eg? is voor mij de 1e keer dat het gebeurt! raarrrrrr, ik heb donderdag bhv cursus, AED training, de rest heb ik al gehad, is wel grappig! beetje brandblussers leespuiten
Ferry heeft a.s woensdag en de 2 woensdagen erna cursus hulpverlening (ehbo) EAD kid hebben we sinds vorige week ook op het werk. die krijgen morgen de cursus.
Ben met marjon dr tip aan de gang gegaan. Darren heeft nu 2 streepjes van de 5. Als hij er 5 heeft mag hij zijn schoen niet zetten. Hij was net al met de uggs van de baby aan het rondlopen, de baby mocht ook zijn schoen zetten vanavond!! Dus ff m'n moeder bellen, die heeft nog wel wat baby dingetjes liggen, stop ik dat in de schoen van de beeb hahaha.
Ik hoop voor je dat het werkt , Yes .....hier werkte het echt super , hij heeft het nog 1 dag 2 x gezegd en toen was het weg ....................Lief van hem dat hij aan de beep denkt , bij ons is dat meer Tara die er continue aan denkt ..ook als we ergens in een drukke winkelstaan kan ze ineens heel hard schreeuwen dat mama een baby in haar buik heeft !!!
voor mij is de hele cursus nieuw nog nooitgedaan. morgen hebben we levensreddende handelingen en donderdag brand
He man Alles goed bij VK , alleen na het bezoek van vorige week donderdag ruim 2 kilo afgevallen!! Over 4 weken weer opnieuw wegen, zal me benieuwen lijk me niet echt goed. Aangezien ik niet misselijk ben en over gegeven heb..
'Hey meiden! Ben effe een paar daagjes niet online geweest! Hopelijk hier alles goed met iedereen? Ik ben vanmorgen bij de ha geweest voor controle, alles was oke! De rest van de week zal ik ook niet meer online komen, morgen weer naar Belgie, het prachtige Walonie... Tis dat het voor werk is, en dus betaald, want voor de lol ga je er ook niet naar toe.. Liefs Kimonootje
Sjonge jonge!! Wat een k*t avond!! Darren heeft het gescoord tot 4 streepjes, en als ik niet zo mild was geweest had hij er zeker meer als 5 gehad. Nou was m'n moeder op visite, en t is een best mens hoor, maar ik zag al dat ze het niet eens was met de streepjes en dat hij dan z'n schoen niet mocht zetten. Kreeg ik net een sms van dr, en dan kan ik echt link worden!! Ze doet net of zij zo perfect is enzo, en dat ik hem maar moet nergeren bla bla bla. Ooooh heb het gehad. Is óók nog eens de tv, telefoon en internet ermee opgehouden!! Bedankt KPN! Duurt dagen voor we een nieuw kastje hebben natuurlijk!!
Je moeder zal het wel goed bedoelen , maar alsjij het zo wil proberen als niks anders werkt moet ze dat maar respecteren .... Hopelijk zijn de kpn probleempjes snel opgelost
Yessica, meis. haal even adem en laat je niet gek maken door het sms-je van je moeder ! Darren is jou zoon, niet die van haar !
ik vind het juist een super goed idee om zo te doen! dit is toch veel leerzamer voor je zoontje? en mother will be mothers...
Goedenavond allemaal.. Vanmiddag een aantal mappen te leen gekregen om geboorte kaartjes uit te zoeken. Zijn tot dusver maar 1 leuke tegen gekomen, maar willen de andere 3 mappen ook nog even gaan bekijken.. @ Pubers/peuters.. aarrgghh.. hier nog 1.. allees weer problemen 's avonds/'s nachts met niet naar bed willen en niet willen slapen.
Maar ik zat me vandaag wat te bedenken trouwens.. Misschien leuk om ergens begin volgend jaar een MEETING te doen? Centraal gelegen? Rond februari/Maart?? BV. een High Tea , o.i.d. ?
Lijkt mij erg gezellig Loran! Had ook al zo'n voorstel gedaan voor de 9 maanden beurs, alleen nadat ik naar de jonge gezinnenbeurs ben geweest lijkt mij dit niks meer. Oh my god wat was het daar druk zeg!!
20 Februari ga ik naar de 9 maandenbeurs met mijn moeder. Die is er ook nog nooit geweest Vandaag trouwens de doos opgehaald bij Etos.. zaten weer leuke spullen in!