Bij ons moet Thijme nu juist 5 dagen naar school ivm sinterklaas .........Eerlijk gezegd vind ik dat wel lekker , weet niet of Darren dat ook heeft maar bij ons zijn ze een heel stuk drukker rond sinterklaas ....
Goedemorgen Hier lekker geslapen. wel een paar keer wakker maar werd wakker van de wekker Tinkerbel, fijn dat Fenna weer lekker aan het eten is. wat voor curcus heb je ?
Goeiemorgen! Zag een heeeeele mooie buik voorbij komen; wow tinkerbel ! Ik kan deze week weer niet beneden terecht dus ik vlucht zo naar een vriendinnetje Ciao!
Marjon, nou ik heb het idee dat het Darren niet zoveel doet. Hij vind de kadotjes wel leuk, maar van spanning is niet te spreken. Hij lijkt veel op z'n vader wat dat betreft, erg nuchter persoon. Toen ik klein was zat ik zelfs over te geven van de spanningen hihi.
Ja ikke ook , ook voor mijn verjaardag was ik altijd ziek ...Thijme heeft dat ook wel en hij is 6 dec ook jarig en Tara loopt dag en nacht sint-liedjes ( helemaal verkeerd, lachen) te zingen ...
slapen als je je schoen opgezet had was ook zoooooooooooooooo erg, en maar goed luisteren of je de pieten ook opt dak hoorde lopen
Mogguh.. zei ze brak... Julian was vannacht een dramaslaper... vanaf 23 uur wat huilerig in zijn slaap, even wat drinken gegeven, maar het bleef pet. Even bij ons in bed, maar daar was het weer speeltijd en klauter- en klimtijd. Dus weer terug in zijn bedje. Huilen. Nog harder huilen, drinken. Weer bij ons in bed. Spelen, draaien, klimmen, beetje slapen en weer wakker. Uiteindelijk in zijn eigen bedje, weer huilen. 5 minuten laten huilen, maar nee hoor, hij stopte niet. Dus in de houdgreep bij mij in bed. Rond 3 uur sloot meneer eindelijk zijn oogjes, maar ik lag natuurlijk niet lekker met een peuter die de helft van mijn matras in beslag nam. Pffff... Ik weet ook niet wat het was. Vanochtend wederom huilerig. Alles was verdriet, huilen, drama. Maar goed. Ik heb hem wel naar het KDV gebracht, in de hoop dat ik even kan slapen. ALs hij niet lekker blijft, dan bellen ze me op en kom ik hem gelijk halen. Nu even de garage bellen of ik de auto kan brengen, we hebben flinke lekkage. Maar hoop eigenlijk dat het niet kan.. ben kapot en wil slapen...
Zo goeiemorgen allemaal! Ik ben er ook weer een keertje! Ik heb niet bijgelezen, ben hier ook een tijdje niet geweest (heel druk gehad zowel thuis als op het werk) dus heb ik nog wat bijzonders gemist?? Hier gaat alles goed. Af en toe last van bandenpijn, vooral links (hebben jullie dat ook, aan de ene kant meer last dan aan de andere kant?? ). Verder voel ik me eigenlijk gewoon goed. Ben nu 0.5kg aangekomen en mijn buikje begint nu echt te groeien, zo leuk! Af en toe voel ik de bekende plopjes, maar nog niet echt elke dag, maar dat komt vast wel. Zieken: beterschap!!! Ik ga weer snel aan het werk!!!!
Hallo meiden, Hier alles goed, heb volgens mij de eerste hele lichte beweginkjes gevoeld van de beeb! Door mijn wat dikkere buikwand en de placenta die er ook nog voorligt, gaat het zeker tot 20 weken duren voordat ik de kleine echt voel. Maar toch, dit was al heel apart! @bandenpijn, ja hoor heb ik ook. Toevallig vandaag opgestaan met behoorlijke lage rugpijn en last aan de rechterkant. Rechterkant voel ik meer als de linker (bijna nooit).... Zaterdag lekker een slag geslagen bij de babydump, was superuitverkoop! @Zieken, beterschap! xxx Denise
ik heb zaterdag echt superschattig lakentje en dekentje voor ledikantje gekocht lakentje is wit met zilverborduurwerkrand en het dekentje beetje donkergrijs! Nou het ledikantje nog, kan ik het mooi op gaan maken
Goedemorgen! Had net een heel bericht getypt, kreeg ik een storing in de verbinding,....grrr Dus nu maar ff snel, ik ben ALWEER vreselijk verkouden! Ik hoest me weer te pletter, s'nachts is het helemaal een verschrikking, dan krijg ik het zo benauwd dat ik er helemaal dizzy van word! Verder alles zijn gangetje! Drukke week in het verschiet, veel werken, woensdag lekker kerst-shoppen in Oberhausen! Zaterdagavond met de hele familie pakjesavond vieren (en ik moet alle kado's nog gaan halen ) En zondag samen met zoonlief de kerstboom zetten! Buikje groeit heel hard, had van het weekend twee verjaardagsfeestjes en iedereen stond met verbazing naar mijn 'nog maar bijna 16 weken buikje' te kijken :O Groot Dames fijne dag!
goedemorgen, heb nog niet terug gelezen hoor. Doe ik straks even. Eerst even een berichtje. Vanmorgen meiden naar school gebracht, Derya voor het eerst en mocht gelijk uitdelen voor haar verjaardag. Zo weer ophalen, maar eerst en paar boodschapjes doen. Net ook bij gyno geweest, had weer een co-assistent, baal ik soms behoorlijk van als je ze wat zegt kijken ze je aan of dat ze water zien branden. Vertelde dat mijn baarmoeder al bijna bij mijn navel zat, zegt ze dat kan niet, daar is het veel te vroeg voor. Ik zeg nou echt wel, ja we kijken zo wel even. En staat ze even later met haar mond vol tanden, o je had toch gelijk. DDdhhhuuu Kon kiezen of hartje luisten of echo, natuurlijk voor echo gekozen en gevraagd of ze kom zien wat het werd. Was nog te vroeg zij ze. Bij de volgende echo weet je het zegt ze, ja ja als het er net zo voor ligt als Süreyya toen der tijd, niet dus. Maar ja moeten nog even geduld hebben. Heb alleen geen echofoto gekregen, was het zelf ook vergeten te vragen hoor, maar ja we hebben het gezien. Ga nu even gauw, moet zo die meiden weer gaan halen. Ben benieuw hoe Derya het heeft gedaan. Tot later.
Goedemorgen, Zo het weekend is weer voorbij en de werkweek is weer begonnen Alles goed hier? niet alles bijgelezen hoor maar nog iets gemist? Owh Deedtje: dat klinkt leuk zeg kerstshoppen in Oberhausen! gezellig! x
Helleuw! Thanks voor de reacties op mijn buik(je) haha *trots* Echt leuk om te lezen dat steeds meer mensen een buikje krijgen en de beeb gaan voelen, dan wordt de zwangerschap een stuk "echter" he? Oh wij gaan zondag ook de boom opzetten, kan niet wachten Ben zo'n december freak, gek op Sint en kerst. Zaterdag lekker gourmetten en uitgebreid pakjesavond met de hele familie, en dan zondag de boom opzetten en de kerstcd's aan
CO's zijn nog geen eens arts!!!! En die kunnen regelmatig nog niet out of the box kijken. Begrijpen niet dat niet alles volgens protocol!!! gaat. Als er bij mij op de afdeling co's lopen, aaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Vreselijk.
Kan pas volgende week echt met de kerst bezig. Moet van het weekend werken, dan 1 dag vrij en weer werken. Maar 10 december, dan wordt het hier winterwonderland!!! Heerlijk. Heb al wel weer kerstsongs op mijn telefoon gezet. Wham, Bing Crosby, aaaaaaaaaa heerlijk