Oh er is hier net een heel klein, lief poesje dood gereden ( voor ons huis ) Allemaal bloed, bah. Ben helemaal in shock. Kan totaal NIET tegen dit soort dingen, en helemaal niet nu ik zwanger ben. Arm dingske, gelukkig was 'ie in 1 keer dood Ben zo blij dat onze katten niet buiten komen als ik dit weer zie.
Raar ook, dit is zo´n hofje waar je gewoon niet harder dan 20 km kan rijden. En dit beestje was goed hard aangereden. Dat merk je toch wel? Hmmm... Ik ga maar Harry Potter kijken, dat zal ook wel weer janken worden.
ahhhhh zielig zo'n klein katje. ik merk dat ik nu soms ook snel kan huilen. Zeker als ik eem kindje zie huilen op tv ofzo.
Hoi, Misschien had je ervoorbij gelezen, maar hier even een kopietje van vanmorgen. goedemorgen, heb nog niet terug gelezen hoor. Doe ik straks even. Eerst even een berichtje. Vanmorgen meiden naar school gebracht, Derya voor het eerst en mocht gelijk uitdelen voor haar verjaardag. Zo weer ophalen, maar eerst en paar boodschapjes doen. Net ook bij gyno geweest, had weer een co-assistent, baal ik soms behoorlijk van als je ze wat zegt kijken ze je aan of dat ze water zien branden. Vertelde dat mijn baarmoeder al bijna bij mijn navel zat, zegt ze dat kan niet, daar is het veel te vroeg voor. Ik zeg nou echt wel, ja we kijken zo wel even. En staat ze even later met haar mond vol tanden, o je had toch gelijk. DDdhhhuuu Kon kiezen of hartje luisten of echo, natuurlijk voor echo gekozen en gevraagd of ze kom zien wat het werd. Was nog te vroeg zij ze. Bij de volgende echo weet je het zegt ze, ja ja als het er net zo voor ligt als Süreyya toen der tijd, niet dus. Maar ja moeten nog even geduld hebben. Heb alleen geen echofoto gekregen, was het zelf ook vergeten te vragen hoor, maar ja we hebben het gezien. Ga nu even gauw, moet zo die meiden weer gaan halen. Ben benieuw hoe Derya het heeft gedaan. Tot later.
Ben niet zo'n jankerd, maar met bepaalde dingen ( helaas ) wel. Dierenleed en b.v. Harry Potter en de halfbloed prins. Heb 'm in de bios gezien, en met het boek moet ik huilen omdat Perkamentus dood gaat... Met de film dus ook.
Kaatje: wil je bij mijn afspraken zetten dat ik 4 januari 2010 mijn 20 weken echo heb, bedankt. Verder ga ik sluiten voor vandaag, kan niet meer zitten op mijn kont. Zo'n last van stuitje. Spreek jullie morgen weer.
Ingeltje, het is niet zo dat ik er nix van zeg hoor. Bedoel meer dat hij vaak vanuit z'n werk zo'n 6pac haald zodat ik er nix van kan zeggen dat hij ze koopt. Zodra hij thuis is hebben we weer hele discusies erover. Ik vind het niet nodig om elke avond te drinken, want wat heb je er nou aan? Je maakt alleen maar alles kapot. Hij heeft echt momenten moet ik zeggen. Soms drinkt hij weken nix en dan weer weken achter elkaar elke avond. Daarom hadden we zondag dus ook weer ruzie. Ik heb zoiets: wil je zuipen en stappen en de hele zondag wilt gaan liggen kotsen enzo dan moet tie maar weer lekker bij z'n moeder gaan wonen. Daar heb ik geen behoefte aan. Maar ik geloof dat ik erg duidelijk was, en hij is al erg veranderd de laatste tijd, dus dit moet hem ook wel lukken. Nu weer grey's anatomy tijd!!
Ja wel zielig zo'n dood katje voor de deur. Maar ben ook wel een beetje van mening dat die beestjes zo vaak zo over rennen dat je ze ook hast niet meer kan ontwijken... Daarbij vind ik persoonlijk ook nog een beetje dat de eigenaar verantwoordelijk is voor zo'n beestje. Mensen worden vaak boos op bestuurders maar die kunnen er vaak niet veel meer aan doen....Als ik mijn hondje buiten los laat lopen heb ik ook een kans dat ze haar aanrijden.... Maar zielig blijft het wel....
tja, wat het drinken hier betreft is vriendlief er mee geminderd om wat gezonder te worden en af te vallen... hij drinkt thuis eigenlijk nooit.... maar ja, dinsdags darten, woensdags de brandweerkazerne waar na de tijd altijd nog een drankje gedaan word, donderdagavond gezellig uefacupvoetbal kijken met vrienden en dan vrijdagavond kaarten in de kantine en zaterdag na het voetballen, hij vond het zelf gewoon beetje te veel worden... uiteindelijk is er dan elke avond wel een excuus om te drinken... dus hij heeft zelf aangegeven niet meer doordeweeks te willen drinken, dus alleen als ze thuis hier int dorp darten drinktie een paar, maar als ze uit moeten naar een ander dorp dan rijd ie altijd, en hij is al een paar kilo's kwijt dus gaat em goed af maar het is niet zo dat ik op alcoholisme hoef te letten bij hem. Maar misschien dat jij het ook zo kan brengen yes? dat er altijd wel een reden te zoeken is om te drinken en dat het gewoon ook gezonder is, want hij zal 's ochtends ook moeite hebben om uit bed te komen denk ik als hij elke avond bier drinkt? had die van mij ten minste wel, die was er niet uit te krijgen 's ochtends, is nou ook een stuk beter, veel meer energie! en hij smaakt 's zaterdags dubbel zo lekker
@ BabeBabe -> Spierpijn is aan het wegtrekken. Gelukkig voel ik me niet zo ziek meer.. JA!! De eerste meid!!
pfff had vandaag weer flink last van mijn rug en stuitje.... maar ja het hoort erbij he.... Ik had best al wel een buikje van mezelf, maar hij groeit wel. Alleen soms wordt ik ineens onzeker en denk ik, gaat het niet te langzaam? Terwijl ik aan de andere kant ook wel blij ben dat het zo rustig gaat. Denk dat ik gewoon iets van bevestiging zoek dat alles goed is. Het is alweer 3 weken geleden van mijn 3 maanden echo en ik heb de 29ste december pas mijn 20 weken echo.... Ach tja.... van binnen voel ik me superrelaxed en heb ik ook het gevoel dat alles goed is. Stom he...
blij om te lezen Loran! Hier is het hoesten vandaag gelukkig ook minimaal geweest dus hoop dat dat ook helemaal weg gaat!
Babe, als hij veel heeft gedronken komt hij soms de hele dag niet uit bed. Door de weeks gaat hij wel altijd werken gewoon. Maar toch, het is ook gewoon niet nodig. We hebben genoeg problemen gehad, als je die nu gaat zitten verzuipen ben je nog verder van huis. Soms denk ik ook dat hij het allemaal behoorlijk eng vind. De zw schap en strax de baby.. Hij heeft dit met Darren natuurlijk nooit meegemaakt verder. Ik probeer veel te praten met hem. Merk trouwens wel verschil denk ik. Heb nu echt een gezellige avond gehad met hem, en daar was geen flesje bier voor nodig!! Truste meiden!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Ik had zo'n zin om Harry Potter te zien, schoonma had 'm voor ons gebrand. Duidelijk gezegd, GEEN NL versie. We zetten 'm aan, en ja hoor... Nederlands gesproken. Sch**t zooi. Die gaan we dus niet kijken. Volgens mij doet ze het om ons te stangen, of ze is gewoon zo dom. En wij betalen nog geld ook voor zo'n DVD.....
In ieder geval super dat je verbetering merkt of niet dan! Die van mij zit alweer gezellig de hele avond te gamen, ik ken inmiddels alle zinnetje van Call of Duty 2 ook al uit m'n hoofd!!! whaaaaa, gelukkig heb ik ZP
Ingeltje, mij was pagina 1234 ook opgevallen!! Hahaha. Waar je al niet op let hè. Babe, Marcel heeft het weer ff gehad met call of duty (thank God) maar zit nu elke keer rummikub te spelen tegen mensen uit de wereld. Als ik dan zeg: zal ik het spel kopen, kunnen we gewoon samen aan tafel spelen, hoeft het niet!! AAAAH mannen!!! Hahaha. Maar vanavond was het samen op de bank, hij zat achter mij met z'n handen op m'n buik. En ik telkens: voel je dat?? En nu?? En nu?? Hahaha maar hij voelde niets blijven het proberen hahaha. Nu ga ik echt slapen!
zou wel gaaf zijn alstie et nu al kan voelen! Hier heb ik toch ook vanavond alweer een paar plopjes gevoeld... dus gaat de goede kant uit denk ik