Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb deze week mijn afspraak met de vk. Ik zal dit ook zeker bespreken met haar! Bedankt voor je advies

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    rustig weekendje hier :) weer een drukke werkweek voor de boeg helaas... maar goed, dan gaat de tijd ook lekker snel, ben vrijdag gelukkig vrij dus lekker lang weekend...

Weten jullie wat ik vrijdag ga doen..... de kerstboom e.d. in huis halen :D jaja, ik weet het eigenlijk 2 dagen te vroeg, maar dat maakt mij niet uit! ik heb het dan goed aan tijd en ik vind het altijd zo gezellig!

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hey!

druk maar gezellig weekend achter de rug!
    Nu twee daagjes hard werken en dan één dagje thuis!

en nu beginnen aan de hoop strijk!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik weet natuurlijk niet waar je heen gaat maar ook in het buitenland wordt prenataal onderzoek gedaan en het is daar vaak zelfs uitgebreider dan hier. Vraag eens aan je vk wat de mogelijkheden zijn.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Beepje heeft geen last van het hoesten , dat heb ik ook al een paar x nagevraagd omdat ik vanaf week 6 niks anders doedan hoesten en ook veel pijn daarbij heb ........Dat zijn gewoon je spieren die je telkens belast bij het hoesten en dus spierpijn en daarbij heb je ook nog last van het groeien van je baarmoeder ........

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier ook zo snel mogelijk een kerstboom !! Zondag wordt Thijme 5 en maandag gaan we hem gelijk zetten !!Misschien zelfs wel zondagavond !!

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Eerst even de beloofde buikfoto plaatsen, dan bijlezen :)

Deze is net gemaakt:

Bekijk bijlage 32585

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie buik !

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    zag weer mooie buik foto's voorbij komen.

En nog een nieuwe mama: Welkom en gefeliciteerd.

Van de week een nieuwe kamer gekocht voor Jordy.
    Kinderkamer Mix & Match Bopita

Bed, nachtkastje en 3 deurskast + nog een 2 deurskast.

Wilde het even showen.

@mijzelf: Vandaag niet echt lekker, als ik me iets te veel inspan ga ik zweten en wordt ik duizelig. Iemand die dit herkent?

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mooie buik Pien!

@ Babe, dat hoesten is echt niet slecht hoor. Dan had het bij mij nu ook al flink mis moeten zijn. En als je het niet vertrouwd, gewoon even naar de HA. Beterschap!!

Hier gaat het goed! Ben nog wel erg dunnetjes, zit tegenwoordig in maatje 34/36. Had helemaal geen zwangerschapskleding in die maat. Heb dus gister van een vriendin wat kleding gekregen, gelukkig!
    Vanmiddag weer eens even de deur uit geweest, naar mijn ouders. Was erg gezellig, lekker gegeten en Nathan heeft lekker met zijn oom gespeeld.
    Volgende week zaterdag komt Sint hier heen, met mijn familie. En de zondag gaan we naar het zuiden van NL, naar mijn schoonfam. ( gezelliieeee... )

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Linnie, mooie kamer! Wij willen een nieuwe kamer voor baby II kopen. Weet alleen nog niet welke, wil gaan shoppen na de 20 weken.

Morgen even de stad in trouwens, samen met Nathan. Even lekker strunen, zoveel zin in!

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Zo daar ben ik weer. Vandaag naar 'komt een vrouw bij de dokter' geweest met m'n moeder, heb behoorlijk gehuild erom.
    Daarna lekker uiteten geweest. Leuk dagje gehad dus.
    Nu net pas darren op bed, hij vind het nu wel leuk om een broertje te krijgen. En lekker plat op de bank contact maken met mini in m'n buik.
    Fijne avond.

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Haha Yessica ik wil ook zo graag naar die film, volgende maand denk ik maar een vriendin die ik hier op t forum heb leren kennen komt 27 dec hier en gaat 2 januarie weer weg denk dat ik m met haar ff ga kijken :D .

Leuk he, kleintjes hebben soms zo'n voorkeur voor geslacht van Brusje hihi.. Ik weet nog wel dat wij vroeger alle drie riepen : een zusje gooien we in de container... Maar het werd een zusje haha..

Waar kan ik toch die mei mama's site vinden ???

Pfieuw Morgen wederom geslachtsbepaling zal me benieuwen of de kleine nu wel goed lig. Maar te voelen aan het getrappel en gedoe ligt nog altijd met de benen rechts lijfje midden en hoofd links. Daarnet aaide me vriend over me buik, en t werd me druk ik zei ; Oh het vind je leuk whaha..

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Goodmorning :)

Hmm vannacht 3 keer eruit geweest om te plassen maar wel het idee dat ik lekker geslapen heb haha....

Zo, weer een dagje aan het werk vandaag! Vandaag nog een "normaal" dagje en dan morgen en woensdag cursus :$ Ach opzich wel leuk, is weer eens wat anders ;) Donderdag vrij en dan vrijdag nog één dagje!

Wow Fenna is echt een inhaalslag aan het maken qua eten. Ze heeft een hele tijd 'slecht' gegeten, omdat ze niet lekker was en ook door haar tandjes. Maar sinds gisteren, wow :$ Heerlijk om te zien dat ze eindelijk eens kan genieten van eten :D

Zo nu een jump onder de douche en dan de auto in :) Fijne dag iedereen!

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen allen,

wow Tink wat een buik en (.)(.) :D

volgens mij heb ik gister de beroemde plopjes gevoeld! maar toen ik me er op ging concentreren weer niks :(

Vandaag ook weer werk, bleagh, maar is aardig druk dus dan vliegt de dag gelukkig wel!

Mars, hoe laat heb je de echo?? ben benieuwd :)

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen allen!

En de week is weer begonnen. Ik begin rustig deze maandag. Ben het hele weekend niet helemaal in orde geweest en dus start ik rustig op.

Ik heb een heel mooie en grote buik voorbij zien komen! Tinkerbell.. dat was die van jou toch? Wow.

Bopita... daar hebben wij ons ledikant van (oranje). Echt leuk spul.

Morgen alweer 17 weken, het gaat zo hard. Vandaag over 3 weken hebben we de GUO in het ziekenhuis en hopelijk komen we dan ook het geslacht te weten.. Geweldig. En dan? Dan komt ons huis ook heel dichtbij! Heerlijk. We hebben het alletwee gehad in ons appartement en zitten elkaar veel te veel op de lip.

Iedereen een heel fijne dag!

@Tante Mars... veel plezier vandaag bij de echo! We zijn ook benieuwd! :)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mooi buikje Tinkerbell !!

Ik kan nu bijna ook een foto gaan maken , je gaat het nu eindelijk een beetje zien ........

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen,

Lekker geslapen, maar al wel weer met pijn opgestaan. Vandaag weer voor het eerst werken na de vakantie. Latedienst. Gelukkig komen mijn ouders popje morgenvroeg al ophalen en mag ik blijven liggen.
    Popje zit hieral weer een hele peer te verorberen, heerlijk gezicht is dat:)
    Zag net een mooie buik voorbijkomen, prachtig.
    Stond gisteren op de weegschaal en ik ben weer wat afgevallen!? Er zat eerder alweer wat bij, na de -5kg start. Ik eet goed, maar dit lijkt verdacht veel op de zwangerschap van Popje, bij haar ben ik uiteindelijk maar 3,5kg boven mijn gewicht gekomen van voor de zwangerschap. Toen alles en iedereen eruit was, kon ik de weegschaal zoenen, maar ja toen kon ik niets en zat er zo weer wat bij.

Gr Pip

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik ben ook nog bijna nix aangekomen. 1 kilotje ofzo.
    Bij darren z'n zw schap kwam ik in totaal 16 kilo aan.
    Dus ik verwacht nog wel dat het nog komt. Maar we zien het wel. Denk dat het hier ook een beetje door de stress komt.

Vandaag rustig dagje, darren is vandaag vrij ipv vrijdag, ze hebben vrijdag Sint viering.

Dus liggen nu lekker in bed assepoester te kijken, en de beeb is ook alweer wakker voel ik. Gezellig hoor!!

Deel Deze Pagina