BabeBabe, fijn he die meelevende collega's MarjanD, ik ben getrouwd op 3-7-08 Was toen 30 weken zwanger. zouden het klein houden dus had een mooie jurk gezien bij Otto voor 199.- met 3 weken levertijd. ging na 3 maanden trouwen dus dacht. nou als het niets is stuur ik hem terug. kreeg de jurk een week voor mijn bruiloft binnen en was echt heel lelijk in het echt,maar ja waar haal je in een week tijd een andere jurk vandaan? dus laten vermaken en aangetrokken ... beter een lelijke jurk dan geen jurk. Wat een gedoe zeg met dat aankleedkussen
Ahhh joh Kaatje valt vast mee, leuk dat je nog getrouwd bent zo aan het eind van je zwangerschap...heeft wel wat vind ik.
Ah joh gek, als je zo hoog zwanger bent ben je altijd mooi. Al loop je in een vuilniszak...Zit vooral tussen je oren hoor...
Tja, het blijven mannen inderdaad... alleen ik ben zo makkelijk een schuldgeveol aan te praten... en krijg dan het idee dat ik nu extra hard moet werken ofzo.... maar goed, Mars, hoop dat je buikpijn gewoon bandenpijn ofzo is ! Ben nu ook wel benieuwd naar je jurk Kaatje Vriendlief en ik gaan vanavond even samen uit eten, gaan we even bespreken of wij ook gaan trouwen of erkennen... spannnend hihi, ik hoop trouwen... zou graag de achternaam van mijn kleine willen.
Oke mama Maar toch, als ik over 10 jaar iets ga doen, dan is het opnieuw trouwen in een mooie jurk ( en dan droom ik ondertussen door dat ik dan in maatje 38 pas haha )
Marjan, Lekker bezig daar dan, hoop dat je het kussen voor mei hebt! Kaatje, prima jurk toch? maar goed, als je een bepaald idee hebt en het voldoet daar niet aan is dat behoorlijk balen! Die laatste foto is idd erg leuk. Om 11 uur naar de fysio... En nog 1 dagje wachten, dan weten we wat we krijgen in mei!