Goedemorgen, Echt klote gisteravond dat ZP eruitlag!! Aszz, rustig aan he! Als het op cadeautjes aankomt zijn die kleintjes wel slim he, hoe vaak mag hij de schoen zetten? ik mocht vroeger volgens mij 2 x per week woensdags en zaterdags. heb zo geen zin om te werken vandaag! maar goed...
Mogge. Gister is hier de oplader van de laptop overleden zit nu op "Ferry zijn computer". Ik wil lappie ! Hier ook moe, vanaf 03.00 liggen draaien. Sureyya, had gister idd al aardig op www.gedachten-gedichten.nl zitten neuzen. Geboortekaartjes.nl komt Levi zijn kaartje ook vandaan en heb ik gister ook zitten neuzen maar ben even gestopt want wordt scheel van die kaartjes Yessica, die van woezel en pip vind ik erg leuk,maar die ik leuk vind is weer zo weinig ruimte voor gedichtjes enzo
Babe, ja 2 x per week is idd prima.. Het liefst wilt hij natuurlijk elke dag hihi. Maar Sint komt hier pas as zaterdag aan, dus ik vond het nog niet echt nodig. Maar ja snap natuurlijk wel dat hij z'n schoen wilt zetten.
Goeiemorgen allemaal! Pfoe dat was even afkicken hè! Ik heb weer een heel maf kwaaltje ontdekt, die ik van mijn vorige zwangerschap vergeten was! Ik begin weer te kreunen als ik wakker word. Ik hoor mezelf dan ook echt hardop een beetje mopperend kreunen, wel 3 of 4 keer voor ik wakker word en ik kan mezelf niet stoppen hahahah. Ik hoor het en ik denk dan: hou es op! Erg maf. En irritant voor hubbie weet ik nog, die zat vorig jaar steeds aan me te sjorren van: houd er mee op! Hihihi
Heb je hem al uitgelegd misschien dat je dat met de Sint hebt afgesproken? Leg je uit dat je met Sint hebt afgesproken dat je op die dagen je schoen mag zetten. Als hij er een drama van maakt, dan laat je hem gewoon zijn schoen zetten, maar zeg je erbij dat de Sint niet zal komen vanavond. De volgende ochtend zal er een leeg schoentje staan. Als hij dan verdrietig is volgende dag, leg je opnieuw uit dat het niet elke dag gevuld wordt. Mama onthoudt wel welke dagen wel. Zo krijgt hij misschien het besef dat het niet elke dag raak is!
Goedemorgen! Vandaag hopelijk een rustig dagje op het werk, dat betekent dat ik lekker mee kan kletsen... Zijn er nog echo's vandaag? Anders veel succes! Ik zit maar te wachten tot mijn buikje gaat groeien, maar zie nog steeds niets, vind het een beetje eng worden...! En kan pas over twee weekjes hartje luisteren, duurt lang!!!!!!!
Goedemorgen! Heeft iemand van jullie een goed bekken te leen? Die van mij is aan vervanging toe. GRRRRRRRRRRRRRRR, pokke pijn Pip
Pipelina heeft afspraak bij de VK Tante Mars Geslachtsbepaling Tinkerbel Prechtecho + Geslachtsbepaling.| Veel plezier ! Pipelina, sorry geloof niet dat je met mijn bekken beter af bent
Wacht maar dat komt vanzelf, je baarmoeder komt net boven je schaambot uit. Ik heb al een aardige pokkel, maar dat komt ook omdat het de tweede is en bijna 17 wkn. Bij mijn dochter begon het ook pas met 20 weken dat het echt zichtbaar was, en daarna gaat het heeeeeel hard.
Ingeltje, gister heb ik samen met hem een kalender gemaakt, elke avond kan hij de dag afstrepen. Daar staat ook op wanneer hij zijn schoen mag zetten en wanneer het pakjes avond is. Gister had hij zijn schoen gezet en hij was echt boos dat er niets in zat vanmorgen. Ik probeerde hem al uit te leggen dat Sint niet elke dag wat in zijn schoen doet, maar op 1 of andere manier wilt het er niet in bij hem. Poe wat kan hij kwaad worden, heeft hij echt van mij hahaha. Kleine driftkikker hihi.
hmmm beetje jammer....Dat ze allebei laat moeten. Ben benieuwd hoe het is met de voorspellingen....We zullen het wel horen vanavond of morgen
hmmm, heb vanavond tupperware party, zal als ik thuis ben gelijk wel ff kijken dan! Heb vannacht gedroomd over de beeb.... wij lagen met z'n drieen in bed te slapen en HIJ... moest een schone luier hebben... ik naar beneden, maar nergens een newborn pamper of billendoekjes te vinden....??? alleen maar luiers voor grotere baby's........... heeel apart!! vooral omdat ik al een 12pack doos met zwitsal billendoekjes van m'n moeder gekregen heb en op de babykamer staat!!! hihi,
Ha meiden JEAH ik ben tante Mijn beste vriendinntje is vanmorgen bevallen van een meisje, Yena Alles is goed gegaan maar uiteindelijk wel in het z'huis met een vacuumpomp gehaald. Maar ze was helemaal gelukkig en de pijn nu alweer vergeten... Hoop dat ik vandaag mag komen kijken Nu even snel de stad in voor een kraamkado Verder is alles dus een beetje langs me heen gegaan haha! Vanavond hebben wij de geslachtsbepaling, om half 7 Dus als we terug zijn laat ik het gelijk weten! Liefs XXX