Voor degene die Leonidas niet kennen, waar komen jullie vandaan?? Je hebt ze in heel Nederland! Ga naar www.leonidas.com en kijk waar de dichts bijzijnde winkel is! Dan weet je wat je morgen te doen staat
Waar ik het haal is een goed kennis. Heeft mijn mannetje ruim 20 jaar gewerkt, echt supper. oooooooooooooooo de bel. Daar gaan we dan.
Nou jullie willen het niet geloven. Heb nog niet eens de helft op en ik heb al geen trek meer. Dat is toch erg. Denk dat als ik door eet dat het net zo hard weer retour komt. Dan maar stoppen.
Zonde surayya!! Maar ja alles uitspugen is ook zonde, dus beter maar stoppen. Ik heb overal zin in, heb patat gegeten... Maar heb ook zin in pita kaas!!!! Darren heeft net de mex prik gehad, jeetje wat was dat enorm zielig!! Hij liep gewoon paars aan van boosheid en huilen! Gelukkig is het gelukt, heb maar niet verteld dat hij 9 december weer moet.... Arme jongen ik ben verkouden, voel me niet echt lekker ff bah bah. Mooie echo zag ik, gefeliciteerd ermee! Geslachtbepaling, gek dat het zoveel verschilt bij echoburo's. Ik mag over 2 weken!!! Joepie!
Stuur de andere helft maar hierheen Wij hebben poffertjes gegeten. Manlief is er gek op maar ik vind het geen maaltijd, meer een tussendoortje Een "zoete" maaltijd, ieuw... Maar ja, probleem is dat ik nu echt trek heb in een patatje Maar ik ben alleen thuis (met Fenna) dus dat gaat niet lukken
Wow wat is er vandaag en gisteren veel gekletst! Ik zie vanavond dat het over eten gaat Hmmmm. Ik had vandaag zin in gehakt met tortilla chips! Kom ik thuis heeft mijn vriend al gekookt! Heel lief natuurlijk maar t was bami en dat is niet echt mijn favoriete gerecht! Ik heb er maar niks van gezegd want anders kookt hij nooit meer. Ik heb nu nog steeds trek in iets lekkers.... Maar heb me net voorgenomen om wat gezonder te gaan eten Waarom??? Ik heb vandaag voor het eerst het hartje van de baby gehoord! Wow wat is dat mooi. Ik ben maandag van de trap gevallen en ik had behoorlijk last van krampen en vertouwde het niet helemaal. Gelukkig kon ik vandaag meteen terecht voor een controle. En gelukkig was alles ok!! Ben weer helemaal gerustgesteld. Denk dat de krampen toch echt groei pijnen zijn. Begin nu ook wel een echte buik te krijgen! Joepie!!! Hopelijk is verder alles met iedereen ok?!
Hier komt de hele dag mijn eten (na mijn kots sessie van vanmorgen ) steeds weer hoog. Maar patatjes klinken heerlijk.... Niet verstandig nu denk ik, hang ik meteen weer boven de pot.
Haaii dames net ff mijn belastige aangifte ingevuld had het eerst alleen gedaan toen moest ik 140 bijbetalen vul ik het in met zpwn consulent krijg ik 57 euro terug haha altijd beter dan bijbetalen wat julile Ik ga zo ff de mini snickers opeten heb nog 3 zakken snoep over van gister