Erg naar verhaal ja, maar idd het zal je maar gebeuren. Wij zijn getrouwd, dus beeb krijgt zijn naam. Zijn er wel mee bezig Darren ook onze achternaam te geven. Maar dat gaat niet zo makkelijk. Hij is erkend door mijn ex, maar zonder de rechten en plichten. Zo heeft darren dus wel mijn achternaam. Geloof dat we 5 jaar getrouwd moeten zijn voor darren ook onze naam krijgt. Maar laten de keuze wel aan hem, als hij zijn naam wilt houden dan mag dat natuurlijk ook! Niemand trouwens die raimond kent (m'n vorige berichtje)
nog nooit van gehoord Yessica ...... Heel raar trouwens vandaag ook bloeduitslagen gehad en ineens ja rara hoe kan het zijn er in A'dam in het labratorium ineens geen antistoffen meer te vinden in mijn bloed ...Bij ons in het ziekenhuis in Boxmeer wel , opnieuw geprikt opgestuurd en niks meer te vinden , beetje raar ....
ja vond ik ook , hoop niet dat ze uitslagen verwisseld hebben dat is al eens gebeurd toen Thijme net geboren was , zijn ze toen gelukkig net op tijd achter gekomen , anders had ik de anti-d te laat gehad .....
Niks dus , in week 30 word ik pas weer opnieuw getest , de vk vond het ook raar , had dat ook nog niet vaker meegemaakt ...................moet toch ergens een foutje zitten lijkt mij ...
Goeiemiddag! @deedtje, wij zijn ook niet getrouwd. Vlak voor kerst gaan we naar het gemeentehuis. Hij moet dan eerst de vrucht erkennen, en dan later weer een akte voor het gezag. En bij de geboorte weer geboorte aangifte. Dus hij moet 3x naar het gemeentehuis. Althans, zo heb ik het begrepen uit 'de 9 maandengids voor mannen' Maar we vragen het zoieso nog na als we naar het gem.huis gaan! @yoga, ik zit te denken om het ook te doen. Heb wel een folder liggen, en bij ons in de buurt is het 2x per week,vrijag en dinsdag. Alleen probleem: wij kunnen alleen op de vrijdagavond. En dan ook niet elke vrijdag, ivm ons werk. Zijn er dames die ervaring hebben met de yoga? En lopen die lessen in elkaar over of maakt het niet uit als je de helft mist? Ik zou het wel graag doen, ook ivm de ademhaling. Ik heb wel eens last van hyperventilatie als ik erg in paniek ben, en volgens mij krijg je bij yoga toch ook ademhalingstechniek? Of zouden die niet helpen bij hyperventilatie? Liefs Kimonootje
Mooi!!!!!!!!!!!!! @Kimonootje: ik raad je aan het ongeboren kind zo snel mogelijk te erkennen (zie eerdere post). Dat van die drie keer naar het gemeentehuis klopt hoor. @Marjon: raar verhaal. Ik hoop dat je geen problemen krijgt!
@ Erkenning... Hier gaan we binnenkort (als ik weer beter ben) het vruchtje erkennen. We willen kijken of hij mijn dochter ook akn gaan erkennen (die is nl. nooit erkend door haar biologische vader)
Heb net geluisterd, maar om eerlijk te zijn kan ik niet echt tegen die muziek... Als verre achtergrondmuziek in een restaurant, oke, maar om thuis te luisteren, sorry word ik juist niet relaxed van.. Ik ben denk ik soieso raar, ik word juist van hardere muziek relaxed, dan kan ik me juist lekker laten meesleuren. Maar dat is denk ik per persoon verschillend
@cygnet, we zitten vaak moeilijk met de tijden... We weten dat het rond kerst soieso kan, omdat we dan geen werk hebben, en met het schip 2weken in Terneuzen (onze thuishaven) liggen. Als het eerder uit komt, gaan we wel eerder, maar als we naar Terneuzen gaan met de auto in het weekend, is het meestal later op de dag. (en hebben we meestal nog een dokter/ziekenhuisbezoekje) dus zijn we telaat om nog naar het gem.huis te gaan. Varen is echt geweldig, maar grootste (en enigste!!) nadeel is het plannen, omdat je vaak niet in het weekend terecht kan. Maar in het ziekenhuis/dokter/tandarts denken ze altijd mee, vaak als je belt, kan je pas een paar dagen later terecht, maar als je zegt dat je vaart, kan je ineens dezelfde dag nog terecht! (behalve dus in het gem.huis...)
Verrek Kimonootje.. da's waar ook.. jullie varen! Moeilijk om hier van iedereen te onthouden wat er precies gedaan wordt maar ik begrijp je helemaal. Hopelijk kunnen jullie snel een keer terecht.
Nou vraag ik me wel eens af hoe je dat doet als je vaart he. Gaan jullie ook op zee of alleen rivieren enzo ( klinkt alsof ik er heel veel verstand van heb ) maar wat nou als er op het schip iets gebeurd met één van jullie en jullie hebben echt mega snel een ambulance of iets nodig. Meer je dan je boot ergens aan ? of heb je speciale water ambulances?