Hey ladies.. het is effe geleden dat ik hier was.. maar ik wil graag van meiden die uit dezelfde periode stammen als mij weten.. doen jullie de mexicaanse griepprik? Ik twijfel nog best!! Ik heb een aantal bladzijden teruggelezen.. maar kan er zo weinig in dit topic over vinden..
Toch nog even één berichtje. De volgende meiden hebben nog geen buddy, dus weet niet wie er nog behoefte heeft aan een buddy maar dan kunnen we even koppelen Ambertje87 Kimm29 Fjaril84 Arka Maite Pienie Tante mars Plukplon Frummeltje31 Sebratje Lindav Deedtje Sterreke Stralend Mama2010 Nijntje27
Hier nog positief ziekenhuis verhaal: Ik was doodsbang voor m'n bevalling, met 36 weken kreeg ik sochtends weeën. Ik was er nog helemaal niet aan toe om te gaan bevallen. Omdat ik 3 weken en 4 dagen te vroeg was moest ik naar het ziekenhuis. Ik had afgesproken met de vk dat ik naar het Antonius zou gaan, omdat in het diakonnesse in Utrecht mijn vriendin is bevallen van haar dode kindje, ik was daarbij geweest, en sinds dien echt doodsbang voor alles wat met bevallen te maken had. Helaas hadden ze in het Antonius geen couveuse klaar staan dus moest ik wel naar het diak. Om 12 uur snachts donderdag op vrijdag kwam ik daar aan. Ik kreeg een kraamsuite en 1 verpleegster Janna is de hele bevalling bij mij gebleven. Ik mocht rond wandelen door de suite, naar de wc, vloeken etc. Toen het tijd was om te persen perste ik verkeerd, dus heb ik met elke pers wee overgegeven. Dat was ontzettend klote. Maar iedereen was onwijs lief en hielpen me zo goed ze konden. Na de bevalling die gelukkig maar een uur duurde, kwamen ze met thee met honing voor mijn keel en lekker beschuit met muizen. Na een uur kreeg ik lekker ontbijtje. Ik moest 5 dagen blijven vanwege darren z'n geelzucht en ze gingen zelfs patat voor me halen 1 avond. Als ik een sigaretje ging roken beneden, namen ze darren mee naar het koffiehoekje en paste ze op hem. Snachts lieten ze mij lekker slapen en gaven ze hem in het donker een flesje. Geweldige tijd gehad, heb gewoon staan huilen toen ik weer naar huis moest hahaha!! Dus meiden... Zo kan het ook!!
We hebben het er wel over gehad, maar de meningen lipen uiteen, waardoor besloten is om het er niet meer over te hebben. Zelf neem ik hem tot dusver niet. Vandaag weer door de VK. aangesproken, dat ik hem (mocht ik wel willen) pas na week 16 mag komen halen..
Hoi Meiden, Ben ik weer! Heb weer alles bijgelezen. Lees veel over de bevalling, waar ik eigenlijk nog helemaal niet mee bezig ben. Is dat raar? Dat plan zag er goed uit, had er nog nooit van gehoord, terwijl ik toch wel bij een aatal thuisbevallingen ben geweest. ( was kraamvarzorgster ). Goede tip! Wil alle dames die ziek zijn veel beterschap wensen en hoop dat jullie weer snel onbezorgd kunnen doorzwangeren! Ik ben vandaag zelf op pad geweest voor een nieuwe spijkerbroek.. Ik weet dat ik niet mag zeuren, maar wat een ramp!!! In die positie broeken ben ik tonnetje rond!! hi hi..Ik zal er toch aan moeten geloven, want wil toch weer een keer een broek aan. Ik heb vandaag nog maar niets gekocht, moet er ff aan wennen. Vond trouwens weinig "stoere" kleding. Ik ga morgen nog maar ff een aantal winkeltjes af. Jullie nog tips?? Ik groei volgens mij best snel nu ineens. Maar wel in de ronte, niet echt een zwangerbuik.
Ik heb ook zeer positieve ervaring in ziekenhuis. Het was dan wel een verplaatste thuisbevalling, dus ik ben er niet lang geweest, maar het was prima. In de nacht is de gynaecoloog voor mij uit bed gebeld en die is netjes gekomen, de verloskundige was super. Het aanleggen van de BV duurde wat lang, het was heel druk en de verpleegkundige stond alleen geloof ik. Na de bevalling mochten we even bijslapen (manlief viel zo'n beetje flauw van de honger en alle heftige emoties) en ook hem hebben ze heel lief geprobeerd op te vangen. Ik was zeer tevreden!
hoi meiden, wat is er weer veel geschreven.... Aszz: Beterschap, hopelijk knap je snel op... Eh eigenlijk ben ik de rest al weer vergeten....ehhhhh zwanger he?! Hier weinig nieuws ga zo lekker m'n kooitje in en spreek jullie morgen. O,ja vandaag met m'n zusje bijna de hele lijst wezen kopen die op het formulier stond van het kraamzorgcentrum. Nog wat kleine dingen en dan ben ik al klaar. Kinderwagen ook vandaag besteld online....Nou laat het maar mei worden hoor.... Truste alvast
Goodmorning All!!Ga 2 kindjes klaarmaken voor school en zelf om 9:00 naar vk eindelijk hartje luisteren !!
Veel plezier marjon!! Hier heeft darren het weer op z'n heupen. Staat alweer in de hoek, altijd gezellig die ochtenden! Pff... Heb gister een oranje bugaboo gekocht, ben er zo blij mee!!!
Marjon, veel plezier bij de vk!! Vanmiddag moet ik weer naar de gyn, hopelijk krijgen we weer een mooie echo....
Goedemorgen allemaal! Hier loopt de ochtend ook anders dan gepland maar wel heel rustig. In plaats dat we ons klaar aan het maken zijn voor de RAI, ligt Kick nog te slapen en zit ik hier achter ZP... Kick was vanochtend overduidelijk nog niet in orde dus hup, bekertje melk en terug naar je bedje en nu ligt hij alweer een dik uur lief te slapen. Hij heeft het duidelijk even nodig. We kunnen morgen nog terecht in de RAI (net even gebeld, vriendelijke mensen hoor) @Bloemie: ik heb een fijne en hippe spijkerbroek gekocht bij H&M! Goed ding. @Yessica. Klinkt als een fijn ziekenhuis... opvallend dat je alweer gelijk bent gaan roken. Was je niet gestopt tijdens de zwangerschap van Darren? Geen verwijt hoor, wel nieuwsgierig @Nijntje & Marjon: veel plezier vandaag! mmmh... ik ben nog aan twijfelen over de kinderwagen. Een nieuwe (Bugaboo maar dan alleen de buggy inzet) of toch maar de hele oude (8,5 jaar oud) die we nu hebben. Prima ding maar ik denk dat een staplankje er niet aankan.... Lastig Zo, ik ga nog eens even lekker op bed liggen en Harry Potter 4 verder lezen. Kindje slaapt nog dus nog even rust! Is ook belangrijk als je zwanger bent (hihihi) Iedereen een heel fijne dag!
gefeliciteerd dat het gelukt is met de bugaboo! en Aszz, super dat je weer thuis bent, maar balen dat het nog niet helemaal beter is...hoop dat je lekker geslapen hebt! Bevallen, ik ga in het ziekenhuis bevallen zonder medische indicatie gewoon voor m'n eigen gevoel van veiligheid en dan is m'n huis lekker schoon en netjes als we met z'n drietjes thuis komen, dat lijkt me heerlijk.... zo'n troep in huis en al die mensen in huis in de woonkamer lijkt me niks... persoonlijk... Verder vannacht weinig gehoest gelukkig.... alleen vanochtend en nu dus wel weer ff... doet pijn!! grrrr, maar blijf lekker kamille thee drinken
Goedemorgen! @Yessica: bugaboo vind ik een heerlijke wagen! Ga 'm strakjes ook lekker weer ombouwen tot kinderwagen @ Marjon: have fun! @ Nijntje: jij ook veel kijkplezier! @ ehm...nee, weet 't niet meer... Vandaag ben ik niet of nauwelijks online; m'n ouders komen een dagje langs. En als m'n moeder ziet dat er zo'n forum bestaat waarop haar dochter kletst over haar zwangerschap...dan krijgen we zeker een meelezer erbij Tot later maar weer!
Marjon en nijntje veel plezier bij de vk. Straks met Jordy de mexicaansegriepprik halen. Hoop dat hij er geen last van heeft. Zelf ga ik hem niet halen.
Goedemorgen * Doet een vreugde dansje * Geloof dat ik sinds vorige week officieel van de misselijkheid en het overgeven af ben Nijntje en Marjon, veel plezier