Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goodmorningAll !! Het is hier een druilweer !!! En vandaag moeten we de sint binnenhalen hier , dus hopelijk straks wat beter weer ..

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Inderdaad, soms..

Gisteravond weer een gesprek met em gehad.
    Heb hem toen even voor een keus gezet: of je gata nu helpen met alles, of je gaat maar even naar je ouders toe voor 2 nachten, want dit trek ik niet.
    Hij ging nadien als een speer door het huis (hij kan het wel ;) ), omdat hij zag dat ik weer last had van mijn rug en buik.
    Werd op de bank neergezet, voorzien van drinken etc. en meneer heeft huis opgeruimd :eek:

Soms werkt het wel... maar soms..

Hoe was de verjaardag?? Ow lees het al op de andere blz.

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    vandaag een rustige dag denk ik.
    Straks naar vrienden toe, die ook zwanger zijn! En ze is precies 2 maanden later uitgerekend dan mij! Zo leuk!!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Nou het is me niet gegund om een nacht door te slapen.
    01.15 mauwende kat voor de deur dus binnen gelaten. 'snachts 2x wakker, om 07.00 weer een mauwende kat. 07.15 Levi wakker..

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Iedereen een hele fijne dag toegewenst!!

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    he kaatje, dat is wel vervelend.
    Weet hoe het is, om geen tot weinig nachtrust te krijgen..
    Misschien vanmiddag even rusten als Levi op bed ligt?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat sowieso ;)

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sterreke

Ja ben gister naar New moon geweest was egt zooo mooi precies wat i khad verwacht heb nu het boek eclips ook besteld kan niet wachte tot de film hahah
    en er zit nog een verassing in de film;)

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Loran, soms hebben ze het misschien nodig om even streng toegesproken te worden haha.
    Als je ze voor het blok zet doen ze ineens veel meer voor je.

Marcel was gister ook net een mak schaapje, vroeg op de verjaardag telkens hoe het ging en of hij nog een biertje mocht.

Het blijven moeilijke wezens haha.

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hallo Dames.
    Als ik zo al jullie berichtjes lees over jullie mannetjes. Kan ik me er egt geen voorstelling bij maken hoe ze doen.
    Mijn mannetje is egt heel erg betrokken en zorgzaam.
    Wil alles weten vraagt continu hoe het gaat wil overal bijzijn/
    doet zelfs elke dag aanracht en alles leeg ruimen want als ik in de ochtend benede kom en aanreacht staat vol met vaat ga ik over me nek bah

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Kaatje GEWELDIGE FOTO van je Pietje! Heerlijk. Ik denk dat ik ook maar een muts ga scoren ergens (Etos?) voor de Sintviering!
    Hopelijk kan je vandaag nog even een momentje rust vinden!

Mannen Ach, ik denk dat we allemaal wel eens iets hebben met onze mannen. Tenslotte: Wij Venus, zij Mars he? Gelukkig is manlief hier wel heel lief. Minder nerveus dan de vorige keer maar nog altijd lief. We kijken samen wat er gaat en niet gaat. Maar als ik misselijk ben en ik vraag hem een luier te doen (hij doet het ook vaak uit zichzelf) dan is dat bijvoorbeeld nooit een probleem. Dat geldt ook wanneer ik even wil rusten.

Baarmoeder Mijn baarmoeder kan ik goed voelen als ik helemaal plat ga liggen ondanks de laag vet die er bovenop ligt :). Ik heb dan ook al een aardige buik. Dinsdag is het weer tijd voor een foto (16 weken!)

Ziek kindje Nog altijd is het Kickertje ziekig. Vanochtend bij het opstaan had hij 38.8. Dat was gelukkig wel minder dan waar hij mee ging slapen en nu ligt hij alweer bijna 2 uur te slapen. Arm kind, is duidelijk niet in orde. Als hij vanavond nog koorts heeft gaan we morgenochtend even naar de huisarts. Ik vermoed nu keelpijn. Manlief klaagt er ook over. Gelukkig geen hoest dus zorgen over de mex. griep maak ik me nog altijd niet.

Huis We zijn druk met he regelen van alles en nogwat voor het huis. Aannemer, hypotheek, hulp, meubilair, etc etc. Wat een gedoe. Ik zou wel willen dat ik nu al iets meer zou kunnen doen. Wel heb ik alle meubeltjes voor Kick's kamer uitgezocht. Poef, dat is in ieder geval gebeurd. Hij krijgt een stoere jongenskamer met groen en blauw en veel auto's!

Deze week Ik zie in de lijst dat Loran, Nijntje27, Ingeltje en Yessica deze week naar de vk / gyn of echo mogen. Spannende tijden. Eén geslachtsbepaling! Joehoe, ben benieuwd. Als Sureyya het juist heeft, moet dus een klein piemeltje te zien zijn! Reuze spannend.

Het weer wat een pestpokke weer zeg.. getver. Altijd in het weekend ook. Bleh, je wordt er gewoon sjaggie van. Iemand nog iets opbeurends te vertellen?

Fijne dag allemaal!

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hier is het geweldig mooi weer. Ik wil eigenlijk gaan wandelen, maar toen we net in bed lagen trok Marcel ineens hard aan mijn been... Domkop! Dus nu kan ik haast niet meer lopen.

Hij heeft trouwens wel zijn goede kanten hoor hihi, maar hij heeft veel dingen niet mee gekregen in zijn jeugd, hij kan moeilijk gevoelens tonen, of medeleven en begrip tonen. Daar is hij nu druk mee aan het werk, hij wilt in therapie en er echt voor gaan.
    Huishouden doet hij haast niet, omdat hij dat van huis uit ook niet gewend was, zijn moeder deed alles voor hem, ze maakte zelfs ons bed op toen ik bij hun woonde! En als ik zei dat ik dat zelf wel deed dan was ze helemaal in de war.

Maar ik ben al heel blij dat hij het zelf inziet en er aan wilt werken, want anders zou het wel erg moeilijk worden hier.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cygnet, wij hebben die muts bij de AH vandaan, maar ze verkopen ze geloof ik overal

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    mogguh allemaal!!

Kwam even dag zeggen en vlieg nu weer verder

doeiii!

Hoera vandaag ook eindelijk de 13 weken gehaald!!:D

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

JOEHOE! Feestje! :D

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goede morgen!!!!!

Hier ook heerlijk weer. Heb net even een wasje in de machine gedaan en lekker de hout kachel aan gestoken....Heerlijk.

Mannetje hier is echt super lief, en stiekem ook wel bezorgd. Ben zelf niet zo goed in het op mezelf letten dus als ik weer eens te lang blijf zitten beneden of op visite zegt hij wel echt dat ik nodig naar mijn bedje moet enzo... Dus nee ik heb echt een lieffie thuis!

Kaatje wat een drollie zeg! Leuk hoor zo'n pietje in huis....

Nog leuke plannen vandaag?

Hier pyama dag....Lekker niks dus.

17. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hallo,

Heb eigelijk niet zo veel te melden.
    Lijkt wel of ik in en computer dip zit.
    Heb al een paar dagen geen zin om achter dat ding te hangen.
    Ook vandaag niet.

Kaatje: leuke foto zeg, wat een droppie.

Ik ga er weer vandoor, misschien komt ik vanavond nog even buurten en anders morgen.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Heb ik ook wel eens hoor Sureyya...Fijne dag en tot later.

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    new moon ik had bij Twilight idd ook dat alles precies klopte zoals mijn voorstelling was... zoooo gaaf! ik heb hem vanochtend nog eens gekeken en kreeg weer aan een stuk door kriebels in mijn buik... die spanning is zo supergaaf! nog maar 2 uurtjes..., jippie!
    Natascha heb je nog niet alle boeken gelezen begrijp ik? Eclipse vond ik geloof ik de minste, breaking dawn is wel weer helemaal het einde!

Ingeltje gefeliciteerd hoor met je mijlpaal! zijn we nu allemaal voorbij de 13 weken?

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Morgen zit Aszz op de 13 weken en dan is iedereen binnen.....

Deel Deze Pagina