Hier ook een hele trage dag, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zo vol verwachting zit uit te kijken naar vanavond Thank god heb ik morgen vrij gekregen, even een stress factor minder
Wij hebben de buzz gehad, en nu weer! Super kinderwagen, en veel kleiner inklapbaar dan de speedi! Tevens vind ik het grote pluspunt van deze wagen dat je het kinderwagen gedeelte zowel van je af als naar je toe kan zetten. Erg fijn als je kindje net van de reiswieg naar de gewone kinderwagen gaat. En dan nog lekker naar jou kan kijken. Wat ik wel aanraad is om het all terrain wiel voor de buzz erbij te kopen, dat is de voorband op lucht. Loopt eens stuk fijner! Deze is los te koop.
Hai dames, Even snel. De VK is geweest, ik moet worden opgenomen. Hopen dat ik er internet heb, dan hou ik jullie op de hoogte. Hoop snel weer thuis te zijn.
Aszz nee toch. Is het de mex. griep ? of is het vanwege het overgeven en kans op uitdroging? Hoop dat je daar internet hebt en snel weer thuis bent.
mama2010, bedankt voor de tip! ik vond hem al super rijden maar met zo'n all terrain wiel zal het wel helemaal super zijn!
Meiden zit even in mijn oude favorieten te kijken en kwam deze site tegen. Echt een hele mooie site met 3D beelden van hoe je kindje zich ontwikkeld DE BIOLOGIE VAN DE PRENATALE ONTWIKKELING
Aszz, hoop voor je dat je snel beter bent! Dikke knuffel!! Cygnet, van mezelf ben ik erg donker (arubaanse papa) op dit moment heb ik donker haar omdat ik het dan niet meer hoef te verven, maar blond vind ik ook altijd super.. staat lekker vrolijk en zomers. Maar donker is makkelijker, en het verveeld me nooit. Quinny, ik wil hem ook graag, maar heb gewoon geen 700 euro om een wagen te kopen heb al op marktplaats gekeken, maar een nieuwe wagen is toch aantrekkelijker om te kopen. ben er nog niet over uit.