Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeetje aszz, fijn dat je een beetje opknapt. Let je wel goed op je zelf ook als je straks naar huis mag?! Doe rustig aan meis en laat je maar eens goed verzorgen.

Liefs en dikke XXX

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hey aszz, fijn wat van je te lezen!

Succes nog ff in het ziekenhuis, ontzettend saai in je eentje, hopen dat je morgen naar huis mag.

Knuffs

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hai Assz
    Oohh bah vreselijk dat je die mex griep heb en da tje ook nog geen bezoek enz mag zwaar balen maar beter dat je nu goed slaapt en dat je miss morgen weer naar huis mag.
    nog ff vol houden

4. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Assz: fijn dat het wat beter gaat met je, knap maar snel op.

Ik hou het voor vandaag voor gezien, kan niet meer zitten.
    Pijn in rug, bekken stuitje.

tot morgen maar weer.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Assz: veel beterschap!!! Wat een toestand zeg!

Verlof: Ik ga 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof (ik weet zeker dat ik er dan wel klaar mee ben!). Mijn bevallingsverlof verleng ik met 4 weken onbetaald verlof en met 2,5 week vakantie. Al met al ga ik pas 30 augustus weer aan het werk!! Joehoe. Ik ga na mijn verlof 4 uur minder werken (28 uur).

Opvang Ik weet dat veel hier hun kraamzorg al geregeld hebben maar vergeet ook niet op tijd je opvang te regelen, zeker als je in een grote stad woont! Ik heb vandaag de mail gestuurd naar de opvang voor zowel onze verhuizing als voor de uitbreiding. En nu maar hopen dat we 1 september Truitje ook kunnen onderbrengen!

Ziek ben zelf niet helemaal in orde (pijn op de borst en suffig) en Kick is vanmiddag echt ziek geworden (39.7!) maar gelukkig is de koorts nu gezakt tot 38.6. Hij ligt nu lekker te slapen, hopelijk is het morgen over. Arm kind.. zo sneu als je kindje niet lekker is.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aszz, fijn om weer wat van je te horen, en zeker dat het al beter gaat.
    Dacht dat ze kids uit het ziekenhuis wilden houden ivm mg? Wel lekker dat je je mannetjes gewoon kan zien.

Opvang: Levi gaat 2 1/2 dag naar souders en ukkie gaat gewoon mee ( heb iig nog niet van mijn souders gehoord dat dat niet kan )
    Hoop op nieuw werk waarbij ik die 2 1/2 opvang ook kan inkorten

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaah lieve Aszz! Fijn dat je internet hebt. In mijn ZKH in Veghel hebben ze dat niet :( ik lag er 3 mnd geleden ook omdat ik alleen maar overgaf. Moest net als jij aan een infuus en MAN wat moet je daar van piesen hahahha!
    Hoop dat je snel naar huis mag.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Aszz , wat fijn dat je al wat aan het opknappen bent !!

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @Aszz: Heb je net een sms gestuurd, maar nu zie ik dat je internet op je kamer heb.
    Heel veel beterschapen hoop dat je snel naar huis mag en opknapt.

@navelpiercing: Ik heb de mijne ook nog in, maar heb nog een zwangerschapspiercing die ik droeg toen ik van JOrdy zwanger was.

@opvang: Jordy gaat nu 2 dagen mee naar de opvang en 1 dag naar mijn schoonouders.
    Ons 2e wondertje gaat waarschijnlijk zolang is BV geef 3 dagen mee en als ik ga stoppen gaat de kleine ook 2 dagen mee en 1 dag naar mijn schoon ouders.

Verlof: Ik ga ook 6 weken van te voren met verlof en denk dat ik er nog een paar weken vakantie achteraan plak.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oooh mijn man is net weer weg. Die mag lekker buiten de bezoek tijden om komen omdat ik toch helemaal alleen op een kamer lig.
    De reden dat mijn man en Nathan mogen komen, is omdat ze net de MG gehad hebben. Dus die hebben al flink wat antistoffen.
    Morgenochtend mag ik zéér waarschijnlijk naar huis. Heb 2 slaaptabletten gekregen dus die ga ik zo nemen en dan lekker slapen.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden, het kan zijn dat jullie de achtergrond van de mei hyves kwijt zijn. maar ben net zo slim geweest om al mijn foto's op hyves te wissen. dus ook die.
    Komt morgen weer een mooie op te staan !

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off.
    Ferry ligt al een tijd te pitten en ben ook balletje gaar. Morgen eerst sinterklaar binnen halen en dan van 12.00 tot 15.30 werken.

truste

13. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hallo Meiden!!!

:O wat kletsen jullie wat af!!!

Hi hi...wil heel erg graag actief mee doen, maar het is gewoon onmogelijk overal op te reageren! Ik heb alles gelezen! :D

@aszz: Heel veel beterschap toegewenst! Wat een vervelende situatie, gelukkig mag je snel weer naar huis!

Ik heb net mijn ouders verteld van onze zwangerschap,was even schrikken, maar daarna helemaal in de wolken! Morgen de andere kant informeren (ligt nogal gevoelig, dus spannend! )

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hey zie dat er nog een nieuwe mama is. Gefeliciteerd bloemie.

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Aszz fijn van je te horen, veel beterschap!

Natascha hier ook een super Twilight fan! Ik wilde eigenlijk afgelopen woensdag om 00.01 naar de premiere in Antwerpen maar kreeg mijn vriend niet mee (wel verstandig van hem :p) nu gaan we zondag denk ik...! Ik vond de boeken echt het einde... en de vorige film voldeed helemaal aan mijn verwachtingen!

Bloemie mag ik vragen waarom het "gevoelig ligt aan de andere kant" ?

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Goedemorgen! Darren was er vroeg bij vandaag pff!
    Hij had gister z'n schoen gezet dus dat was wel ff spannend!
    En er zat een..... Teigetje klok in!
    Hij is helemaal gelukkig hahaha.

Vandaag Sint intocht, dan naar het Sint theater!

Fijne dag meiden

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goodmorning All !!!!!

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hier ook een vroege vogel. Het is weekend en mevrouw wil er weer eens op tijd uit :(
    Nog geprobeerd te rekken in bed bij ons maar dat wou ze niet. Dus inmiddels alweer de volkskrant uit, gelukkig komt er zo nog een krant.

Pip

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    O ja vandaag alweer 17 weken, wat gaat de tijd ineens hard!

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Oooh ff afreageren hier!! Ben zo kwaad!!!

Ga net Marcel wakker maken omdat we om 10 uur weg zouden gaan.
    Ligt hij super zielig te doen: heb al 4 nachten niet geslapen... Ben zooo moe!! Ik ga niet mee.

De werkelijkheid is dat tie al 4 avonden bier zit te zuipen en om 2 uur een keer naar z'n nest gaat, ja dan lijken de nachten kort als je om 6 uur op moet!
    Ik wordt elke nacht een paar keer wakker en dan ligt hij gewoon te slapen, kan daar zo kwaad om worden niet normaal meer!

Vanavond is verjaardag van z'n beste vriend, maar als tie zo zieli is ga ik daar mooi niet naar toe. Zoekt hij het ook mar lekker uit dan.

Moest het ff kwijt!

Deel Deze Pagina