Goedemorgen! Marjon gefeliciteerd en een fijne dag gewenst! Wij waren dus gisteravond bij mijn ouders en zouden eigenlijk helemaal niet aan cadeaus doen... maar goed, de sint was blijkbaar toch bij hen langs geweest met cadeaus voor ons en bij ons ook voor hen en weet je wat ik gekregen heb een supergave luiertas van Oilily die ik zo graag wou hebben maar eigenlijk veels te duur vond!!
Vandaag een koude douche omdat de kachel het steeds begeefd.Morgen de monteur maar weer bellen. Gelukkig hebben we in de woonkamer een sfeerhaard, dus die staat vandaag hoog. Vanmiddag nog sinterklaas bij mijn shoonouders dus daar maar dicht bij de kachel gaan zitten. Woensda weer naar de verloskundige. Ik hoop dat ze het hartje nu makkelijer kan vinden. Heeft de vorige keer zeker 2 minuten geduurd.... Voel af en toe plopjes in mijn buik, maar nog niet echt een harde schop, julie? Waar komen jullie vandaan uit het land? Groeten Suze
Goede middag!!!! Hoe is het hier? Marjon gefeliciteerd met de kleine grote man!!!! En fijne dag vandaag! Alcohol, doe ik nu niet. Kan best zonder en heb het niet nodig om een gezellige avond te hebben. Volgend jaar maar weer. Verder weinig te vertellen hier....
Hallo allemaal, Ben er even niet geweest, druk met een feestje bezig geweest, voorbereidingen en het feest zelf natuurlijk! Ben er een beetje brak van... half 6 naar bed en half 9 weer wakker....gaaaaap! Nog dingen gemist hier???
BabeBabe, gave tas Suze, minder dat de verwarming kapot is Dorpje rondop Alphen aan den Rijn, en jij ?
Zit hier lekker op de bank met de laptop in de buurt en heerlijk de houtkachel aan....Vandaag pyama-dag!!!!
rustig hier vandaag! Wij hebben ook een chill dag hier net paar afleveringen van prison break gekeken onde het genot van een chocoladeletter en zo komt Heerenveen ervoor en dan is het alweer avond! gelukkig ben ik woensdag vrij deze week, dan is het steeds maar 2 daagjes werken, wel lekker!
Getverdemme heb er verschrikkelijk de ziekte in Heb echt het idee dat ik BI heb Alles wat ik doe naast werken bezorgd me zo'n pijn in mijn rug en bekken, ook zak ik elke keer door mijn rechterbeen Klinkt niet goed zeker? Jeetje wat baal ik hiervan! Wilde vandaag even op zoek naar een speelgoedkist en ideetjes op doen voor Fenna haar nieuwe kamer, ik hou het nog geen uur vol Dan loop ik al krom... Lig nu al 2 uur op de bank en het gaat nog niet over Tot zo ver mijn baalbericht, weet gewoon even niet wat ik moet doen Moet dinsdag gelukkig naar de vk, kijken wat die zegt....
Hallo hallo! Marjon van harte proficiat met Tijmen Sinterklaas iedereen veel plezier met de kado's! Prison Break hier ook een superfan, wij hebben gisteren de box van de hele serie in blu-ray binnengekregen... jippie dat is echt genieten... die Wentworth Miller is ZOOOOOON POEPIE !!
Wij zijn nu bezig in seizoen 3, wel spannend hoor!! hihi, en hij is inderdaad errrrrrrrrrrrug lekker om naar te kijken
Ik heb net de film gezien van Prison Break..... de serie zelf is beter! Ik vond T-Bag altijd zo grappig!
film??? Ik weet wel dat als de serie geindigs is met het laatste seizoen dat er nog een 2 afleveringendurende episode is die je alleen kunt zien als je de dvd koopt (of download...hihi)
Goedemorgen allemaal! En iedereen een fijn weekend gehad?? Zaterdag hebben wij heerlijk gegeten bij m'n ouders. Zouden eigenlijk niets aan Sint doen, maar m'n moeder had alleen "een paar" kadootjes voor Mick.. Nou er kwam me toch een tas met kadootjes te voorschijn, niet normaal. Dus de kleine man is echt super verwend.. Na de kadootjes ging hij lekker slapen en wij heerlijk steengrillen. M'n moeder had heel lief alcoholvrije Rosé gekocht, en was best nog wel lekker.. Verder sla ik ook de echte rosé en bier over tijdens m'n zwangerschap!! Gister de beeb echt heel veel en goed gevoeld. Zelfs manlief heeft het nu ook gevoeld.. zo bijzonder weer.. Iedereen werkse of lekker geniet van een vrije dag!!
Goedemorgen ,!! Hier een leuk en drukweekend gehad , gisteravond om uurtje of 9 in slaap gevallen en vanochtend door de wekker heen geslapen .. Kindjes zijn goed verwend en Thijme gister weer !!! Nu nog zijn kinderfeestje volgend weekend en dan keert de rust weer terug .....
Goedemorgen!! Ook hier een druk weekend achter de rug. De kleine is nu al verwend.... Dat wordt dus wat als hij/zij echt geboren is.... Fijn dag!!
hoi meiden Hier ook druk en feestelijk weekend. Zwarte piet heeft de kadootjes gebracht en Zooke was erg onder de indruk, leuk! Kind lekker verwend en wij lekker gegourmet. Gister heerlijk niks gedaan, maar wel een opstandige peuter. Maar ach, moet ook alles weer ff verwerken. Hebben jullie baby's ook al kadootjes gekregen? Hier misschien met de kerst, maar vond nu nog wat vroeg. Blijf verschrikkelijk onzeker, baal gewoon van mezelf! Gelukkig volgende week hartje horen.... twinny