haha, peuterpubers! zit mijn nichtje nu ook in... dan zeg je tegen haar dat ze voorzichtig moet doen anders val je... " ik wil vallen" ja maar dan heb je pijn " ik wil pijn" .... zucht, daar valt niks tegen in te brengen he!
Babe, ik had erin mee gestemd omdat ik wist dat ik voorlopig niet aan het werk zou gaan weer. Ik heb een depressie waar ik nieuwe medicatie voor kreeg, binnen 1 week ging ik van 10 naar 40 mg van die medicatie, en dat is ontzettend zwaar. Ik viel telkens flauw, had Black-out's en als ik de medicatie innam was ik binnen een kwartier kompleet van de wereld. Ik kon dus niet meer werken, zoiets zou zeker 6 weken tot 3 maanden gaan duren. Ik werkte op een klantenservice dus ze hadden mijn plek nodig. Nu heb ik geen medicatie meer, heb daarvoor in de plaats 6 weken lang elke dag hulp gehad en ga nu nog 1x per week naar de Psych. Als straks de baby is geboren wil ik gaan kijken of ik weer een beetje medicatie kan krijgen, als een soort ondergrond, zodat ik niet zo diep kan vallen in m'n depressies. Marjon, hij houd dit nu al weken vol eigenlijk. Heb hem genegeerd, proberen uit te leggen etc etc, maar soms is hij gewoon een koppige ezel haha. Nu sta ik niet bekend om mijn engelen geduld en zet ik hem in de hoek of op z'n kamer. Ben er gewoon klaar mee. Maar zelfs dat helpt niets. Hij huilt en zegt sorry, ik probeer hem uit te leggen dat het niet nodig is overal echt niet op te zeggen, maar een seconde later doet hij het gewoon weer. Hoezo koppig dan!?!!?
een echt volhouder die Darren , maar zo te lezen heeft hij het ookniet van een vreemde ...............hopelijkis deze fasesnel voorbij ...
Goed dat je hulp gekregen hebt met alles! Had het idee dat er wel aardig dames zijn hier die niet werken en ik vroeg mij dus af waarom (als ik te nieuwsgierig word gewoon zeggen hoor!! )
Ik hoop weer snel aan de gang te kunnen gaan ,lijkt bij mij iets beter te gaan met de astma,ik ben het thuiszitten wel zat ,gelukkig heb ikjulliehier anders zou ik me echt stierlijk vervelen ...................
BabeBabe, jawel 4 dagen in de week maar sinds anderhalve week nog maar halve dagen ivm bekken en bloeddruk. Dinsdags en vrijdags zijn mijn vrije dagen Yessica, mischien dat Darren de spanningen tussen jou en marcel voelt?
bekken gaat hier al zo'n 3 dagen wel aardig moet ik zeggen, sinds ze m'n bekken weer recht heeft gezet en ik trouw mijn oefeningen doe gaat het wel wat beter! maar gisteravond endje wezen lopen buiten met vriend en dat was dan weer wat minder... heb jij ook wel betere periodes en mindere? of word het alleen maar slechter?
Marjon, denk dat ik jou idee wel ga proberen, 5x op een dag zeggen, en dan bv niet naar dansles of schoen zetten, tv kijken... Ik verzin wel wat. En idd, hij heeft het niet van een vreemde. Kaatje dat zou erg goed kunnen hoor dat hij dat mee krijgt. Moet ik wel zeggen dat Marcel en ik NOOIT ruzie maken waar hij bij is of in de buurt is. Maar toch, hij is niet gek natuurlijk. Wat ook mee telt is dat hij 4 huizen heeft: hier, z'n vader, opa en oma en mijn moeder. En de 1 vind dat goed, de ander weer dit goed. Ik probeer zijn hele leven al 1 lijn te trekken met z'n vader. In zekere zin lukt dat aardig. Nou hoorde ik dat darren m'n smoeder zo ver had gekregen t weekend dat ze in huilen is uitgebarsten. En eindelijk zien ze nu eens in dat ze hem teveel z'n zin hebben gegeven! Hè hè en bedankt! Babe, als ik iets vervelend vind hoor je dat gelijk hoor, maar vragen mag altijd!
BabeBabe, qua bekken ben ik bang dat het alleen maar erger gaat worden ( als ik levi zijn zwangerschap bekijk ) Gister had ik wel een goede dag,maar heb dan ook de hele zaterdagavond en zondag overdag op de bank gehangen. Bloeddruk weet ik volgende week weer bij de vk Wie heeft je bekken recht gezet? Yessica, maar ook als hij op bed ligt heb je kans dat hij het hoort, daarbij zijn kinderen zo gevoelig voor sferen die in huis rond hangen. Ja 4 huizen met 4 regels is idd ook niet echt handig voor hem. Denk dat het voor Darren goed is om sowieso 3 huizen dezelfde regels op te gaan stellen. Kijken hoe hij daar op reageerd.
De bekkenfysio heeft lekker aan m'n linkerbeen zitten morren, gaat ze vrijdag a.s. weer doen Was ook bang dat het alleen maar erger ging worden, maar gaat nu echt aardig zolang ik niet te ver ga lopen!
Oke, mijn fysio doet niet veel meer dan oefeningen mee geven, en bij levi deed ze me iedere week los masseren ( onderrug ) dat gaf dan wel een dag verlichting. Verder rust rust en rust ( heel makkbelijk met een dreumes van 14 maanden )
bij mij ging linkerbeen de lucht in en werd aan getrokken en heen en weer gedraaid enzo en inderdaad oefeningen mee gekregen, op bed liggen beentje spreiden en kont aanspannen e.d.
Goeiemorgen dames! Hier een iets mindere nacht gehad: zo'n buikpijn...geen idee wat 't was, is gelukkig weer over! Vanmorgen lekker rustig aan gedaan, eigenlijk nu net pas klaar met douchen en zo Meestal gaat m'n wekker om 6.30 en ben ik er al lang uit om de kids 'de deur uit te werken'. Maar dat kunnen ze ook prima een keertje zelf zoals vanmorgen (14 en 11 jaar...dus die hoef ik echt niet meer aan te kleden ) De kleine pastte zich heerlijk aan en heeft lekker in m'n armen gelegen bij mij in bed tot een uur of 9.30; heerlijk, zo samen liggen. @ peuterperikelen: jaaaa....lastige fase weet ik nog! Consequent zijn is volgens mij het allerbelangrijkste! En negeren is niet altijd makkelijk (als het bloed onder je nagels wordt gehaald) maar wel heel effectief! @ bekken: vervelend meiden! Moet zeggen dat het hier nog redelijk gaat...bij de 2e zwangerschap was het 1 groot drama, maar de derde ging alweer stukken beter en nu hoop ik dat natuurlijk ook! @ werk: hier geen werk. Ben 2 jaar geleden verhuisd en heb toen m'n baan moeten opgeven (waar ik 11 jaar met plezier werkte). Was toen hoogzwanger, geen nieuwe baan gezocht. We hadden toen al grote verbouwingsplannen (waar we nu dus midden in zitten) en we hoopten al dat er nog een kleintje zou komen...time-out dus! Achteraf een goede keuze, zo hebben ook de oudste kids rustig kunnen wennen aan hun nieuwe leven aan de andere kant van het land. Ik denk dat ik wel weer aan de slag wil als we 'klaar' zijn met baby-tijd en zo... Fulltime werken in combinatie met gezin is niet iets voor me, zal dus zeker een parttime job worden! Nou, is weer een lang bericht geworden; sorry... Fijne dag voor iedereen!
lekker dat je niet 'hoeft' te werken, ik ga vanaf volgend jaar 3 dagen werken en denk dat we het financieel dan net moeten redden als mijn vriend ook nog een beetje verhoging krijgt in januari en we de privekilometers van de auto afgooien (die hebben we nu afgekocht zodat we onbepertk hebben en dan mogen we nog maar 10.000 rijden)
Madeliefs, vervelend die pijn. misschien je darmen? Lekker dat je de hele dag bij je kidskan zijn. Hier is dat financieel helaas niet haalbaar
Ik denk inderdaad ook dat 't m'n darmen zijn geweest. Nu weer helemaal over gelukkig! En ja, ik realiseer me dat 't een luxe is dat ik nu even niet werk. Ik heb ook andere tijden gekend; heb jarenlang in m'n eentje voor m'n gezin moeten zorgen...dat was wel even anders!
ja idd. nu dus dubbel genieten Ik hoop ooit 3 dagen te kunnen gaan werken. Misschien wat meer avonduren ipv overdag ...