24kilometer... pfffffffffffffffffff ik heb vorig jaar de 4-daagse gelopen 10 kmg elke avond... nou toen was ik ook echt helemaal kapot!!
nee dat ik stijf ben om mijn 24ste levensjaar... ik voel me regelmatig 80.. dus ik doe nu ook de bewegingen van een 80jarige... whahaha
gezelli samen kreupel wezen... nou ik ga op mijn gemakje nog wat aan het huishouden en aan de sint werken... Ik zie jullie morgen wel... *zwaai*
ik heb vanmiddag voor het eerst weer een uurtje gewerkt , nou dat viel dus ff vies tegen , merk dat mijn conditie en dus mijn longen niet echt opperbest zijn ..............was een goede test en gezakt .....
ik werk in een supermarkt , en doe daar eigenlijk alles ..Vanmiddag moest ik een paar sinterklaaspakketten maken (net als kerstpakketten ) ............ Zittend werk was beter geweest ...
Oke, ja, zou kassawerk dan niet beter uit zijn te houden voor je? maar goed dat je het in ieder geval weer geprobeerd hebt!
dat zou nog kunnen , maar het probleemis dat ik van hele tijd praten nog steeds erg moet hoesten en dat staat ook niet echt charmant achter zo'n tikding
werkse Kaatje! Tja, das wel lastig inderdaad... moet je nou dagelijks weer een uurtje proberen ofzo? gewoon rustig aan doen en inderdaad werkzaamheden proberen te vinden die redelijk tot goed te doen zijn voor je
@ boobs: ik ben blij dat ze even gestopt zijn, maar ik heb ook zo een onwijze jeuk gehad... Ik dacht dat het aan het smeersel lag, maar dat kan ook aan het groeien liggen???
wat kunnen de (.)(.) groeien hè ?? vorige keer waren ze al mega groot en voor me gevoel worden ze dit keer nog groter.. kan nog goed herinneren dat een vriendin later vertelde dat ze zelfs medelijden met me had, omdat ze zo groot waren hihi maar heb ook gesmeerd en gelukkig geen straie aan over gehouden!!