Ik heb een tijdelijk contract tot eind februari, tot nu toe gaat alles heel goed.. maar als ik in de ziektewet kom kan ik hem wel shaken straks... dan hebben ze geen tijd meer om mij goed te gaan beoordelen. (we hebben juist allemaal doelstellingen bepaald...)... Dus ik snap gezondheid gaat voor... Maar qua werk zou het wel heel k#t uitkomen..
In sommige landen hebben ze dus wel aparte vaccins voor zwangere vrouwen, hier ook....maarrrrr, ik zal jullie iets grappigs vertellen, het is gewoon dezelfde die iedereen in Nederland krijgt! Voor zover ik het heb kunnen zien dan he.....ik heb ze even vergeleken en het is dezelfde fabrikant en naam, er zit alleen 1 letter verschil in een code. Ik heb ook even de bijsluiter van die 'speciale' bekeken en daarin zitten ook de stoffen waarom alle discussies te doen zijn.....dus die nieuwe adjuvans die nog niet eerder gebruikt is in vaccins en het stofje waar een vorm van kwik inzit.....dus wat er nu zo speciaal aan is......maar goed, dat is hier he, in een aantal andere landen zou ook een variant zijn...maar volgens mij is het een pot nat.
Oh ja, dat zou trouwens betekenen dat in Nederland gewoon een hele milde al gegeven wordt en in andere landen een heftigere en deze milde die iedereen in NL krijgt.....dat is dan wel weer positief
Mama2010.. dat is idd wel een vervelende situatie..maar goed wat wil je dan? Tanden op elkaar en doorgaan? Kan je uit ervaring vertellen dat je dan nog heel lang last gaat houden. Ik heb bij Levi ook veel meer gedaan dan kon en heb nog 6 maanden na de bevalling last van mijn bekken gehad.
Tja als het niet gaat dan gaat het niet... Op zich een heerlijk vooruitzich om eerder thuis te zitten.. maar niet op deze manier! Maar goed, hopelijk gaat alles snel weer beter en valt het allemaal mee.. (maar ik vrees er voor) Nu mezelf bij elkaar geraapt om dan eindelijk boodschappen te halen voor het eten enzo! En wat zullen we vandaag weer eens gaan eten..... zo moeilijk elke dag weer hahahahha
Voor mij staat thuis al spaghetti klaar! heeft vriendjelief al gekookt en hoef ik alleen maar op te warmen.....
Wat ondeugend kunnen ze zijn he. Sesamstraat begint net, vind Derya leuk. Zegt Süreyya, Hallo, dat is veel te saai voor mij hoor, heb je niet wat anders. Lekker ding he
Hier aardappelen met bloemkool. Vergeten vlees uit de vriezer te halen dus een diepvrieshamburgertje erbij. Nee beter plan ! Ik ontdooi iets voor Levi en wij eten broodje hamburger
Vodafona plat = klote!! Hier kleine crisis opt werk... gedoe met koerier die veels te laat binnen komt waardoor er pakketjes niet weg kunnen en klanten orders mislopen aaaaaaaaaaaah, heb net via markplaats de muzikale fisher price gym rainforest gekocht voor 20 euri