oh ja, die bon heb ik ook nog in m'n portemonee zitten! vergeet et steeds... hihi, wat zat er allemaal in voor leuks dan?
SBS6 oh my god... wat een k*tzender is dat zeg!! zit voor House... net 12 minuten pauze gahd!!! nu net 10 minuutjes serie en nu alweer pauze pfffff echt verschrikkelijk, en dan constant dat gezeur over popstars e.d... .zucht, het is dat ik house een leuke serie vind, want anders
High thee lijkt me leuk! Ik stem voor. 9 mndn beurs ga ik ook met m'n moeder heen. Heb t alweer uitgesproken met m'n moeder. Had dr even gebeld en duidelijk gemaakt dat ik gewoon dingen wil proberen om het beter te laten verlopen hier. Ik ga nu slapen, onwijs veel rugpijn. Truste.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat er allemaal in de etos-doos zit, ik ga hem namelijk morgen ophalen als ik tijd heb en anders overmorgen. Let us know
Inhoud Etos-doos: - Zwitsal billendoekjesbox - Zwitsal billendoekjes (lotiondoekjes) - Nuby Fles - Drifrax speen -2/+2 maanden - Aquarius drinken - 2 pampers luiers - boekjes - korstingsbon Center parcs (40%) - Nestle knuffel (tutlap Blauw) - Kortingsbon Miss Etam (t/m Juli 2010 15% korting) - informatiefolders
Morning Sorry hoor meiden, heb ech het idee dat ik jullie verwaarloos Heb het veel te druk joh, word er zelf ook gek van.... Vandaag nog een hele dag cursus, morgen nog een dag werken en dan eindelijk weekend De sfeer op werk is echt beneden het nulpunt de laatste dagen en waarom weet niemand, maar erg vervelend is het wel.. Manager EN senior zijn errug negatief en sacho de laatste tijd en ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje klaar mee ben :x Maar ach, we wachten maar af. Volgende week werkoverleg en dan zullen we het wel horen Nu weer snel douchen en de auto in... Maar eerst Deedtje vel plezier wensen op de kerstmarkt, ben jaloers!!! Liefs XXX
Goedemorgen. Wat een rot nacht. Marcel was super vervelend. Als ik eruit ging op te plassen lag hij gelijk op mijn plekje. En toen ik hem wel jaagte begon hij een partij te moperen. Gelukkig heb ik overdags niet veel te doen. Dus straks nog ff slaapje doen. Was eigenlijk gister de bedoeling, maar toen waren ze buiten met de blaadjes bezig, dat apparaat geeft zoveel herrie. Nu even kijken wat darren en de baby in hun schoen hebben gehad!!
Moge lady's!!! Ik heb de bon gisteren gekregen dus ga hem vrijdag denk ik maar eens ophalen. Meeting, lijkt me gezellig. 9 maandenbeurs ga ik lekker heen met een paar vriendinnetjes. Leuk. Vandaag weer werken, moet vandaag denk ik maar gaan zeggen dat ik minder moet gaan werken van de VK....Blijft toch altijd lastig. Zeker nu met de feestdagen in de bakkerij.....Hmmm ben even moed aan het verzamelen.
succes marjand! is inderdaad niks an, maar goed... als de VK het zegt.... ik roep ook steeds " na mijn verlof ben ik er weer 100%, maar nu fftjes niet!"
Ja ik ben altijd heel goed in adviezen geven bij andere maar nu is het voor mezelf en vind ik het toch wel lastig....Maar ja alles nu even voor jezelf en het kindje he?! Jullie horen het nog wel van me....Ga nu nog een hele dag aan de slag.....Van 9 tot 6....Hmmmmm lekker joh. Fijne dag!
Loran, ik las in je onderschrift dat je vriend strax weet of jullie een zoon of dochter krijgen, maar jij het niet weet. Ben je niet bang dat hij zich gaat verspreken? Wij hebben het hier alleen nog maar over "hij" en "zijn" Ooh wat is het koud buiten hè! Ik had darren van top tot teen ingepakt, en nog zat hij te bibberen als een rietje achterop de fiets. Heb er zelf gewoon hoofdpijn van gekregen van die kou! Ff met koppie thee op themperatuur komen!!
Dat lijkt mij ook totaal niet handig inderdaad! haha, dat de ene helft het wel weet en de ander niet maar jullie vertellen het gewoon iedereen yessica? want tja, Darren zal zich dan vast ook wel eens verspreken hihi
Ja wij vertellen het gewoon aan iedereen. Ik vind het juist leuk om er over te kletsen, en de babykamer wordt babyblauw, dus denk dat het dan toch wel opvalt hihi
dat denk ik ook wel !!!! Vrienden van ons wisten ook wat ze zouden krijgen,maar verteldehet niet.Liet ze mij de babykamer zien , hing er een rokje in de kast !!!!!!!! Ik heb maar net gedaan alsof ik niks had gezien ..........beetje dom
Goedemorgen. Hier alles oke, op een ontzettende rugpijn na dan. Derya was gistermiddag helemaal kapot na school. Eten stond gelukig al klaar en ze heeft vroeg gegeten, daana wat uitgebreider in bad om wat tijd te terekken. Maar om 17.15 uur hielt ze het niet meer. Haar naar bed gebrachten en had gedacht dat ze vanmorgen wel eerder wakker zou zijn. Nou echt niet, moest haar wakker maken om 7.45 uur om weer naar school te gaan, van middag doe ik haar wat eerder dan normaal naar bed, kan ze bij tanken. O wisten jullie dat: Je de prenatal bon voor de blijde doos meerdere keren kan inleveren. Er staat op dat hij maar 1 keer gebruikt kan worden, maar als je hem meerdere keren uitprint en hem gewoon door iemand anders laat halen of zorgt dat je niet de zelfde persoon treft is er niets aan de hand, je kan ook naar een andere Prenatal winkel gaan als die in de buurt is. Wat je ook kan doen is de bon kopieeren naar Word en dan kan je zelfs de datum veranderen, zodat je vaker kan gaan. En op internet kan je ook je uitgerekende datum veranderen, zodat je langer de boekejes blijft ontvangen. Ik heb de uitgerekende datum in het begin veranderd en heb nu al 5 dozen hier staan, heb mijn oma, mijn moeder mijn mannetje onderandere er 1 laten halen. Heb nu wel al 5 pakken luiers staan maat 1. Heb inmiddels de datum weer op de uitgerekende datum gezet dus als ik 7 maanden ben krijg je automatisch weer een nieuwe bon. Dus voor diegene die luiers willen sparen. Dit kan je trouwen ook doen met de kruitvat doos. Niet die van de etos omdat bij de tweede doos er iemand aan huis komt, staat een beetje raar als ze meerdere keren de 2de doos komen aanbieden bij je thuis. Einde tip.
Nee, hij is zich er nu al bewust mee bezig om afwisselend hem/haar te zeggen. Ik weet dat hij zich goed stil kan houden, hoe erg ik hem ook zal smeken (tegen het einde aan, wanneer ik iets leuks zie ofzo). Het is voor hem zijn eerste 'eigen' kindje, dus ja, ik weet wel hoe het is als je een geslacht graag wil weten, maar voor mij had ik vanaf begin gezegd: ik wil het niet weten, pas als het geboren is! wil een verrassing .