratje haha, wat cute! Fenna was vanmorgen aan het dansen met een kerstmuts op Stralend, als je een gekantelde bm zou hebben zou je dat denk wel gehoord hebben bij de echo. De ligging van de placenta heeft volgens mij niks te maken met het hartje horen.. Bij mijn eerste zwangerschap lag de placenta aan de voorzijde en hoorde/voelde we Fenna ook zonder problemen. Beeb voelen: Jaaaa ik vind het zo heerlijk En gister heeft hubbie hem/haar voor het erst gevoeld, zo speciaal weer! Voel het nog niet vaak maar wel al een stuk vaker dan vorige week Hier niet echt lekker geslapen, merk dat ik "op" de telefoon slaap, omdat dinnetje nu 1 dag overtijd is.. Maar ja, nog hoogstens 2 weken Vandaag weinig plannen, het is niet echt lekker weer Wil misschien even naar de Prenatal voor winterslaapzakken voor Fenna en ik moet sowieso nog boodschappen doen, maar even kijken wat we gaan eten Liefs XXX
Wat een droppie zeg. Süreyya slaapt altijd met van die hydrofiel luiers, maar de laatst tijd stopt ze ze ook onder haar kleren. Net zo'n dikke buik als mama.
ah wat lief, wou dat ik al zo'n hummeltje had. Maar moet echt nog even een half jaar wachten.....geduld
Goedemorgen allen! Hier een beetje ziekig mensje... blèh. En dat komt helemaal niet goed uit (okay, het komt nooit goed uit) want morgenochtend vertrek ik naar Londen met een vriendin! Het kan er ook aan liggen dat ik gisteren te weinig rust heb gehad. Kick is heeeel erg verkouden en werd rond 22:00 wakker en vond het heel moeilijk om weer in slaap te komen. Uiteindelijk hebben we samen nog een tijdje op de bank tv zitten kijken (the holiday). Snotter, snif, snotter maar daarna wilde hij wel weer slapen en lukte het na heel even mopperen wel. En daarna heeft hij gewoon geslapen tot vanochtend. pfff.. maar ik heb na 23:00 nog een tijd liggen waken en uiteindelijk rond 00:00 in slaap gevallen. Dat is voor mij nu echt veeeeel te laat... bleh! Ik zie een heel schattige Susy voorbij komen! Ook zwanger! En al zo'n mooie buik hihi @Stralend: als er iets afwijkends is dan wordt je dat echt verteld hoor. Dus hoor je niets, dan is er niets aan de hand. Buik. Tja, de buik groeit wel maar ik voel nog niets. Maar ik ben er niet zo erg mee bezig. Ik vond het in mijn vorige zwangerschap niet altijd leuk dat gerommel in mijn buik. Beetje ET gevoel hihihih Bloed. Bij mijn VK is de afspraak: als er iets is dan hoor je van ons. Hoor je niets dan is het goed. Ik heb niets gehoord, dus prima. Volgende week woensdag ga ik naar de VK en dan zullen we wel hartje gaan luisteren. Dat vind ik altijd wel leuk. Ik ga proberen het op te nemen op mijn telefoon dit keer. Babyzwemmen Ik ben gisteren weer mee gegaan met manlief met babyzwemmen. Dat doen we al sinds dat Kick 4 maanden is maar nu vind ik het echt niet leuk. Ik krijg het binnen een paar minuten stervenskoud! brrrrr.. Echt vervelend. De vorige keer heb ik zitten koukleumen tot het einde. Dit keer ben ik er na 10 minuten al uitgegaan. Ik ga niet voor mijn lol kou zitten lijden. Kick vindt het ook leuk met z'n papa!
Goedemorgen.. @ As: dat verhaal van jou schoonmoeder kan ik me nog wel herinneren. En dan vooral jouw manier van schrijven, hilarisch! @ mama's en smama: mijn moedertje is echt een toppertje, ze heeft toen ik 16 was een paar grove fouten gemaakt waardoor mijn ouders zijn gescheiden, ik heb haar dat een jaar lang heel kwalijk genomen (lees: geen contact) maar uiteindelijk heb ik het haar vergeven, vergeten zal ik het nooit! Ze is echt de allerbeste oma die mijn zusje en ik voor onze kindjes konden wensen! Mijn s-mama is helaas in 2005 overleden na een lang ziektebed, ik heb haar ook jammer genoeg nooit gezond gekend! @ beeb voelen: ik weet niet of ik de beeb al voel, sinds maandag denk ik wel eens HEE, zou dat? Maar aan de andere kant is het denk ik ondanks dat het mijn tweede is best vroeg! Maar het zal vast niet lang duren totdat ik het beter ga voelen! @ nesteldrang: Gisteren heel de slaapkamer van zoonlief uitgemest. Twee grote vuilniszakken vol met speelgoed waar hij niet meer naar om kijkt weggedaan richting de kinderafdeling van het ziekenhuis. Daar zijn ze er heel blij mee! En wij zijn blij na al die nieuwe kado's van van het weekend dat we weer ruimte hebben! @ geslachtsbepaling: ik ga zo maar eens een afspraak maken bij Babyview Barendrecht. Ik hoop dat we heel snel terecht kunnen
Inge,weet je wat zo raar is met die gekantelde baarmoeder. Collega zei dat als je het hebt, je het al je hele leven hebt. Maar ben voor Levi ruim 2 jaar bij de gyn geweest, heeft het nooit over een gekantelde baarmoeder gehad. Bij Levi voelde de vk al snel een bolletje ect.. en nu dus niet. Lijkt er dus sterk op dat mijn bm pas in/na levi zijn zwangerschap gekanteld is Sebra, wat is je dochter een heerlijk meisje ! Stralend, bloeduitslagen krijg je gewoon bij je volgende vk afspraak. tenzij je een afwijking hebt in het bloed,dan nemen ze zelf contact met je op Cygnet, hoop dat je morgen toch al een stuk opgeknapt bent
Ik had het volgens mij ook niet hoor bij Julian. Ik heb ook het idee dat het daarna is gekomen. Nou heeft de VK het er niet echt over gehad bij mij. De echoscopiste in opleiding noemde het even tussen neus en lippen door. Heb er niet over doorgevraagd eigenlijk.
Ik hoorde het idd ook van de echoscopist. Denk dat ik het aan het eind van levi zijn zwangerschap wel had. want de vk wou toen strippen maar kon amper bij het geboortekanaal ( weet ff niet meer hoe het heet ) omdat het zo ver naar achter lag.
eh nee dat heb ik niet.... ben nu wel aan de rees en vanmorgen geknuffeld met de wcpot. En nu wel een soort spierpijn achtige pijn in mijn buik....
oef een 8 ponder.... Mijn beste vriendinnetje is ookal zo goed in grote baby's....ze heeft nu 3 kindjes waarvan er 2 enorm waren (zeker voor bij mij in de familie) haar 2de was ruim 10 pond en de laatste was bijna 9 pond! Wow wat waren die groot zeg.... en zeker toen haar 2de werdt geboren had ik van mijn zus net een nichtje gekregen mijn nichtje was bijna 6 pond bij haar geboorte en die van mijn vriendin dus ruim 10...nou dat is echt een enorm verschil. Hoop stiekem toch wel dat ik net als mijn zus en mijn moeder kleine kindjes werp.... Ben zelf ook maar 1.56m maar man lief is bijna 2 meter dus we wachten maar af.
Ach valt best mee hoor haha. Vk zei steeds dat Levi een 5 ponder zou zijn, of net een 6 ponder. Komt er een beer van een jochie uit haha. Maar wel gedaan zonder uitscheuren
oh dat is in elk geval fijn, een vriendinnetje is laatst bevallen van niet eens zo'n hele grote baby en uitgescheurd van hier tot tokio. Ja dat kan ook.....
Goedemorgen dames ik heb niet bijgelezen geen kracht voor sorry ppff nog steeds erg ziek stomme griep bah. maar we hebben het nu dus over de grote van de baby. ben benieuwd hoe groot die van ons is als de beeb nu al voor ligt kwa groei
Hoi allemaal zag een paar mooie buikfoto's! Leuk! Ik roep al weken dat ik ook een foto wil maken maar ik vergeet het elke keer. Nu wil ik er voor as maandag 1 maken, dan heb ik een echofoto (mag as maandag weer kijken!) en een buikfoto, leuk voor in een album oid. Wbt schoonmama's en mama: ik roep altijd dat mijn mama dat allerliefste van de hele wereld is en dat meen ik echt! We hebben een supergoede band en kunnen heel goed met elkaar overweg , dat is zo fijn. Mijn schoonmoeder is ook een hele lieve vrouw waar ik het goed mee kan vinden, dus geen klagen wat dat betreft!!! Gisteren ook opgegeven voor de kraamzorg, wat best een grote stap, de vorige keer moest ik dat natuurlijk allemaal afzeggen, dus nu best lang voor me uitgeschoven, maar toch maar gedaan! Geeft wel een goed gevoel moet ik toegeven . Mmm, verder weet ik niet waar het nog meer over ging! Ik weet wel dat ik gisteren de brief voor oproep MG heb binnengekregen en ontzettend aan het twijfelen ben........moet er echt nog even goed over nadenken....