Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb ff een topic gestart in de hyves.
    Misschien leuk om eens te zien wat iedereen doet qua werk

2. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Op zee gaan we niet, mogen we niet en kunnen we niet:) Ons schip is daar niet voor gebouwd. Hoewel we laatst een klein stukje Waddenzee hebben gedaan, maarja, dat is echt maar een stukje waar binnenvaart wel mag komen. (wel grappig, zeehondjes zie je gewoon langs het schip zwemmen!)
    Maar de wal is nooit erg ver dus. Mocht er een noodsituatie zijn, kan je gewoon 112bellen, en indien nodig wordt er een politiebootje of rijkswaterstaatbootje ingezet.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke, lijkt me toch ook wel een gerust stelling. zeker als je met kinderen vaart.

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi meiden,

alles kits hier?

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hee, er is alweer een topic voor augustusmama's geopend! Time flies !!!!

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Hebben jullie ook last van maagzuur??? Ik heb het elke dag nu, vanaf 2 uur 's middags tot 's avonds laat..... gatver!

Ik wil ook yoga gaan doen ivm ademhaling.... heb soms wel eens last van paniekaanval en tijdens een bevalling moet ik precies weten hoe ik mijn ademhaling moet regelen.....

liefs,

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Wij zijn ook niet getrouwd. Aanstaande vrijdag hebben we een afspraak om te kijken of we de zorgrechten en plichten kunnen vastleggen hier na erkenning EN nog belangrijker, of die later dan ook in Nederland gelden. Als dat zo is, doen we dat, anders gaan we misschien wel 'even' voor de wet trouwen....al zou ik dat wel jammer vinden, want dan is het een beslissing en niet een romantisch gebaar....nou ja, we zien wel.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook maagzuur :(

9. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    hier veel luchtbelletjes in de maag lijkt het wel... soms ineens een 'boerenaanval'
    zijn dan wel allemaal kleine boertjes, maar wel effe irri!
    (schijnt ook normaal te zijn...??)

10. cecile1

cecile1 Niet meer actief

We treffen het allebei wel he kaatje.... maagzuur, overgeven.... bah!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou mijn maagzuur is nu nog niets.. bij Levi kon ik op het end niet eens meer gaan plat liggen 'savonds. sliep meer zittend.. ben benieuwd hoe dat nu gaat.

Voel me al aan 3 dingen "anders" deze zwangerschap dus ga steeds meer hoop krijgen dat het een meisje wordt haha

12. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Ik ben ook erg benieuwd was het is om eerlijk te zijn, maar wil het echt pas bij de geboorte weten!
    Wat nu grappig is: iedereen doet een voorspelling:p
    Afgelopen weekend een vejaardag gehad, met nog een zwangere vriendin. Er is een lijst gemaakt met voorspellingen, j/m en datum, voor ons allebei.
    Vrouw van mn neef doet voorspellingen door een rekensom, en zegt er nog nooit naast te hebben gezeten. Bij mij voorspeld ze een jongen.
    Een vriendin doet ook voorspellingen, en zegt er ook nooit naast te zitten, en zij zegt een meisje.
    Wordt nu wel spannend, wie zal gelijk hebben;)

13. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @kaatje, effe vraagje over de hyves: een kennis van me is ook in mei uitgeteld (toevallig zelfde ag als ik!) maar ze kletst niet mee op zp. mag ik haar wel uitnodigen op hyves? en misschien hier?

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    maagzuur is echt klote, ik hoef 's avonds ook eigenlijk geen snackje/chips of wat dan ook te eten net voor ik naar bed ga, want dan krijg ik er zekers last van bah :p

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Net terug van de gyn en we hebben mini Nijntje gezien!!! Hij/zij was super beweeglijk, helemaal geweldig! Ook toen we het hartje gingen luisteren was mini Nijntje eigenwijs. Elke keer als we de hartslag gevonden hadden, sprong mini Nijn weer weg. En dat tot 4 keer aan toe.
    Mini Nijn ligt nog 2 dagen voor, dus hij/zij doet het super!!

Ik ben helemaal verliefd!!!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heerlijk Nijntje , da's elke keer weer een geruststelling !!

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Super nijntje!!
    Is toch wel steeds een geruststelling :)

Ons beepje was gisteren wat rustig.. wel beweeglijk, en lag op den duur te duimen, denk dat het aan het 'inslapen' was..
    staat er raar.. maar jullie weten wat ik bedoel toch?

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dus jullie krijgen een echte duimelot !!!!

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Maagzuur: ook last van, en vandaag ook weer ontzettend misselijk.

Ik was in gevecht met een spin in de deur opening :D.. Ik ben zo enorm bang voor spinnen, dus durfte niet langs hem op.

Na een tijdje lukte het me toch wel (jeej) en heb ik hem vermoord met de deur.

Toen ging ik dus bijna over me nek :( terwijl er niets vies te zien was.
    later ook weer met broodje smeren, en kwam bijna te laat op school om Darren te halen..

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimonoontje, weet je wat een beetje een "probleem" is waar we bij de september mama's tegenaan liepen.. op een gegeven moment gingen we daar ook persoonlijke dingen neer zetten als telefoon nummers en adressen.
    Zat daar ook iemand die niet hier mee schreef en we dus eigenlijk niet echt konden... hele discussie en haar uiteindelijk verwijderd.
    Denk dat het dan handig is om haar eerst hier uit te nodigen en dan kan ze natuurlijk ook altijd lekker mee kletsen op hyves

Nijntje, heerlijk echo gehad dus !

UWV belde net voor mijn ziek melding. Net de eendjes gevoerd dus mega buiten adem. stond die hele 8 min. aan de telefoon te hijgen :D
    ze belt me nu weer in januari.

Deel Deze Pagina