@ Hier.. Vanavond om 18.30uur naar de VK. Spannend Ben benieuwd of ik een echo krijg, of alleen hartje luisteren.. Naomi heeft ons gisteravond heel erg laten schrikken. Was gisteravond ineens zo benauwd, dat we met noodgang weer naar huis zijn gereden (waren bij mijn zusje en zwager), en haar meteen pufjes hebben gegeven. Gelukkig heeft het geholpen! En vanmorgen contact met de huisarts gehad: ze hoeft nog steeds niet te komen (is anderhalve week geleden ook al geweest, maar het wordt niet beter in mijn ogen), en de prik kan ze gewoon hebben.
Morning.. Hier een heerlijk weekend achter de rug. Vrijdagaaf gezellig bij vrienden wezen eten. Zaterdag de intocht van de sint gehad, en gister een pyamadag. Vandaag weer aan de arbeit Ik las iets over iemand met lage rugpijn en last van haar stuitje! Ik heb precies hetzelfde, en dan vooral na een poosje zitten, ik kan dan amper opstaan. Heel vervelend, en voor mij ook iets totaal nieuws, want ik heb daar bij mijn zoon geen last van gehad! @ Zieken: allemaal beterschap aan de kindjes en de mammie's. Gelukkig is het ziek zijn vooralsnog ons deurtje voorbij gegaan! @ samen zwanger: ik ben ook samen zwanger met 1 van mijn beste vriendinnen. Zij is 9 weken verder, heerlijk ongeneerd samen keuvelen over baby-dingen. De heren zijn allang blij dat we elkaar hebben, dan hoeven zij niet alles aan te horen Ik mag woensdag weer naar de gyn, ik denk dat ik ook weer een echo krijg, dan ga ik toch voorzichtig vragen of hij het geslacht al kan zien Ben zo benieuwd!
ik hoop ook dat ik morgen een echo krijg , maar denk het niet .......baal baal , misschien totch maar een keer een extra pretecho tussendoor ....................als ik er morgen geen krijg moet ik wachten tot 30 dec ......................maar een mooi kloppend hartje das natuurlijk ook helemaal top om te horen !!
Hello iedereen! Ik ben een dagje thuis met een slecht gezinde dochter. Hoe voelen jullie je? Ik voel me soms helemaal niet zwanger: mijn buik zit nog niet echt in de weg, ben niet meer voortdurend misselijk en voel de baby nog niet bewegen, is dat normaal? kus
Arka, slecht gezinde dochter, hier ook alstvan. en al een uur bezig om haar aan te kleden.. ze werkt ontzettend tegen..
Hier is het erg grijs regent nog net niet. ik heb pas 7 jjan weer een echo kon wel in dec maar wou niet die echo net voor kerst.
zonnetje schijnt hier ook vannacht wel noodweer gehad.... dat van die lage rugpijn en stuitje ben ik! inderdaad als ik tijdje gezeten heb dan loop ik niet echt lekker... en als ik hele tijd in dezelfe houding geslapen heb... pfff trekt het door m'n hele been heen!
Nou hier is het noodweer, het waait als een gek en het komt met bakken uit de hemel. Stuur die zon eens deze kant op Ja, ik ga het er woensdag wel ff over hebben met de gyn. Zeker na een dagje werken op kantoor, loop ik zo kreupel als een oud vrouwtje! En dan denk ik: als dit nu bij 14 weekjes al begint...ai ai ai!
Goedemorgen meiden! iedereen een leuk weekend gehad?! ik wel maar helaas niet zo lekker geslapen vannacht door de enorme windvlagen e.d. dus nu best een beetje gaar op het werk met oogjes half geopend hihi... vanavond maar eens vroeg onder de wol! x
wij hebben een sok tussen de brievenbus gedaan zo wa die aant klepperen, ook niet echt slaapbevorderlijk
hihi das ook wel een aparte stunt inderdaad erg hé! en nu regent het hier behoorlijk hard !!! echt ontzettend herfstig !!!
Oh hihi ik zie het al, onder je banner stond zoontje mei 2008, dus ik dacht dat het al bekend was hahaha! Maar ehm het is natuurlijk mei 2010 als de volgende zich aandient Tja.. ben zwanger hè, krijg je dat
Neeltje is gestoord. Zegt het ene moment: "ik weet niet hoe het gaat lopen hoor, het is wel zwaar, zo de hele dag werken in de boerderij, elke dag is hetzelfde" Andere moment: "Ik pak mijn koffers en trek gelijk bij hem in" Ben blij dat meneer zelf eindelijk eens wat karakter begint te tonen. Wat heb ik me dood-geërgerd aan die jongen zeg. GROW UP!!