***pfffffffff veeg snel even wat zweet van mijn voorhoofd hihi**** vandaar dat het bij jou "anders" loopt! ach beter meer controles dan dat ze het niet doen toch?!
@Dag: hier wordt helemaaaaaaaal niet geploeterd......pffff, zit alleen maar hier te lezen, anders kan ik jullie niet bijhouden!!!
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV Verassing 2e kindje 1. Julied 1. Mannin 1ste kindje 2. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 3. BabeBabe MvM FV ZKH 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 FV TB 5. madeliefs BV TB verrassing 5. Ano85 1ste kindje (5. yessica Nog niet zeker) 7. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 7. Misz86 10. Mus FV ZKH 1ste kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 14. Kimm29 MvM BV (hoop dit x langer) Verassing 2de kindje 15. MamaT BV ZKH (verplicht) 2de kindje 18. josine 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 20. tummetje FV ZKH 1e kindje - wilt geslacht weten onbekend: Arka, Muisje1, Kaatje85, Miireii Afspraken 09 sept: Arka echo 10 sept: Alpenmama controle/echo gyneacoloog 14 sept: Tante Mars Gynaecoloog + Echo 16 sept: Mus Echo 17 sept: Mus intake verloskundige 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin intake VK 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 24 sept: MyPrecious eerste echo (vk of gyn?) 29 sept: Kimm vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 01 okt : ??? bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 01 okt: mamaT gyn 02 okt: Pipelina echo + intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 09 okt: linnie83 intake VK Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 4 BV (Borst Voeding): 11 FV (Fles Voeding): 5 ZKH (Ziekenhuis): 8 TB (Thuis Bevalling): 4 Verassing: 6 Jongen:0 Meisje: 0
Waaahhh!!! ***Mus fladdert terug naar Dag!!*** Haha.. ik ben dr nog, maar jullie gaan zo vreselijk snel. nu heb ik nog vakantie, maar hoe moet dat als ik volgende week weer hele dagen moet werken? Oh my god!! Haha.. Bruinverlies is trouwens vandaag weer voorbij (..vooralsnog..) alleen vanochtend nog effe een tegen-het-zwart-aan-klodder (haa, lekkerrr!!) Volgens mij had ik dat vorige week ook 1 dag. Kent iemand dat? 1 dag in de week? Hmm.. Maar uhmm.. effe first things first: @Dag: GEFELICITEERD!! nog geen upgrade, maar wel over de 2000 berichten, jij top-poster!! @Pip: las ergens dat je verslaafd was aan gevuld speculaas..mag dat nu wel? Zit toch kaneel in? En ergens las ik ook iemand die chorizo at.. dat kan toch ook niet? Eerder dacht ik altijd, ach als je zwanger bent mag je nog zoveel eten.. NU is het eenmaal zover en denk je echt bij alles na: mag dit wel? Mag dat wel? Misschien moet ik me iets minder druk maken erom hihi.. Anyway..heb zostraks effe een lekker hazeslaapje op de bank gedaan en voel me nu weer redelijk. Als ik niet beter wist zou ik gewoon zeggen dat het wsl. tijd van het jaar zou zijn ofzo.. haha! Maar wat een gezellig forum he meiden, NU al!! :-D
hebben jullie ook veel last van opboeren? Hoop zo dat ik deze zw geen last heb van maagzuur want bij Ryan had ik het vanaf het begin!!
@ boeren: nee hoor... wel last van mijn maag @ mus: kaneel en dat andere is niet goed in giga hoeveelheden, maar een klein beetje is niet slecht hoor!
Zullen we het trouwens alleen overdag over eten hebben, want anders moeten we onze mannen savonds naar de winkel sturen als de ander daar trek in krijgt... haha
Daaahaaag Dag!! :-D Fijne avond! Hmm eten.. dan krijgen we dat dilemma weer, wat zullen we vanavond eens maken..
@ mamaT: geen idee waar ik trek in moet hebben en de winkel is hier tot 10 uur open... dus dat komt wel goed! @ mus: ja gezelli he! en ik heb hetzelfde eetprobleem... wat nu weer maken...