Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    werkze !!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #12762 Ingeltje, 5 dec 2009
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
    Ik heb alle supermarkten hier al gehad. Ik ga maar eens bij de slijter kijken. Ik denk ook dat grote supermarkten bij ons het juist niet bestellen, wordt niet genoeg verkocht. Paar jaar terug zag ik nog wel van die alcovrije wijnen.
    Een buurtsuper zal je sneller tegemoet komen denk ik, allemaal wat klantvriendelijker :D

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Wij hebben gisterenavond Sinterklaas gevierd. Het was erg gezellig. Om 18:30 kwam Sint met twee Pieten. Harstikke leuk. Mijn neefje wilde wel op schoot bij één van de Pieten (Krulpiet, met lange zwarte krullen, lief mens). En Sint ging lezen uit het grote boek. Natuurlijk moest er flink gezongen worden en toen Sint wegging kwamen natuurlijk nog de kadoos te voorschijn.
    Toen Sint aankwam was ik weer een lekkend kraantje, zo irritant. Moest dus gewoon weer huilen. Ik vind het toch wel vervelend dat ik zo emotioneel ben... :(

Kick heeft gekregen (wij vieren ook nog kerst dus we beperken het een beetje)
    - puky driewieler
    - bandweerman met voertuig van Duplo
    - een vliegtuig van Duplo
    - een Nijntje boekje
    - een trekker met aanhanger van Little People

Verder heeft hij onwijs gesnoept van de kruidnootjes! We hebben erg gelachen. Op schoot zitten bij Sint vond hij net geweldig maar hij ging niet huilen. We hebben dus wel een foto kunnen maken.
    Mijn neefje vond het allemaal even geweldig.

Vanaochtend was meneertje wel heel vroeg wakker (6:45) Normaal is dat toch ruim een uur later... misschien toch de spanning? Nu ligt hij dus weer in bed.

Mijn keel is nog altijd een ramp en hoop maar dat het snel over gaat. Vooral de nachten zijn verschrikkelijk. Heb inmiddels thijmsiroop aangeschaft... Dat helpt een klein beetje maar ik heb wel elke keer het idee dat ik een kerstboom ingeslikt heb.

@Yessica. Wat een verhaal. Veel sterkte zondag.

@Alcohol. Hier in Amsterdam is alcoholvrij wijn gemakkelijk te krijgen vooral in Buitenveldert. De joodse en islamitische gemeenschap drinken het vaak dus hier ligt het zelfs bij AH in de schappen. Ik zou niet weten hoe het smaakt.. ik drink helemaal geen alcohol en hoef dus ook geen vervanger.
    Eigenlijk heb ik het maar makkelijk.. ik eet ook geen rood vlees of kaasjes... dus dat hoef ik ook al niet te missen. Het enige wat ik mis is Filet Americain en nu STREPSILS!!!! :D

Iedereen een heel fijn Sinterklaasfeest en/of weekend!

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames heb nog niet bijgeleze doe ik zo even.
    Hebben gister nieuwe kinderwagen gekocht reiwieg maxi-cosi en alles erbij nou ja beter gezegd gekregen van mijn schoonouders zo super super super lief.
    We hebben de maxi-cosi mura 3 gekocht zal er fff plaatjes bij doen de reiswieg en buggy gedeelte zijn zelfde alleen de maxi-cosi is heel andere kleur

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Deze maxi-cosi veel moeten er vast aan wennen maar vind die kleurtjes zo leuk en vrolijk,

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Kan het niet laten deze foto ook nog te plaatsen sorry hahah

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @natascha: Leuke combi wagen. Zal niet iedereen mee lopen, maar ik vind hem echt mooi

@ Alcohol: Ik drink eigenlijk nooit ( Heb een moeder die alcoholist is) Dus in de zwangerschap drink ik helemaal niet.
    Maar ik hoorde dat het geen kwa kan als je af en toe wat drinkt.

@ marieke: Gefeliciteerd.

@sint: Wij vieren het hier eind van de middag en Jordy wordt echt weer veel te erg verwent. ( Eerste klein kind van bijde kanten)
    Volgens mij ligt straks heel het huis vol kado's hihihihi

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Erg mooi Natascha!!

Ik ga ook geen Alcohol vrije wijn drinken.
    Doe dan liever een wijn glas met lekkere aanmaak erin dan die vieze jip&janneke troep haha.

Ik wordt nu pas wakker! Echt erg!!
    Marcel had de hele week nix gedronken (voor hem dus erg goed hè) en heeft gister avond een paar biertjes op, hij ligt op de bank te slapen nu, dus die heeft het erg laat gemaakt in z'n eentje!

Zo drukke dag vandaag, vanavond hier gourmetten met z'n 6'en en Darren, daarna kadotjes uitpakken, van ons krijgt hij een fiets, ben benieuwd naar de rest!

Dus ik ga m'n nestje maar eens uit, ff m'n huisje schoonmaken!

9. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    zoals een aantal misschien nog weten moest ik mij helaas bij jullie afmelden, mijn zwangerschap was uiteindelijk een buitenbaarmoederlijke en ik ben op 3 september geopereerd.

Maar vandaag......weer een positieve test.....

Ik ga dus van mei-mama naar augustus-mama

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Gefeliciteerd Inge!!!
    Veel plezier met de augustus mama's!

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @ inge: Gefeliciteerd met je zwangerschap.

12. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal,

Zal er het weekend weinig zijn erg druk.
    Wordt hier 2 dagen turks eten gemaakt, nieuwe voorraad voor in de vriezer.
    Vanavond sinterklaasfeest.

Inge: gefeliciteerd met je zwangerschap.

Derya heeft vannacht geslapen, nou dat overtreft alle dagen van afgelopen week.
    Gisteravond om 18.30 uur naar bed en vanmorgen heb ik haar om 11.00 uur wakker gemaakt.

Wat school al niet kan doen bij zo'n kleintje.

Nou misschien dat ik vanavond nog even probeer langs te komen, maar of het gaat lukken weet ik niet.

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen allemaal!!

Net wakker..
    Lagen er laat in vannacht.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Inge proficiat !!

@YESSICA , HEFTIG VERHAAL VAN JE VRIENDIN, poe zeg moet ik denken aan zs van Thijme ik mocht toen kiezen of gewoon bevaalen of een keizersnede omdat Thijme erg klein was ..( 2600gr) ..Ik heb toen gekozen voor een keizersnede omdat iets in me zei dat dat de juiste keuze was ...Gyneacoloog zei later dat Thijmeeen hele korte en dikke navelstreng had die ook nog eens omzijn nekje heen zat , als ik zo was bevallen was het waarschijnlijk net zo afgelopen als bij je vriendin ................................

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb een hele mooie wandelwagen , maci xosi , etc voorbij zien komen !! Wij hebben de koelstra flexxo in het rood !!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    GEFELICITEERD!!!! Inge, wat fijn voor je. Nou hopelijk zonder gekke fratsen door naar augustus 2010!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goeiemiddag!

Inge, gefeliciteerd!

WB alcohol. Drink ik niet tijdens de zwangerschap. Zit ook al aan de anti-d en voel me daar al schuldig zat over. En mijn lichamelijke conditie is gewoon waardeloos.
    Vorige zwangerschap heb ik ook geen alcohol gedrinken, vond ik niets. Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk ;)

Ik werd vanochtend wakker, en had ineens een dikkere buik! Zelfs mijn kerel valt het op ( en dat is heel wat )
    Zal maar weer eens een buikfoto maken.
    Nu eerst nog druk. De soep staat op, kleine gaat zo naar bed en opa & oma komen vanmiddag ( met de Sint natuuuuurlijk )
    Hij wordt dit weekend weer lekker verwend.

Oh en we hebben 2 proef geboortekaartjes binnen. We weten al welk kaartje we nemen voor een jongen of een meid :D
    Ze zijn wel achterlijk duur trouwens.... Ruim € 3 per kaart.
    Maar ja... het is maar eenmalig hé.

Gister een nieuwe vloer uitgezocht. Ambiant Assortiment#
    Dan op bekijk stalen en dan ishet de eerste vloer.
    Hopen dat ze die voor het nieuwe jaar komen leggen.
    Nu wil ik eigelijk ook andere meubelen, maar eerst een andere kinderkamer denk ik....

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Gefeliciteerd Inge ! Ik kan het eerlijk gezegd niet meer herinneren maar ik was er pas laat achter dat dit forum er was :D

Aszz wat lachen dat je ineens een dikkere buik had! Wat die baby dan toch allemaal wel niet aan het sjouwen is 's nachts he.. hihi

Natascha leuke wagen! Het enige jammere vind ik dat die buggybak zo veel op een maxicosi lijkt (= logisch I know) anders hadden wij hem misschien ook gewild. de maxicosi vind ik trouwens erg leuk!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mooie vloer Aszz!!!!

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Aszz... mooie vloer zeg. Wij zijn ook vloeren aan het uitzoeken. Wat een klus. En dan nog een servieskast, boekenkasten, meubels voor Kick's kamer, een nieuw bedombouw, lampen, gordijnen, nieuw linnen voor de badkamer en de keuken, greepjes voor de keuken, stellingskasten voor de garage etc etc.. pffff.

@Inge & Marieke: geweldig, gefeliciteerd! We wensen jullie heel fijne zwangerschappen toe

@Sureyya: Derya gaat naar school maar wat voor een school gaat ze dan met haar 2 jaar? Peuterspeelzaal? en hoe vaak?

Wij hebben net even gezellig met z'n drieën gelunched. Ging harstikke leuk. Kick in de kinderstoel. Eerst een banaan en daarna nog 1,5 (kleine) boterham met jam en wij lekker aan de tosti's en soep e.d. Super gezellig. Die vent van mij verzint nog wel eens iets.
    Met mijn keel en dit weer verzin ik op dit moment bar weinig...

Deel Deze Pagina