Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Net het rooster voor volgende week gezien :( Moet volgende week 5 dagen werken. ma-woe-do-za-zo. gelukkig maar wel 4 uur per dag. Geen extra koopavonden.
    Hebben volgende week en die week erna iedere avond koopavond. zijn dus collega's die 2x per week van 9 tot 9 moeten werken en dan 5 of 6 dagen.
    Maar zal wel even een pittig weekje voor me worden .

Yadi, komt denk door het groeien, en de werking in je melkklieren

babyvoeding Wij hebben bij Levi altijd kruidvat gebruikt

bv of fv Heb bij Levi 3 maanden bv gegeven,maar op 1 week na wel 3 maanden met alleen maar pijn.
    Wil het nu weer gaan proberen,maar denk dat ik deze keer sneller op zou geven als het niet lukt. Gewoon omdat ik ook nog een leuke mama voor Levi wil zijn

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off.
    truste

3. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hier nog een kort berichtje voor het slapen gaan.

Voeding: ik ga weer borst voeding geven, hoop dat het net zo goed gaat als de vorige keren, dan kunnen de andere 2 dames mee drinken.
    Voeding hoefde toen niet eens op gang te komen, het was er gewoon in overvloed.
    Geen stuwing gehad, heerlijk.
    Zat met 4-5 dagen al op (schrik niet) 1,5 liter per dag, had de kraam verzorgster die ik had bij Süreyya nog maar 1 keer eerder meegemaakt en bij Derya in het ziekenhuis liep het precies het zelfde, alleen ging er toen nog meer de vriezer in dan bij Süreyya (ondanks dat Süreyya mee dronk), omdat Derya begon met maar een halve mililiter per keer.
    Wel lekker dat je genoeg heb, maar voelde me net een melkkoe.
    Heb het zelf in de periode dat ik als kraamverzorgster werkte niet meegemaakt dat er iemand was die zo snel zo veel, in zo'n korte tijd had.
    Hoop echt dat het deze keer weer zo gaat.

Verder gaan we morgen sinterklaasfeest vieren op school, gezellig, meiden sminken en pietenpakken aan.
    Weekend zal ik er weinig zijn, schoonzussen komen 2 dagen eten maken, onder andere turkse broodjes en lekker eten, even vriezer vol laden.
    Kunnen we weer even voor uit.
    Probeer wel even wat foto's van de meiden te plaatsen van het feest.

Ga nu sluiten voor vandaag.
    Trusten en tot later.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat leuk dat je je andere dochters laat meedrinken! Hoe geef je dat dan? Lusten ze het gewoon warm, of koud of doe je het ergens door? Ben errug nieuwsgierig!

Ladies slaap lekker allemaal!

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    haha, lijkt me wel spannend hoor. Bijna iedereen heeft het straks over zijn/haar zoontje/dochter, en wij maar afvragen wat het wordt ;D

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

voor ons ook!!!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier zo werken, kom dus misschien vanmiddag nog even online. Vanaf volgende week 50% minder werken. Mijn bazin heeft er vaart achter gezet. Kijken of mijn rug daar van op knapt....Laten we het hopen.

Fijne dag vast en tot later

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning :)

Zo: Weekend :D Eindelijk! Lekker een dagje met Fenna thuis, we gaan vanmiddag gezellig naar opa en oma :) En morgen pakjesavond, zin in :D

Werken: Gisteren aangeboden om toch met 34 weken met verlof te gaan.. Vind het zelf wel jammer maar hierdoor help ik mijn collega's en manager echt heel veel dus ach ;) Nu lekker 28 maart mijn laatste werkdag al :$ Ik werk nu nog gewoon 32 uur maar of ik dat ga volhouden??? Heb de laatste tijd bij alles wat ik doe rugpijn :(

Voeden: Ik ben net zo standvastig als babebabe, maar wat ik allemaal wel niet over me heen heb gehad, alsof je je kind mishandelt :x Soms echt een stelletje freaks :x;)

Bandenpijn: Hier ook last van de laatste dagen.. Zal die nog groter gaan worden :D Ach we zien het wel.

Zo, nu nog even lekker op de bank, Fenna kijkt Bumba dus is helemaal gelukkig :p Daarna even samen douchen en dan kan ze nog even lekker naar bed voor we naar opa en oma gaan!

Liefs XXX

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge

10. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Goedemorgen..

@babebabe.. ik ben dus na 1 maand BV overgestapt op Nutrilon. Nutirolon standaard, maar je hebt dus meerdere varianten (voor hongerige baby's; hypo allergeen)

Gister naar de film geweest: komt een vrouw bij de dokter. Wat een mooie film!!!! Flink wat traantjes gelaten vooral bij de scene dat Carmen afscheid neemt van haar dochtertje Luna.. Krijg nog tranen in m'n ogen als ik eraan terugdenk!!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga volgende week. denk ook niet dat ik het droog kan houden

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goedemorgen Ladies !!

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    klets klets klets... moggel dames... zo weer een paar pagina's er bij...

@ discussie bv/ fv: weet je iedereen moet het voor zichzelf beslissen. Soms kan het niet eens. Kijk ik wil bv, maar ik kan me voorstellen dat je dat door verschillende redenen niet wilt. Ik kan heel slecht tegen mensen die de ander proberen over te halen...
    Ik wilde het als kind niet eens en ik is ook een grote sterke meid geworden... mijn zus heeft bv gehad en is super allergisch en ik niet... nou..
    @ info bv: ik heb weinig gekregen van mijn vk, maar enorm veel boekjes er over... een vriending heeft me eindelijk de nodige infoboekjes gegeven...
    @ Tante Mars: ik heb ook alled voor fv in huis. Ik ga het proberen, maar ik wil niet van het eten stress maken en bij ons (mijn broertje en ik) wilden de kids het zelf niet...
    @ tonijn: yak... ik ben zo geen vis eter...
    @ boobs: owh nee... ze beginnen weer pijn te doen... argh... niet groter graag...
    @ Babe: welkom in de wereld van de bandenpijn.
    @ Babe: dat is dan een hele logische beslissing. Overigens heb ik het makkelijk... geen werk en een kamer open keuken in de vorm van een L... whahaha... ik ga lekker in de keuken zitten... Maar ik snap het helemaal... Ik heb ook speciaal flessen gekocht die aansluiten op bv. Speciaal dat hubs dan met gekolft melk kan voeden... maar misschien denkt da beeb er anders over...
    @ Pip: handig... jij weet er veel van... dus we kunnen je stalken met domme vragen? hihi

Ik moest er over nadenken zei ze, maar ik heb nog helemaal geen idee... Ik weet niet eens of ik thuis of in het zkh wil... ben erg aan het twijfelen, maar als mijn suiker te hoog blijft dat heb ik geen keuze... Eigenlijk wil ik een kaart... waar ik uit kan kiezen, of ben ik dan naief... zo voel ik me wel..

@ meeting: waar waar??? leuk leuk... high tea... zeker gaaf!
    @ Babe: ik wil het ook niet weten hoor!
    @ yessica: bizar he zo een giga groei... het probleem is dat ze volgens mij weer beginnen... mijn bultje zegt het althans (heb een ontstoken melkklier die opspeelt als ze groeien).
    Same here
    @ pip: dat wordt lol... ik zit nu al op G...
    @ warme tietjes: erhm.. niet op gelet...
    Ik zou ook wel willen weten wat dat is...
    geld dat ook voor buiken?
    @ me: er ligt een baksteen in mijn bm.... en die duwd naar mijn blaas.. en dat al de hele nacht... gevolg... kreun steun en nog meer gein...

maar wel moe en hyper... altijd leuk dat dat nog steeds samen gaat!

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    morge allemaal.

Voeding: Bij Jordy de eerste 4 maanden borstvoeding gegeven, maar had heel veel melk dus elke keer was heel mijn shirt nat en het spoot er echt uit als Jordy ging drinken, dus verslikte hij zich heel de tijd.
    Toen ben ik nog een tijdje gaan kolven en het dan geven, maar voelde me net een koe, dus toen maar overgestapt op flesvoeding. Eerst friso standaard toen ook nog een tijdje voor hongerige baby's, maar met 4 en halve maand beegon meneer de fles te weigeren door reflux en toen zijn we pap gaan geven omdat hij echt niet meer uit de fles dronk ( in overleg met kinderarts)
    Deze keer wil ik weer borstvoeding geven, alleen ga niet kolven. zoals bij jordy. Dan houdt het gewoon op

Ego: Hier al een paar dagen heel erg aan het hoesten. Gewoon zo erg dat mijn longen er pijn van doen. Hoop dat het snel opver is. Einde ego

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

AAAAAH! Heb zo'n keelpijn. Normaal neem ik niets, nu zou ik iets willen nemen, mag je eigenlijk niets... Balen hoor. Ik ga zo even met Kick naar mijn schoonouders... die waren zo aan het zeuren dat ze hem niet zien (eigen schuld dikke bult zou ik zeggen maar goed, het is ook wel weer sneu). Ga nu dus wel helemaal naar Purmerend. 1,5 uur in de auto voor een bezoek van ongeveer een uur.. Ben ik geen lieve schoondochter? En dat MET keelpijn.

Ik lees hier toch veel problemen met BI.. Vervelend hoor. Ik heb zelf gewrichtsreuma maar gelukkig heb ik juist tijdens de zwangerschap minder last en loop ik nu (in verhouding) als een kiviet!

@Yessica: die pilletjes kunnen bijwerkingen hebben maar het is ook niet goed om met overvolle borsten te lopen. De kans op een ontsteking neemt dan snel toe. Het is maar net wat je wilt.

Hier niet echt last van de borsten. Eigenlijk nauwelijks last van de zwangerschap (af en toe banden pijn en wat misselijk en vooral: geen eetlust). Prima hoor.

We gaan maar eens... tot later

16. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Goeiemorgen kletstantes!
    Even snel geprobeerd bij te lezen, maar kan 't allemaal niet onthouden hoor. Volgens mij ging het vooral over borsten en voeding.
    Hier is er maar weinig groei te bekennen...oké, een beetje wel, maar niet zo spectaculair als bij jullie! Heb maar een klein maatje, maar melk in overvloed tot nu toe (heb totaal al zo'n 4,5 jaar bv gegeven, verdeeld over 3 kids). Heb er altijd intens van genoten en hoop dat nu ook weer te doen.

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    veel mensen zijn ziek he... hubs is ook al dagen aan het hoesten... zo hard dat het pijn doet... Ik heb alweer nergens last van... terwijl het vroeger omgedraaid was...

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou ik mocht gisteravond eindelijk mijn prik halen (moest wachten tot de 14 weken) en YIKES wat een spierpijn heb ik nu aan die arm!
    Voelde ook best even spannend toen ik eenmaal de prik had laten zetten. Opeens definitief hè!
    Had laatst bij de septembermama's mijn buikfoto laten zien, maar hier volgens mij nog niet :( dus hier komt ie ook nog even:

Bekijk bijlage 33639

en als ik hem toch al had laten zien: sorry hahaahha zwangerschapsdementie (blijft een heerlijk excuus)

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ook al zo een buik buik.. mooi hoor...

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    bij mijbeginthet nu ook wel te komen ,maar nog niet zo snel als de meeste hier !!!

Deel Deze Pagina