Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yessica, ja 6 op een dag.
    Neem ze zelf alleen als ik echt een knallende koppijn heb.

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Okay thnx Kaatje. Had er al 3 op vandaag, dus ben blij dat ik nix verkeerd heb gedaan hihi.

M'n beeb is al paar dagen best rustig. Bleg zo vervelend!!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook hoor.
    Maar dat had ik bij Levi ook. Voelde ik hem af en toe en dan opeens een week niet. Vind het af en toe ook wel "eng" als ik hem/baar niet voel.. maar mijn (.) (.) doen zeer !! dus zit wel goed ;)

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meisjes :)

Pff ik hou jullie niet bij hoor als ik een drukke dag op werk heb gehad :( Fenna is gelukkig weer een beetje opgeknapt, wil nog steeds niet echt eten maar de koorts is gezakt naar 38.1 :)

Hier alles prima, vandaag niet zo lekker in mijn vel maar komt ook wel weer goed..

Over het geboorteplan; Ik maak hem niet maar ik vond hem er goed uit zien. Wel besloten om bij de volgende afspraak even met de vk te kletsen over de bevalling want merk toch dat het wat dieper zit dan ik dacht (de vorige bevalling). Zal door de hormonen komen maar wil wel dat ze er vanaf weet.

Nu nog even CSI kijken denk en dan lekker slapen...

Liefs XXX

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Thijme en Tara hebben allbei geen kik gegeven met de mg-spuit..Tara liet vantevoren zelfs ff weten dat ze alleen maart een spuit wilde als het een grote spuit was !!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tinkerbel, fijn dat het beter gaat met Fenna. nu jij nog !
    Had je zo'n moeilijke bevalling van Fenna ?

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Nee dat opzich niet, maar ik werd ingeleid dus verplicht in het ziekenhuis natuurlijk. De bevalling opzich was (qua pijn etc) prima maar het ziekenhuispersoneel niet zeg maar...

Ik voelde me zo ongemakkelijk daar, niet serieus genomen en er werd niet naar me geluisterd etc. Dacht dat ik er niet zo mee zat maar de laatste tijd denk ik er zo vaak aan, ook 's nachts, en dat lijkt me niet goed... Wil bij deze zoooo graag thuis bevallen daarom, dus hopelijk kan dat :D

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedenavond allemaal,

Fijn om te horen dat het met Fenna ook beter gaat. Kick is vandaag de hele dag gewoon op het kdv geweest. Helaas had hij toen hij thuiskwam wel weer flink verhoging maar ik denk toch dat dit te maken heeft met het krijgen van de hoektanden.

Ik heb een mooi geboorteplan voorbij zien komen. Het is wel goed om er eens heel goed over na te denken en daar vooral met manlief en de vk eens uitgebreid over te praten. Zelf ben ik niet zo'n voorstander van echte geboorteplannen. Ik heb bij een aantal vriendinnen gezien dat dit leidde tot een zeer vooropgezet idee over hoe de bevalling zou moeten gaan. Maar helaas lopen bevallingen vaak (net even) anders. Het is dus goed om te weten wat je graag wilt maar pin je er niet teveel op vast en hou de opties open.
    Ik vind het anders als er medische reden (en die kan dus ook prima psychisch) zijn om het e.e.a. op papier te zetten zodat je zeker weet dat zowel de vk als bijvoorbeeld het ziekenhuis waar je alsnog terecht komt, dit ook allemaal goed kan weten.

Zelf heb ik een prima bevalling gehad (beetje lang persen, bijna 2 uur) maar ik heb eigenlijk geen pijn gehad. Ik heb dan ook geen specifieke voorkeur voor ziekenhuis of thuis etc etc. Dat is ook precies wat mijn man en ik dus uitgebreid zullen bespreken.

Als Kick morgen koortsvrij is, moeten we om 10:00 in de RAI zijn. Ik heb de beelden op TV gezien en ben blij om te horen dat het allemaal erg goed loopt daar. Pfff... zie toch wel op tegen die massaliteit.

mmm... ik heb het idee dat de buik erg gegroeid is de laatste paar dagen. Merk ook dat ik meer last van mijn rug heb. Ik ga maar eens braaf de oefenen van de fysio doen. Wie weet help ik er verdere toestanden mee voorkomen.

Is iedereen inmiddels door de misselijkheid heen? Ik hoop het.

Fijne avond allemaal!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoor idd weinig posi verhalen over ziekenhuis bevalling qua personeel, niet uit bed mogen, veel verschillende aan je bed ect..

Hoop nu ook gewoon weer thuis te kunnen bevallen

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Moest om 18.30uur er zijn.
    We hebben een echo gehad!
    En wow! wat was hij/zij gegroeid!
    We konden het gezichtje zien, en op den duur zat hij/zij te duimen :)
    En in het begin even zwaaien, was echt zo lief!!

21 December mag ik weer heen :)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    schattig !

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @Cygnet2: Misselijkheid hier nog steeds :(

@ Griepspuit, Toen de naald erin ging keek mijn dochter er heel stoer na. Toen ze een beetje te hard spoot, begon ze te gillen (is nl. een vervelende dikke vloeistof). Maar ze is ook precies OP haar schouder ingeent.. Die van jullie ook??

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou hier dan een positief verhaal. Afgezien van een heel kort moment dat er inderdaad even teveel mensen aan het bed stonden (het was 23:00 en dus wisseling van diensten) heb ik verder prima herinneringen aan mijn ziekenhuis bevalling! Mocht gewoon uit bed, kon lekker douchen, kreeg een boterham en te drinken e.d. en we mochten naar huis toen we dat wilden (ook toen de temp van Kick nog 0.5 te laag was...) Enne.. beschuit met blauwe muisjes! hihih.

Ik heb dus echt geen voorkeur. Thuis lijkt me wel wat omdat ik dan niets hoef te regelen voor Kick (tenminste als het 's avonds of 's nachts is!)

@Loran: gaaf maar balen van de misselijkheid! Sterkte daarme!

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Aszz -> Beterschap meid!! Doe rustig aan!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cygnet klikt idd positief

Levi kreeg hem in zijn bovenarm

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Wen er inmiddels aardig aan ;)

Moet nu verplicht dropjes gaan eten, en boullion 's avonds..
    Heb een erg lage bloeddruk.
    Verder was het bloedonderzoek allemaal prima! en ben ik nu in totaal 2 kg. aangekomen

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Keurig (al zeg ik het zelf want ben ook 2 kilo aangekomen) en heb ook een lage bloeddruk maar gelukkig nog niet te laag.Rottig.. verplicht dropjes eten ;)

Vervelend hoor die misselijkheid. Hoop echt dat je er snel vanaf bent!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wil ook dropjes :(

meiden ik ga off
    truste

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    haha, nou niet bepaald ;)
    Alleen komen ze op den duur denk ik de neusgaten wel weer uit ;)

Boullion moet ik verplicht 's avonds, maar daar krijg je trek van :p
    Dus vriendlief is naar de mac.

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    trusten Kaatje