Meeting, lijkt mij leuk!! Daarnet naar de VK geweest. Alles was tiptop Mijn baarmoeder zit al aardig hoog, al op 16 weken zegt de vlos. Die groeit dus gewoon lekker door. Ook de baby lijkt het erg goed te doen. Hartje klopte lekker, en baby schopte er op los. Een hele geruststelling
fijn dat alles goed is! Hoe voelt een harde buik? Ik heb nu het gevoel of heb ik constant m'n buikspieren aangespannen, maar kan ze ook niet ontspannen?? lichtelijk zeurende pijn veroorzaakt dit in m'n buik...?
Hallo allemaal, Heb niet zoveel tijd om bij te lezen.. wel een paar blz terug gelezen.. volgens mij gaat alles goed!! Weten er al veel of het een jongen of meisje wordt? Ik ga nu met m'n dochter naar sinterklaas bij de oppas... zal wel gezellig worden met een sint en pieten!! Nou ik probeer later bij te lezen! Groetjes!!!
Ga hier sluiten voor vandaag, gisteren ook vroeg op bed ben om 18.00 uur in slaap gevallen en had geen fut meer om eruit te komen, behalve dan voor een plaspauze. Derya heeft overgens van 11.45 tot 15.30 geslapen, heb ze toen wakker gemaakt, waar ze het helemaal niet mee eens was. Vanavond maar weer vroeg dan. Morgenmiddag kan ze weer niet slapen dus even goed bij tanken.
Ik kom eigenlijk ook niet zoveel langs hoor, komt meer omdat ik nog een beetje zit te wachten tot het allemaal wat echter wordt Deze zwangerschap is echt zo anders, qua gevoel. Ik zat toen echt in een roze luchtbel, waar niemand me uit kon duwen, zo heerlijk! Ik ben er nu (heel logisch) allemaal wat minder mee bezig en ik verheug me echt op het moment dat ik contact kan maken met kleine uk. Ik heb af en toe al de plopjes, maar verlang al naar de schopjes! Ben ook heel benieuwd naar het geslacht, maar dat zal nog wel even duren. Denk dat ik de laatste ben die de 20weken echo krijgt (dankzij Aszz de valsspeler hihihi) dus ik wacht zeeeeeer (on)geduldig
Hahaha sorry Ingeltje! Maar ik snap wat je bedoelt. Ik hoop dat ik nu ook wat meer van mijn zwangerschap kan genieten. Begint wel steeds meer te komen. Daarnet toen ik aan het eten was, en mijn buik tegen de tafel zat, voelde ik allemaal plopjes. Maar ik kan niet wachten tot ik echt een dikke buik heb, en van binnen beurs ben van al die schoppen Ik denk dat het na de 20 weken echo wat 'echter' is. Daarna ga ik meteen lekker shoppen met mijn manneke. Nou, ik ga me omkleden. De oppas komt er zo aan ( mijn broertje + aanhang ) en dan gaan we lekker met z'n 2en naar de bios. EINDELIJK naar New Moon!!! Heb er zin in
Ik vind deze zwangerschap ook zó anders dan die van Nathan. Net wat je zegt Ingeltje, toen was het 1 grote roze wolk. En tot nu toe is deze aardig grijs geweest....
Levi zijn zwangerschap zat ik helaas ook niet op een roze wolk, nu is het dat ik bij alles buiten adem ben en pijn heb maar anders zou ik zo vergeten dat ik zwanger ben. Beeb ook al een week niet meer gevoeld..... Zou graag een derde willen, maar die gaat er niet komen omdat het zwanger zijn me echt zo tegenvalt... jammer want droomde altijd dat ik 9 maanden stralend op een roze wolk zou zitten.
Ik vind de 2e zwangerschap ook wel heel anders!! Als je nu een krampje of pijntje voelt schiet je tenminste niet meteen in paniek.. je weet echt wat je kunt verwachten. En de dagen gaan ook een stuk sneller met zo'n peuter om je heen de hele dag! @ 20 weken echo Ik heb deze echo met 18.3 weken.... zou dat zo erg zijn? Ik ga de dag er na namelijk op vakantie... en wilde graag die echo voor die tijd... Ze zeiden tegen me, dat het kon zijn dat ze niet alles goed konden zien en je dan als nog terug moet komen.. IS DAT ZO ERG??? hihi......
In princiepe wordt een 20 weken echo tussen de 19 en 21 weken gedaan ,omdat dan alles goed zichtbaar is. Later in je zwangerschap is het moeilijk om de baby in zijn geheel op de plaat te krijgen waardoor ze dus dingen kunnen missen. Denk dat het wel mee zal vallen met ruim 18 weken hoor, en als ze iets niet vertrouwen ga je na je vakantie toch nog gewoon een keer terug.
Tja, zo denk ik er ook over..... Het lijkt me dat die paar dagen dan toch ook niet meer uitmaken.. maar goed we zullen het wel zien! Eerst volgende week zaterdag nog de geslachtsecho! Ben zooooo benieuwd wat het wordt....
Hallo!!!! Alles goed hier....lees net behoorlijke criminele activiteiten....van sureyya....Wat een evil idee.... Yadi ook weer back in town.Jammer van je klachten joh, hoop dat alles met de baby goed gaat. Hier vandaag verteld dat ik minderen moet, bazin zei dat ze het meteen gaat regelen. Dus als het goed is vanaf volgende week echt minder werken...kijken of het helpt... En die rose wolk, kan ik ook nog niet vinden hoor. Misschien ben ik er te nuchter voor ofzo. Ik ben wel echt mega blij dat ik zwanger ben enzo maar om nou te zeggen dat ik aan niets anders denk met mijn hoofd in een rose waas....nee eigenlijk niet. Misschien als ik de baby ga voelen....
Joehoe Zo eerste deel van de cursus achter de rug, volgende week nog 2 dagen en dan klaar. Nu alleen nog morgen werken en dan lang weekend Tweede zwangerschap: Moeilijk moeilijk... Bij mij is het niet te vergelijken want mijn eerste zwangerschap was echt een RAMP, nu verloopt hij echt prima. Nergens last van, behalve soms wat hormonstertjes Tijd gaat verschrikkelijk snel en ik geniet er wel van, maar omdat ik weet wat er komen gaat heb ik ook zoiets van: Het kan me niet snel genoeg gaan, waardoor het alsnog te langzaam gaat Snappen jullie het nog Verder gaat het hier zoals ik al zei perfect. Voel de beeb steeds vaker maar kan echt niet wachten op die echte schoppen en die echte grote buik Komt vanzelf, ik weet nu al dat we over 15 weken klagen over de schopjes en de enorme buik Liefs XXX
meiden die anti-depri's slikken ( zijn er wel een paar geloof ik ? ) Hoor net dat er een protecol veranderd is, als je in je zwangerschap anti-depri's slikt dan moet je kind 24 uur op de afgedeling neonatologie blijven ter opservatie. Weet niet of dit ook betekend dat je dan verplicht in het ziekenhuis moet bevallen. Misschien iets om de volgende keer even aan te kaarten bij de gyn/vk ?!
Een vriendinnetje van mij is laatst bevallen en die moest in het zh bevallen omdat ze antideprisiva slikt. Weet ook niet of dat altijd zo is maar zij moest dat wel.
Ik dacht trouwens, huh je kunt nu de baby toch nog niet voelen... Maar volgens mij voel ik af en toe ook wel lichte plopjes.. ik herken het wel van de vorige keer.. toch grappig! Maar binnenkort zullen ze hopelijk wel wat harder worden... en herkenbaarder!
Ja sinds de 2e echo, hebben ze maar liefst 1 dag naar voren geplaatst! Wat een mega meevaller weer he.. hahahaha!!