Hier vandaag behoorlijk last van bandenpijn Zie 2 nieuwe meiden. welkom en gefeliciteerd Eten: smaakt op het moment voor geen meter, vooral brood niet. Linnie, hier voor jou de foto
Als jullie het over eten hebben, willen jullie het dan niet over oer-hollandse dingen hebben die ik hier niet kan krijgen, want raak ik straks nog in een depressie en stap ik op het vliegtuig puuur voor eten in NL ! hahaha ! Eerder las ik al dat iemand beschuit met kaas neemt...hmmm beschuit!!!! IK WIL OOK !!!! Even boodschappenlijstje maken voor de visite uit NL
LEVI, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG ! Mama Kaatje natuurlijk gefeliciteerd met de kleine
Kaatje85 gefeliciteerd met de kleine!!!! Ondanks de bandenpijn toch een beetje een fijne dag vandaag?
Bedankt voor de felicitaties ! Alphenmama, kom je zelf wel uit nederland? En hoe lang woon je nu al in Zwitserland? Mus, ja leuke dag. vanochtend taart en zingen. Smiddags naar Avifauna ( vogelpark ) geweest en Levi ligt nu op bed dus heb ook ff rust haha
Hee.. ik zit zo eens te kijken.. en heb toch ook wel een jubileum bijna te vieren: ten eerste had ik zojuist mijn 300e bericht geplaatst. Nog een 0 erbij en ik ben..uhh.. ook expert ofzo? nou ja.. we zijn goed op weg! En a.s. zondag ben ik hier een jaar online mensen! Jaha!! Das toch zeker een stukje cybertaart waard, of niet?
Jeeetje Kaatje! Het valt me nu pas op.. enorm veel!! Haha dan mag ik nog wel even.. Ben jij voor Levi zo lang bezig geweest of had je gewoon zo'n lange tijd voorpret? Effe denken hoor, waar zat ik in 2006? Best een grappig idee..
Kaatje85: Ja hoor! Oer-hollandse uit Groningen! Woonde maandag precies twee jaar in Zwitserland..... Wat is het hier gezellig joh! Gaan we dit tot mei volhouden? Hahaha, straks presteer ik niets meer op het werk.....
@ yadi, ik deed Pole fitness. Zeg maar paaldansen maar dan met kleding aan en zonder het verleidings gedeelte. Super zwaar maar ook heel erg goed als kracht/cardio training. Maar omdat je vaak veel druk op je buik zet kan het nu even niet meer.
Mus, ik ben voor Levi 3 jaar bezig geweest, voor deze maar 2 maanden. vind ik nog steeds HEEL bizar Alpen, kan je een beetje wennen daar? En ben je daar gaan wonen voor je vriend/man ( ja ik ben heerlijk nieuwgierig haha ) Hup aan het werk jij