Meurning Vanmorgen lekker 'uitgeslapen' met zijn drietjes tot kwart voor 8 Ging gisteravond pas na de voetbal naar bed, dus had het ook wel nodig Vandaag lekker mijn parttime dag, beetje rommelen in huis dus met Fenna Ze was gisteren een beetje koortsig dus we houden een lekker hangdagje vandaag. Misschien nog wel een stuk wandelen, we zien wel... Ik heb het ineens in mijn bol gekregen en wil de huiskamer veranderen Manlief was het er eigenlijk wel mee eens dus vandaag eens goed nadenken over hoe ik het wil... En verder jullie een beetje lastig vallen Mensen met echo's: Veel succes, ik duim voor jullie! Liefs XXX
Ja wie hebben er een echo vandaag? Ik grijp de lijst even. @ arka: jij had een goede echo he! Mooi zo... mag ik de afspraak er af halen??
Mei 2010 mama's Data 01. Dag 01. Pipelina BV Verassing 2e kindje 01. Julied 01. Mannin 1ste kindje 02. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 02. JuniperMana 02. Lee74 03. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 03. BabeBabe MvM FV ZKH 04. Arka ZKH 2ste kindje 04. Eekje BV ZKH 2de kindje 04. Tinkerlbel1984 FV TB 05. madeliefs BV TB verrassing 05. Ano85 1ste kindje 05. Yessica MvM FV ZKH nog niet bekend 2de kindje 07. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 07. Misz86 10. Mus FV ZKH 1ste kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 14. Kimm29 MvM BV (hoop dit x langer) Verassing 2de kindje 15. MamaT BV ZKH (verplicht) 2de kindje 18. josine 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 20. tummetje FV ZKH 1e kindje - wilt geslacht weten onbekend: Arka, Muisje1, Kaatje85, Miireii Afspraken 10 sept: Alpenmama controle/echo gyneacoloog 14 sept: Tante Mars Gynaecoloog + Echo 15 sept: Yessica inwendige echo 16 sept: Mus Echo 17 sept: Yessica Intake vk 17 sept: Mus intake verloskundige 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin intake VK 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 24 sept: MyPrecious eerste echo (vk of gyn?) 29 sept: Kimm vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 30 sept: Arka 2de afspraak 01 okt : Deedtje bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 01 okt: mamaT gyn 02 okt: Pipelina echo + intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 09 okt: linnie83 intake VK Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 5 BV (Borst Voeding): 11 FV (Fles Voeding): 6 ZKH (Ziekenhuis): 10 TB (Thuis Bevalling): 4 Verassing: 6 Jongen:0 Meisje: 0
Je mag mij zelfs op 4 mei zetten Yadi! ziekenhuis bevalling, tweede kindje en 30 sept tweede afspraak thx!! xxx
Hoi meiden, Ik kom hier heel voorzichtig even om de hoek kijken, heb gisteren en vandaag positief getest, maar het is nog een dikke dag voor mijn nod. Dit zou betekenen als het goed blijft gaan dat ik volgens mijn berekeningen op 21 mei ben uitgerekend..... Maar ik hou nog even een slag om de arm.... Hoop van harte dat het blijft zitten waar het moet blijven zitten de aankomende maanden.....
Goed morgen allemaal @mamaT: Ik heb het t-shirt online besteld. Moet zeggen dat het een betere kwaliteit is als bij simply colors. Hier kan je alleen niet zelf kiezen wat er op staat. Alle tekst staat aan de voorkant, maar ik moet zeggen dat nu al heel lang duurd voor ze het zien hihihihi
@ marjand: Ik duim voor je en hoop dat je ook lekker hier mee kan kletsen. Al vast voorzichtig gefeliciteerd
@linnie, Dank je wel, heb jij dat ook gehad dat je het eigenlijk niet kan geloven. En eigenlijk ook best bang bent dat het mis gaat....
Nee maar ik had niet anders verwacht. Ook om 7 uur wakker voor levi Tinkerbel, nu al nesteldrang haha MarjanD, alvast een voorzichtige gefeliciteerd !
Moet zeggen dat ik dat nog steeds wel heb. Zeker omdat ik eigenlijk nergens last van heb, daarom vind ik het ook zo erg dat ik zo lang moet w88 voor ik naar de VK kan
Mei 2010 mama's Data 01. Dag 01. Pipelina BV Verassing 2e kindje 01. Julied 01. Mannin 1ste kindje 02. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 02. JuniperMana 02. Lee74 03. Alpenmama BV ZKH Verassing 1ste kindje 03. BabeBabe MvM FV ZKH 04. Arka ZKH 2ste kindje 04. Eekje BV ZKH 2de kindje 04. Tinkerlbel1984 FV TB 05. madeliefs BV TB verrassing 05. Ano85 1ste kindje 05. Yessica MvM FV ZKH nog niet bekend 2de kindje 07. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 07. Misz86 10. Mus FV ZKH 1ste kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 14. Kimm29 MvM BV (hoop dit x langer) Verassing 2de kindje 15. MamaT BV ZKH (verplicht) 2de kindje 18. josine 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 20. tummetje FV ZKH 1e kindje - wilt geslacht weten onbekend: Arka, Muisje1, Kaatje85, Miireii Afspraken 10 sept: Alpenmama controle/echo gyneacoloog 14 sept: Tante Mars Gynaecoloog + Echo 15 sept: Yessica inwendige echo 16 sept: Mus Echo 17 sept: Yessica Intake vk 17 sept: Mus intake verloskundige 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 18 sept: Kaatje85 intake VK 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sept: Mannin intake VK 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 24 sept: MyPrecious eerste echo (vk of gyn?) 29 sept: Kimm vk 29 sept: Loesje echo 29 sept: Kaatje85 echo 30 sept: Loesje intake VK 30 sept: Arka 2de afspraak 01 okt : Deedtje bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 01 okt: mamaT gyn 02 okt: Pipelina echo + intake VK 05 okt: Ano85 Echo 06 okt: Ano85 intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 09 okt: linnie83 intake VK Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 5 BV (Borst Voeding): 11 FV (Fles Voeding): 6 ZKH (Ziekenhuis): 10 TB (Thuis Bevalling): 4 Verassing: 6 Jongen:0 Meisje: 0 Ik heb even mijn vk en echo afspraken erbij gezet
Deedtje en MamaT Misschien hebben jullie het al een keer verteld,maar waarom moeten jullie verplicht in het zh bevallen?
Net de uitslag van Jordy's ph-metrie gehad en is is nog steeds te zien dat zijn maagzuur naarboven komt. Zijn slokdarm is wel goed genoeg beschermd,dus hij heeft gelukkig geen pijn meer. Nu moeten we nog een half jaar afwachten en kijken of we dan af kunnen bouwen, als dit niet lukt moet hij geoppereerd worden
Whaha ja denk het Kaatje Had ik vorige keer ook al vroeg Maar het is wel handig, huis en ikzelf zijn nog nooit zo geordend geweest
Goedemorgen! Hier weer aan het werk na een weekje vakantie niks an, maar ik troost me met de gedachte dat het nog maar 7 maanden fulltime hoeft hihi, HOe ist verders met jullie? hier nog steeds geen misselijkheid te bekennen! Alleen beetje boobpijn... zit echt te twijfelen of ik nog test ga kopen en doen! Heb vanochtend wel wat tintelend gevoel in m'n onderbuik.... jeetje wat is die onzekerheid irritant!
Babebabe, wij lopen precies gelijk op, alleen mijn banner moet nog een dagje verschuiven Ik ken het gevoel hoor, heb ook nergens last van, zelfs geen boobpijn! Het enige wat ik heb is die moeheid, meer niet... En dan te bedenken dat ik bij mijn eerste echt OVERAL last van had, het maakt me behoorlijk onzeker Toch weet ik dat het heeeeeel vaak voorkomt, dat je geen klachten hebt, en dat je er eigenlijk van moet genieten. Toch kan ik dat pas als ik een hartje heb zien kloppen denk Dus ik ga vanmiddag gewoon weer een test doen. Ik weet dat mensen het stom vinden en zonde van het geld, maar voor mij is het de enige bevestiging die ik op dit moment kan krijgen, dus waarom niet? Ga zo'n digitale doen waar je ook je zwangerschapsduur ziet, dus ben benieuwd
Linnie, ahh arme Jordy Ik heb net voor het eerst boven de pot gehangen. Begon net als bij Levi. Heel misselijk, boven de pot en dan komt er een hoop geluid maar geen inhoud. Wordt je nog beroerder van als dat je tenminste je maag leeg maakt
@tinkerbell: Ik dacht precies het zelfde om vanmiddag weer een test te halen om te kijken. Want ik heb ook weing last, alleen ben ik moe, maar verder voel ik niks en mij maakt het ook onzeker:S @kaatje: Das ook vervelend als je heel misselijkben maar het komt er niet uit. Had je er bij levi lang last van?