Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hey lindav ik kan me goed voorstellen dat kraamzorg dan een moeilijke stap is...Met hoeveel weken ging het mis de vorige keer?

Komt nu vast allemaal goed! Je bent al zover nu.

2. lindav

lindav Lid

29 jun 2009
    98
    0
    0
    De vorige keer ging het met 22+4 weken mis.......

Ze zagen toen met de 20 weken echo (die kreeg ik met 21+4) dat ons kindje niet levensvatbaar was :(, die week daarna ben ik ingeleid en natuurlijk bevallen.....

Was een hele zware periode en dan met zulke dingen denk je daar dan wel eens aan terug....

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    jeetje, das echt zwaar zeg... dan heb je de helft er al op zitten! snap dat het dan moeilijk blijft tot je die periode weer voorbij bent... maar je heb nu wel extra echo's neem ik aan?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Linda, jeetje zit je verhaal met kippenvel te lezen.
    Maar idd positief blijven. komt deze keer helemaal goed !

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off.
    tot vanavond

6. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Heyhoi!
    @Sebratje, was een geweldig meissie!! Lag hier helemaal dubbel om die foto!

@mams/smams, volgens mij heb ik hier ook geluk! Toen ik thuis woonde ging het niet altijd goed door de spanningen tussen mn ouders. Maar ze zijn toen gescheiden, en ze zijn allebei gelukkig! Mn mams is niet alleen mn mams maar ondertussen ook een geweldig vriendin! Schoonmams is ook een geweldig mens, soms wel met een gebruiksaanwijzing;) Vrouw van mn vader is ook heel lief en aardig.

@buikfoto's, ja ik ga er binnenkort ook eentje maken! Alleen moet mn vriend die maken, en dat vergeten we steeds.. Ja, tijdens het varen zeggen we: owja, vanavond, niet vergeten! Maja, meestal ben ik savonds dan ook zo moe dat ik bijna omval..;)
    Liefs Kimonootje

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeetje meis, weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet zeggen. En begrijp je nu helemaal. Wat moeilijk moet het voor jullie geweest zijn. Nou ik hoop voor je dat je nu meer controles krijgt en dat je straks met de 20 weken een prachtig mooi kindje mag zien.

Liefs

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hoi dames,

Net terug van de echo.... helemaal blij!! Ik zet er een foto op....
    Beebje lag goed op schema, niertjes werkte goed, kon al goed slikken, twee beentjes en armpjes met alle teentjes en vingertjes (lag te geeuwen en toen kon je alle vingers goed zien)
    Verder kon ze een of ander ding bij de hersenen zien en schijnbaar als je dat al kan zien heb je geluk want dan is de kans op een open ruggetje heeeeel klein!

Hierbij de foto!

9. lindav

lindav Lid

29 jun 2009
    98
    0
    0
    Tja we worden nu idd extra in de gaten gehouden.
    Wat ik begreep krijg ik tot de bevalling aan toe om de 2 weken een echo!
    Tot nu toe waren alle 3 de echo's goed en zag het kindje er heeel normaal uit (wat is normaal toch een fijn woord om te horen). :)

Ik moet gewoon vertrouwen hebben in mijn lichaam, maar af en toe valt dat niet mee.....
    Volgens de gyn gaat alles super en moet ik gewoon genieten, dus dat probeer ik dan ook maar! ;)

As maandag weer echo en dan kunnen ze als het goed is de afwijking aan het hoofdje waardoor het de vorige keer fout ging al zien en dus uitsluiten, erg spannend dus! ;)

@nathalie: fijn dat je zo'n goede echo had!!!!! Mooie foto hoor!
    Hoop dinsdag ook een mooie foto te kunnen plaatsen...

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    natalie: gefeliciteerd met je mooie echo! Ziet er goed uit joh!

lindav: Nou zal voor je duimen maandag, en hopelijk plaats je dan net zo'n mooie foto als hier boven.

Liefs

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nathalie83 Klopt idd bij onze echo vorige week hebben ze ook naar schedel en hersenverdeling gekeken voor zover datmogelijk was leek alles goed. Dus gaan ervanuit dat we niet voor verassingen komen te staan met 20 week echo die plan ik trouwens pas in het nieuwe jaar

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

ja kei mooie foto he!!! Heel duidelijk ook!
    Ik zou het zo graag voor de feestdagen allemaal al willen zien, die 20 weken echo. Had ik net die echo gehad en ik vroeg wanneer ik het beste een geslachtsbepaling konden doen, zei ze o jammer ik had er al naar kunnen kijken!!! Net te laat dus!! Ze zei dat als ze het konden zien je 70% kans had dat het klopte... dus voor wie nog moet... misschien heb jij al geluk dat ze het enigzins kunnen zien.

Liefs Nathalie

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Ik weet niet of dit je reactie op mij is.
    Maar wij willen geslacht niet weten willen graag de verrassing en bovendien hebbenwe togh al wel idee wat het is.
    En wij willen bewust de echo na de feestdagen want stel je voor dat er wel wat mis is dan zijn de feestdagen verpest terwijl het uiteindelijk weer helemaal niet nodig was en er neits mis is snap je het nog:p

14. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hallo meiden!!

Sorry voor de late reactie, maar de echo dinsdag was kort maar goed!
    Kindje mooi gegroeid, ik zou zelfs een week verder zijn. (16weken en 1 dag dinsdag).

Geslacht heeft hij nog niet bekeken, 20 weken echo op 11 december!

xxxx

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje... leefde je kindje dan nog heel even na de bevalling? Of was het gelijk al overleden?
    Poeh... heel heftig. Mijn zus had met 24 weken opeens geen kloppend hartje meer in haar buik. Kindje bleek ook met 22 weken overleden te zijn...
    Ik was zelf 17 (ben nu 29) toen dat gebeurde, maar kan er nog om huilen, wat een heftige tijd was dat.

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mooie echo inderdaad! wij hebben 14 december weer de echo, is maandag ook al over 4 weken.... en dinsdag hopelijk mooi hartje weer ff horen!

Wel fijn dat jullie dan elke 2 weken even mogen kijken inderdaad!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nathalie wat een prachtige echo!!!

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Thanks Ingeltje, ik ben er ook helemaal gelukkig mee..... er was een roze wolk toch..... zien jullie mij ook al zitten!!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Let even op blaasontsteking. Ik zou even een plasje inleveren bij de HA. Kan heel snel gebeuren en met een kuurtje is het zó weg. Wel doen hoor! Belangrijk geen infectie te krijgen daar.

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zou dat kunnnen zijn? heb verder niet dat ik denk te moeten plassen en dat er dan niks uit komt ofzo.....?? dacht dat hetm isschien de volle blaas kon zijn die dan op de BM gedrukt had ofzo? :S

Deel Deze Pagina