ik moet wel... vind het niet zo lekker een vieze badkamer... had hem al een tijdje niet lekker schoongemaakt... Nu de rest van de bovenverdieping en dan kan mijn neefje morgen lekker slapen zonder dat hij in de stof ligt te happen... Tsja het huishouden gaat goed en bezoekers geeft mij altijd energie... dat en het feit dat het nesteldrang geloof ik zit aan te komen... Ik zit nu al te denken om het behang van de kinderkamer af te trekken... dan schiet het een beetje op
Yadi, wat betekent dat Nadine in je onderschrift? Ik ken het alleen als meisjesnaam, maar ik kan me voorstellen dat het iets met nieuwgeborenen ofzo te maken heeft? (vanwege natal, en née, geboorte?)
Ik ben lid van de augustusbus en we go way back... er is een klein wurmpje te vroeg geboren... met 26 weken... dus we steunen haar digitaal en zei heet nadine...
nee dat niemand er is merk ik... lig ik even lekker een uurtje met mijn lapje en dan is neimand er... arme kimm
Hallo!!! Ben ook weer thuis.....Nu lekker sint weekend. Jullie nog plannen? Marieke: Gefeliciteerd!!!
Vanavond sint bij schoon familie en morgen middag bij mijn ouders thuis. Niet meer werken deze week....en vanaf volgende week nog maar 50% dus dat zal wel even wennen zijn.... Zal bij intratuin wel lekker druk zijn, al die mensen die weer aan de kerstballen moeten....Welke afdeling sta je?
Doe het in eerste instantie het zelfde als de vorige keer. Süreyya heeft negen maanden bv gehad en toen korte stop toen ik zwanger was van Derya. Toen zij geboren was, heb ik afgekolft en in plaats van een fles halfvollemelk gaf ik haar een fles bv. Zonder problemen dronk ze het op. Ga het deze keer weer doen aleen dan met 2 peuters en een baby. Mits ik natuurlijk genoeg heb. Beeb gaat voor, daarna Derya omdat ze de kleinste is en dan Süreyya. Al krijgen de dames maar een goede fles, dan ben ik al tevreden. Beter dan koemelk.
hoi hoi, ik ben er ook... een beetje. Bleh, nog altijd keelpijn maar goed, geen verhoging ofzo dus het zal wel snel over gaan. Net Kick's driewieler (Puky) ingepakt voor vanavond. We vieren vanavond sinterklaas bij mijn zus (neefje van acht) met een echte sinterklaas. Ik ben zo benieuwd. Kick krijgt van ons de driewieler en voor mijn neefje heb ik Triviant (is nogal een bolleboos) maar oma (mijn moeder) heeft een spel voor z'n Nintendo dus ik denk dat daar het hardst geroepen zal worden "DANK U SINTERKLAAAAAAASJE!!!" hahahahahah Kick heeft trouwens vanochtend al een houten gereedschapskistje gekregen van Sinterklaas. Had dat zo maar bij opa & oma neergezet Morgen zal hij ook nog wel dingen krijgen: dan komen schoonzus en zwager eten. Waar laat ik al die spullen! hahahahahah (het gereedschapskistje is gewoon bij opa & oma gebleven... doen we wel vaker... scheelt een boel)
ja al die spullen... toch wel leuk hoor... ik heb zo een zin in sinterklaas dit jaar... laatste sint met zijn tweeën... gek hoor...
Marjand, nu ik maar halve dagen werk en niet lang kan staan hebben ze niet veel aan me. zit dus groot deels achter in het magazijn kerstpakketten te maken. donderdag avond zit ik op de klantenservice
iedereen fijn sint weekend.. ik ga ook lekker afsluiten.. misschien dat ik vanaaf nog ff hier verschijn!!