@ marmaris: goede vakantie, geniet ervan! Misschien een hele domme vraag hoor, maar waar plaatsen jullie die links voor die zwangerschapsbanners?
@ babe : bij mij niet zeiden ze : is puur een intake bij mij... hartslag en echo volgen pas later.... @ naar huis willen: heel erg graag... moe en beetje sip aan het worden...
Tja... als ik dan daarna nog 3 weken moet wachten voor echo denk ik toch dat ik nog even testjes ga kopen....
lijkt erop dat babe geen zicht meer heeft met haar verkouden koppie en alpenmama zal wel een tukkie doen achter de receptie hihi..... ineens valt het helemaal stil als ik wat vraag hihi
Hahaha, ik lag even op de balie met mijn hoofd! Hihi! Uhm...tja....ik heb tussen de middag al warm gegeten op het werk. Het was spaghetti met een groenten/tomatensaus en sla... Tja, wat is makkelijk en gezond? hmmm....ben even helemaal blanco.....sorry
hmmmm pizza is inderdaad lekker en makkelijk.. maar is het wel gezond voor mij en beebje... heb de laatste week haast geen groente binnengekregen..
Oke, weet niet waar het vandaan komt, maar nu word ik echt zenuwachtig....heb allerlei verhalen gelezen over zogenaamde windeieren en lege vruchtzakjes.....pffff Wat me ook steeds door mijn hoofd spookt is dat ze mijn vruchtzak wel groot vond en het vruchtje was 2 mm....of het was al niet meer gegroeid of ik ben minder ver? Ooh, ik wil naar huis en even proberen te chillen en dan zo snel mogelijk weten waar ik aan toe ben.... Please ukkie, laat je zien vanavond!
Tja, ik probeer zowiezo elke dag 2 stuks fruit te eten en jus d' orange te nemen en melk en brood met kaas enzo maar groente... tja, daar ben ik echt geen held in! Ja, nasi of macaronigroente! haha,
hmmm dat heb ik dus ook een beetje en eetpatroon is nu ook heel anders ivm ik ziek geweest , manlief nu ziek... ach ik tracteer mezelf wel op pizza inderdaad! moet kunnen toch?!