Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb je er al ervaring mee? ik niet.... maar ben wel benieuwd! :) beginnen hier pas met 20 weken, dus nog ff geduld hebben tot 15 december :D

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik heb alleen ervaring met gewone yoga en dat vond ik heerlijk ik heb af en toe last van hyperventilatie dus zwangerschapsyoga moet mij door de bevalling heen slepen hoop ik:p

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    kost 36,- per maand, dus voor 4 lessen, vond ik niet erg duur! en als het me na 4 lessen niks lijkt kan ik altijd ophouden

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik heb 13 lesse en meost 120 euro betalen de les duurt anderhalf uur en er zitten 2 partnerlessen in hoop eigelijk ook wat meiden te ontmoeten waarmee ik zo af en toe kan afspreken zal wel leuk zijn.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dit zijn gewoon doorlopende cursussen, dus je kan zo lang meedoen als je wilt, en er zijn volgens mij inderdaad 1 a 2 partnerlessen gedurende 3 maanden, lijkt mij ook leuk om wat meiden in de buurt te leren kennen! en tja, vooral iets van een idee om weeen op te vangen enzo, baat het niet dan schaad het niet !

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik begin in januari met zwangerschapsmensendieck, vanwegen m'n bi is dit het beste.

Net ff lekker lang gedoucht, ben daarna doodop, doe dus snel nog even m'n ogen dicht voordat darren om half 1 weer uit is.

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik wil ook zwangerschapsgym gaan doen. Ontmoet ik ook weer wat zwitserse vrouwen wat me erg leuk lijkt. Ben benieuwd...moet nog even uitzoeken waar ik dat kan doen.

Groetjes !

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat zijn jullie plannen eigenlijk alpenmama? blijven jullie voor altijd daar? of nog voor een x aantal jaar?

9. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hallo,

Nou daar komt die dan.
    De opmerking van Süreyya.

Een........Meisje veel plezier ermee, zegt ze.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, wat een schat is je dochter toch dat ze dit voor alle dames doet!! :)

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Babe: wij denken dat we wel terugkomen....wellicht al eind volgend jaar. Even kijken wat er op ons pad komt. We hebben het hier natuurlijk heel erg goed nu en we gaan pas terug als er een mooie baan voor vriendje is en we een beetje financiële zekerheid is. We zien het wel, maar met de kleine op komst, vinden we het wel een fijn idee om de familie en vrienden in de buurt te hebben. ..

Hahaha. die Surreya....veel plezier ermee! wat een schatje!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn ervaring met yoga is dat ik er heel rustig onder gebleven ben met de bevalling. Qua beweging was het minimaal, wij kregen vooral veel aandacht en theorie over de ademhaling. Ik heb me hierdoor tijdens mijn bevalling uiterst kunnen concentreren.
    Ik heb er geen mensen aan overgehouden, er was eigenlijk helemaal geen ruimte om met mensen te kletsen.
    Maar, één meisje woonde toevallig in de buurt en 5 maanden na de bevalling hebben we elkaar ontmoet en spreken nu af en toe af met de kindjes.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ben wel benieuwd, jammer dat ik nog 4 weekjes moet wachten :)

14. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Blegh, even klaagberichtje....heb net een broodje ham gegeten en nu heb ik pijn in mijn maag....

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    was de ham wel goed....? ik heb gistermiddag worstenbroodjes gehad... s avonds 3 kwartier op het toilet gezeten! bleah,

sterkte met je maag! ff voorzichtig steeds paar slokjes koud water drinken! helpt mij altijd wel tegen misselijk zijn!

16. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hier ook een klaag berichtje..

Vanmorgen gestofzuigd en gedweild thuis, en nu zo'n last van mijn onderrug, stuitje en bovenbenen..

Ik kan mijn dochtertje niet tillen, ik kan bijna niet recht op staan en fatsoenlijk lopen.. ik lijk wel een omatje van 80!

Wat voor ellende staat me te wachten als dit nu allemaal al begint.. grr.. moet ik hier mee naar de huisarts of vk?

Ik heb wel over een week een afspraak bij de fysio...

auw!

17. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb dit ook wanneer k een dagje te enthousiast het huis heb schoongemaakt, dan heb ik echt een dag of 2 dat ik er idd bijloop als een oud vrouwtje van 80. Ik moet er zovaak uit in de nachten om naar de wc te gaan en dan zie je mij zo heel krakkig het bed uit gaan. Na een paar dagen houdt het bij mij weer op.....Tot ik weer eens te enthousiast in het huishouden ben.

Ik ben ervoor naar de huisarts gegaan. Die heeft me zo een spierzalfje gegeven en gezegd dat het bij de zwangerschap hoort.;)

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik heb nu mini pizza in de oven.
    net ff met unive gebeld wil daar me zorgverz zit nu bij menzis is egt bagger heb nu speciaal pakket aagevraagd voor gezin ofzo haha

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik had van de week ineens zo'n besef momentje, dat kindje volgend jaar, hoe dat eruit ziet ben ik zo benieuwd naar... het bestaat gewoon voor een stukje uit MIJ.... echt vreemd als ik er zo over nadenk, wow.... toch echt wel superbijzonder, ondanks dat bijna iedereen het kan.... :)

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Begin het langzaam een beetje bij te kunnen houden, hahaha!!

Zag mooie buikfoto's. Mijn buikje begint ook al aardig, al zijn het denk ik vooral opgestuwde darmen, hihi! Verder voel ik me langzaam iets minder moe en misselijk, dus gaat de goede kant op.
    Voelen doe ik nog niet echt wat, af en toe wat geborrel, wat zeker me darmen niet zijn, dus zal wel de kleine zijn denk ik dan......

Ga straks een babyfoon halen bij de blokker, als Zoë wakker is. We waren vanmorgen naar de dierentuin en het waaide gigantisch, dus ze zal wel moe zijn van alle frisse lucht. Ik ook!

Ik zag bij sommige meiden GUO echo staan in het onderschrift. Wat betekend dat?

Ik denk niet dat ik deze keer iets van joga of gym ga doen........ ga liever zwangerschapszwemmen denk ik. Vond joga vorige keer wel leuk, maar ook best zweverig.....

grjts
    twinny

Deel Deze Pagina