Hier ben je altijd welkom hoor. Had van de week zelf ook niet zo'n zin om achter de pc te zitten. Heb erg veel last van stuitje en onder rug met zitten, en als ik dan eenmaal zit, kan ik bijna niet meer opstaan, loop dan eerst een paar meter krom voor ik weer recht op kan lopen.
Balen zeg Yadi!!! Zijn er wel andere verzachtende acties? Zoals lekkere warme baden oid? Leuk dat je er weer bent! Popje heeft bedacht om het vandaag zonder slaap te gaan doen, laat haar toch nog maar even laten liggen. Ik hoor aldoor 'kwaak kwaaK' 'Aaaap', wel grappig om naar te luisteren! Pip
Welcome back! Maar das wel klote inderdaad dat je zo'n pijn hebt maakt de Zwangerschap het erger? of is het chronisch... dan moet je inderdaad lekker rustig aan doen ja! en je hoeft hier ook niet altijd alles te volgen, maar zag je naam ineens staan en dacht he! ze is er weer Jammer dat je die buikbanden niet kan yes, ik heb er 2! " tenminste houdbaar tot" en " oost west, buik best" vind ze wel grappig!
Hoi meiden, Hoe is het hier?? Nog leuke nieuwtjes?? Zag dat Yadi er weer was, gezellie!! Hier alles goed. Gister bij de VK geweest en weer lekker naar het hartje geluisterd.. Blijft toch zo bijzonder allemaal.. Alles was goed, dus nu pas weer over 4 weekjes heen.. Nog 2 weken en dan hebben wij de 20 weken echo.. kan niet wachten.......
Voel sinds zaterdag de baby in elk geval dat denk ik net ook weer ff met muziek handen op me gelegd en ff yoga gedan en ja hoor voelde ik het weerplopppen
Hier ook vanaf zondag tikjes vanaf de binnenkant vooral als ik 's avonds voor de tv zit en soms opt werk als ik zit, leuk hoor! En gister deedie een koprol volgens mij
Ooeeeh koprol Ik voel ook heel de tijd alsof iets me in de weg zit in me buik haha das de beste omschrijving. Had niet verwahct dat ik de beeb nu al zou voelen vooral omdat mijn placenta aan voorkant van me buik is
Bij mij lag de beeb goed voor zei de VK vorige keer, maar toen voelde ik nog niks, maar vanaf zondag kan ik het verschil echt wel voelen tussen luch/darmen en een karatetrap
Hallo Vandaag een beetje een k*t dag. Mijn linkerkant van rug/bekken/been wil niet echt mee werken dus loop al de hele dag als een manke oma rond Meeting Hebben met de september mama's ook meerdere meetings gedaan.High tea is erg leuk (deden wij in Utrecht ). High tea is geen aanrader als de kids er eenmaal zijn Tinkerbel,is ook niet leuk werken als iedereen zo chago is Madeliefs, balen he die bekken. Gister ook een beetje in huis gerommeld ( echt niets zwaars ) en vandaag ook weer pijn Yadi, gezellig dat je er weer bent Minder van de pijn Met de beeb verder alles goed?