Gefeliciteerd tinkerbel!!! Leuk hoor en fijn dat alles goed gegaan is.... Enne ik moet werken tot 8 uur dus spreek je niet meer voor die tijd, VEEL PLEZIER met de echo!!!! Liefs en fijne dag allemaal
Gefeliciteerd Tinkerbel! En wat een leuke naam, Yena!!! ideetje... Spannend, Tink en Tante Mars, jullie weten vandaag of jullie een heel klein meisje of heel klein jongetje krijgen... jippie! Pip, bedankt jouw reactie geeft weer een beetje hoop... Vind het gewoon eng worden stom hè en ik heb al zo weinig geduld!
Tink gefelcitieerd Wij hebben half 7 kwart voor 7 de echo dus ben er rond negen uur half tien weer moet nog al een eindje rijden lol.. We zijn zo benieuwd, ik weet echt niet wat we kunnen verwachten qua geslacht ja een meisje of jongen. Maar ik ben het pad kwijt haha.. Maar goed t gaat me uiteindelijk toch om de gezondheid . Ik moet zo stage lopen brrr
Heel goed te begrijpen, want die rare buik moet nou toch weten, dat de HELE wereld moet weten dat je zwanger bent!
Ik wil ook een dutje,maar Levi ligt er net in, heb een draai was opgehangen en moeten zo nog even wat maten meten om vanmiddag materialen voor Levi zijn volgende kamer te halen.
spannenda Mars! Had nog vraagje aan jou, ga jij ook iets van een cursus of wat dan ook doen in de buurt? ik heb mij aangemeld voor Zwangerschapsyoga in Giekerk, lijkt mij leuk dan van die " samen bevallen" cursussen aangezien mijn vriend toch niet naar zo'n volledige cursus wil! hihi
jaaaaaaaaaaaaa we zijn het eens over de baby namen!! mn man en ik hebben nogal verschillende ideeen, ik ben van het aparte en hij meer normaal. We hebben nu voor een jongen: Jaimy-Dean en voor een meisje Joy. ben gelijk op Poobies een kaartje gaan maken, vind ik leuker dan een standaard kaart, en vanavond ga ik 2 proefdrukken bestellen (1 jongen 1 meisje kaart) Tink gefeliciteerd met je tante zijn!! gaaf hoor!
Leuk ! Hier zijn we ook uit de namen al ben ik het nog niet 100% eens met de jongensnaam. Nog meer reden om te hopen dat het een meisje wordt.
O namen, echt nog geen seconde aan gedacht, knap hoor dat je dat nu al duidelijk hebt Heb ook nog helemaal geen inspiratie, best erg. W.s wacht ik onbewust de 20 weken echo af
@tinkerbell mooi buikje hoor !!!!!! kan je nu al werkelijk zien wat het geslacht is??? lijkt me zo vroeg? ben benieuwd of de voorspellingen uitkomen hahahahhaa