Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeetje Yes, heftig maar denk dat je het goed hebt opgelost. Hij mag best weten dat JIJ de baas ent en niet hij.

Cygnet, mooie buik hoor.....

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

23 mei 2008:

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ik zwaai even :) Heb een rotdag op werk gehad dus ff geen kracht voor reacties... Wel een hele dikke knuffel voor Asz!

5. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    alleen ff ego:

Vandaag naar de gyn geweest, alles zag er keurig uit! We liggen prima op schema! :)
    Geslacht kon ze helaas niet zien, te vroeg zei ze :(
    Maar 28 december mogen we voor de 20-wk echo, nog net ff in 2009!

Kinderfeestje van Mika was geslaagd, drukke dag met 6 koters op stap, maar wel erg leuk!

Nu is deze mama helemaal kapot en duikt snel haar mandje in!

Tot morgen!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goedemorgen !!!

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Yes wat een verhaal zeg :( , en ik vind persoonlijk dat kleintjes best wel mogen weten dat t gewoon echt niet kan!! Ik hoop dat ze driftbuien voorbij zijn voor de komende tijd.

Oh ik heb niet bijgelezen sorry :(, ik heb al weken niet geslapen en sinds gister heb ik zo enorme buikpijn :( niet normaal.

Maaaaaaar ik heb iets gedaan wat ik nooit had gedacht te doen, ik was wat op Marktplaats aant sneupen en ineens vond ik de kinderwagen die we zouden bestellen bij babydump Mutsearts. met een mooi prijsje nou ff lezen en wat bleek er was maar 4x mee gereden dus wat over en weer gemaild, en mag m op halen voor maar € 75 me eigen maxicosi past erop dus dat is ook wel fijn.. Maar goed had nooit verwacht dat ik een '' tweede hands '' wagen zou kopen, maar dit kon ik echt NIet laten schieten hihi

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik denk bel de dokter voor die buikpijn jaa, over een uur zit ik weer bij de verloskundige in de wachtkamer, word er zooooooooooo moedeloos van.

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Tante Mars, sterkte..... en positief blijven denken!! Laat even weten hoe het is gegaan!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Zit nog lekker in mijn bedje en Levi slaapt ook nog.

Natascha, ow jee als je in de ziektewet loopt en je hebt ergens anders gesolliciteerd hoop ik niet dat je unithoofd hierachter is gekomen
    gelukkig, gesprek viel mee

Loran en Azss beterschap

Yessica, jammer dat je moeder gelijk zo negatief reageerde :( Ik vind het menu erg leuk :)
    Pittig avondje dus met Darran. Idd niet accepteren hoor anders blijven ze de grens verleggen

komt een vrouw bij de dokter wil er ook heen maar krijg hubbie denk niet mee. al hoe wel... ik vroeg het en hij zei geen nee. vanavond nog maar eens vragen

Cygnet, mooie buik !

trouwfoto's Erg leuk ! Kom zo wel even een foto spammen van alleen onze hoofden, vond mijn jurk afschuwelijk.

Tinkerbel, ow jee baaldag op het werk :( hoop dat het nu weer beter gaat

Tante Mars, heerlijk geslaagd op marktplaats dus. Ik hou van marktplaats. Heb gister een shirtje van Lief ! gekocht daar en een buggy
    hoe was het bij de vk?

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja super dat t bestaat (marktplaats), ik zit nu te broeden op een plasje die ik mee moet nemen. Even douchen en dan gaan we er heen. Kom meteen weer terug.

Gister had ik steeds een harde buik dan weer weg dan weer wel dan weer weg. op een gegeven moment zei ik tegen me vriend joh t lijke wel weeen, ja weet ik veel hoe dat voelt whaha. En sindsdien die aanhoudende pijn :( en echt PIJN is moeilijk uit te leggen

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow was een beetje snel, je moet er nog heen..
    Harde buiken had ik bij Levi ook. ik kreeg het advies mee om meer rust te nemen. Hoop dat alles goed is. knuff

13. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Tante Mars: hopelijk zometeen snel duidelijk waar die pijn vandaan komt; probeer maar rustig te blijven nu, valt vast mee strakjes. Zet 'm op!

@ Kaatje: da's lekker, even vanuit je warme bedje meekletsen ;)

@ Deedtje: leuk, zo'n kinderfeestje en fijn dat alles goed was bij vk! En wie weet volgende keer wat meer te zien...

@ Tinkerbel: hopelijk lekker geslapen vannacht en dan is zo'n dag als gisteren misschien weer snel vergeten!

@ Cygnet: mooie foto; leuk hoor!

@ Yessica: inderdaad, geen grenzen verleggen maar strak aan je plan houden! Ik snap wel dat het moeilijk is je geduld te bewaren, tot 10 tellen helpt vaak echt!

Ehm....voor wie ik nog vergeten ben: ook een hele goeiemorgen ;) !

Hier zou ik gisteren naar de stad gaan om uitgebreid te shoppen, maar het was me veel te vies weer! Vandaag niet veel beter, dus heb eigenlijk weer geen zin.
    Straks wel even boodschapjes doen en m'n prikkie halen.

Voor iedereen: fijne dag!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen allen,

Ik ben een beetje depri hier... heb een superleuke collega (jongen) waar ik het altijd gweldig mee kan vinden en goede humor mee heb, maar sinds ik zwanger ben en dus een paar middagen vrij ben geweest voor dingen en net verteld heb dat ik dus BI heb reageert ie elke keer klote! Toen ik net vertelde dat de fysio zei dat het er niet zo lekker uitzag zegtie " nou dan kan ik het dus wel schudden dat je tot eind maart werkt" .......... en bedankt, ja jonge... sneu voor me he, ik heb pijn!!! GVD maar goed... as usual houd ik me maar weer in.... maar met die hormonen erbij zou ik het liefst willen janken......

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tante Mars , hopelijk is je buikpijn te verklaren en kan het verholpen worden!!!

@yessica ,driftbuien , heb ik hier ook weleens gehad , niet vaak en gelukkig niet zolang als je beschrijft .Ik zette Thije dan altijd in de gang en liet hem maar uit razen , en als hij dan rustig was dan konden we erover praten en dan was het altijd zoweer goed .Sinds hij op school zit heeft hij er eigenlijk geen last meer van gehad .Ik merk nu wel dat Thijme en Tara drukker zijn , sinterklaas en Thijme is ook nog december jarig

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Da's niet leuk van je collega.........beetje inlevingsvermogen zou wel fijn zijn ...dikke knuffff

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeetje tante mars hoop dat het allemaal mee valt en dat je alleen maar rust hoeft te nemen. Zal duimen succes zo.

Kaatje, zo erg kan je jurk toch niet zijn? Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden....Wanneer ben jij getrouwd?

Hier een hoop gezeur met mijn aankleedkussen van kidzinpulz hij zou vorige week woensdag al verstuurd zijn en maximaal 2 dagen later aan komen. Maandag nog niet in huis, dus ik even bellen. Nou ze gingen het na kijken, kreeg binnen 10 minuten al een belletje terug. Mijn adres bestond niet volgens DPD.....Ehhh ik woon hier toch echt en de straat ligt er al sinds 1940. Dus eh wat hij bestaat niet?

Hun weer bellen, dan zou hij dinsdag bezorgd worden. Ik dinsdag weer afwachten. s'Avonds om 10 uur nog niks dus ik mailen met kidszimpulz, kreeg meteen een mail terug (om 10 uur! workaholic!) Met een bijlage, ze hadden hem echt in de wagen gehad want ze hadden het pakketnummer (en ik kon de pakbon van DPD zien) nagekeken en inderdaad volgens DPD was hij in elkgeval meegegaan dinsdag. Maar goed bij mij was hij niet en ik had ook geen briefje door de deur.

Ik gisteren zelf gekeken met dat nummer bij DPD, staat er afgeleverd bij mevr. M Plomp?!!!! Wie is mevrouw Plomp?! Hier in de straat hebben we die niet. Dus ik gooi er maar weer een mailtje tegenaan. Kreeg ik gisteren een mail terug (bij kidzimpulz zijn ze het ook wel een beetje zat bij DPD inmiddels) dat ze er weer achteraan zijn gegaan en DPD hebben belooft het te gaan halen bij merv. M.Plomp en dat ze daarna meteen naar mij toe komen. Nou ik gisteren weer wachten....tot 10 UUR!!!! Ik dacht je weet maar nooit waar mevrouw Plomp woont, maar je raad het al weer niks.... Dus maar weer gemaild maar bij kidzimpulz zijn ze wel heel behulpzaam en die gaan er weer achteraan. Ik ben benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren....Zal nog wel een paar weken duren denk ik zo....Irritant! Zo dit was mijn ego berichtje... sorry zal het niet meer doen...

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    van het kastje naar de muur ......, Marjand

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @ Babebabe, het is wel een man he?! Die kunnen er toch niks van begrijpen. Maak je niet te druk ik denk dat hij het niet zo bedoeld...Mannen komen nu eenmaal van een andere planeet....

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik heb net mijn 2 boekjes binnengekregen!!!
    Ik heb een zwangerschapsdagboek en nu waren er ook 2 vervolgboekjes, het kraambezoekboek en baby's eerste jaar te koop.... die moest ik hebben natuurlijk!!!
    Als jullie boekjes invullen en bijhouden ook leuk vinden zijn dit echt aanraders...... leuke vragen allemaal die ik, de vader en het kraambezoek over een half jaar haha kan beantwoorden...

Deel Deze Pagina