Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    altijd zo dat de kids van gekkigheid niet meer weten waarmee ze moeten spelen! pfff, denk dat wij onze zolder ook nog ff grondig door moeten gaan om ruimt te maken :) ben gister al begonnen met allemaal bende op marktplaats te zetten hihi

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat vind ik nog het ergste van al die cadeaus : Waar gaan we ze nu weer laten ???!!!!!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dames in pyjama, geniet ervan!! ik ben alweer 2 uren aant werk :(

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

G*dverdeg*dverdeg*dver!!!!
    We zouden tussen 9 en 12 een pakketje krijgen, die was voor mijn man.
    Maar, ik kon 'm ook aannemen met mijn legitimatiebewijs. Nou niet dus hé. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, het is een andere telefoon omdat zijn huidige kapot is. Baal er van, nu heeft hij nog geen mobiel en heeft hij die van mij mee.
    Heb het 100 x aan die klantenservice gevraagd. Nee, ik kon het ook aannemen omdat wij getrouwd zijn. Mijn man heeft momenteel alleen een rijbewijs al legitimatie en aangezien hij de hele dag in de auto zit kan ik die moeilijk hier houden toch?
    Bah, ik baal er echt van.
    Nu is het pas woensdag dat ze het bezorgen, en dan moet mijn man er voor thuis blijven.
    Sukkels.

Sorry.....

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat belachelijk zeg!?

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hallo meiden!

Hoe gaat het hier?
    Vrijdag heb ik 20 weken echo ik hoop zo dat alles goed is.

Mijn ventje is hier onze vloeren aan het schuren en vernissen maar dat ruikt nogal sterkt, zou dat kwaad kunnen voo de baby?

Liefs,

Arka

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, ik zou denk ik wel ff wat ramen en deuren open zetten... maar dan is het weer koud, of ff ergens anders schuilen vandaag! als je er een hele dag in zit is natuulijk niet lekker.

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning,

Gaat vandaag ietsje beter, maar heb ook erg veel harde buiken :( Bizar zeg, het is in een week van 200 % prima, naar 40 % ofzo gegaan...

Wie het vroeg, ik werk nog 32 uur en ik moet zeggen dat het me best heel zwaar valt nu, kan wel janken bij het idee dat ik het nog zo lang moet volhouden...

Maar ja morgen naar de vk, even met haar overleggen wat te doen. Zelf weet ik het even niet meer namelijk...

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Goedemorgen, pff wat hebben jullie al veel geouwehoerd vanochtend!
    Ik ben weer "lekker" aan het werk, maar heb eigenlijk geen zin, dus lekker zp-en. Superslecht geslapen vannacht, bah bah dat wordt nog wat, ik kreeg elke keer pijn in mijn buik (soort hol gevoel, heb ik wel vaker, heeft vast niks met zwanger zijn te maken) en dan kan ik echt niet slapen en vind dan ook ontzettend dat mijn vriend in de weg ligt!!

Leuk dat jullie kindjes zo verwend zijn door de Sint, wij doen kerstmis. IK GA DAN EEN OILILY LUIERTAS VRAGEN :D

Tinkerbal balen dat je zo afziet... sterkte!

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Vervelend tink. 32 uur is ook behoorlijk pittig!!

Wij zitten ook nog in pyama, darren is met zijn nieuwe radio bezig. Hij heeft allemaal leuke luister cd'tjes erbij gehad.
    Dus die hoor ik voorlopig niet meer.
    Vanavond zijwielen aan z'n fiets maken en ff zadel op goede hoogte zetten, dan kan hij morgen naar school fietsen.

We spijbelen niet erg vaak van school, maar met dagen als deze vind ik het wel ff prima.
    Gister was hij pas half 9 thuis van z'n vader, normaal ligt hij om 7 uur op z'n bedje.

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, leuk! welke ga je vragen??

12. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Morning ladies!

Hier een heerlijk weekend achter de rug!
    Zaterdag met de hele familie sinterklaas gevierd. De hele gang stond vol met kado's. Niet normaal!
    Kids helemaal blij met alles wat ze hebben gekregen! Ook voor de beeb een paar leuke kadootjes gehad. Sweet!

Gisteren eerst ff langs een vriendinnetje van me geweest om mijn haren te knippen. Wat kun je je toch ineens een ander mens voelen als je haren geknipt zijn! Heerlijk!
    Daarna saampjes met zoonlief de kerstboom gezet, gezellig met een kerstmuziekje en de kaarsjes aan!

@ pien: sterkte meis!

13. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D
    17 december hebben we de 20 weken echo!
    Wie nog meer?

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik merk ook dat het ineens minder gaat, goed om je zelf denken, gaat het niet dan houd het op! Je hebt er nog een kleintje bij lopen.
    Zo heb ik gisteren de knoop door gehakt (om 6.15 uur, mijn man was er gelukkig met me :D). Zaterdag gewerkt met als gevolg pijn en harde buiken, met de gedachten dat ik zondag moest werken, maandag vrij en di + woe weer, vond ik dat de maat vol was. Ik kan wel door lopen, maar dan kan ik maandag helemaal niets meer, en dan ben ik alleen. Moet aan mijn gezin en mezelf denken, werken kan ik nog heeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang!
    Dus Tink denk om je zelf jij en je kleintjes zijn het allerbelangrijkst.

@Arka, lekker optijd zeg je 20 weken echo! Ik mag volgende week dinsdag, dan weet ik wat het wordt, iiiiiiiiiiiiiiiii

Pip

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb ook zooooooooooooooooooo'n zin in volgende week maandag :D

16. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    Hallo Dames,
    Dacht laat ik ook weer even binnen wandelen. Beetje druk gehad afgelopen week. Weekend was natuurlijk weer chaos en of het al niet erg genoeg is ziet mijn woonkamer er nu uit als een kinderdagverblijf haha. Dochterlief heeft een supergaaf maar mega groot keukentje gekregen met inhoud. Heeft opa zelf gemaakt.
    Daarnaast natuurlijk van ons nog een nieuwe poppenwagen met campingbedje en een poppeneetstoel van andere opa en oma. Om het nog maar niet te hebben over alle losse kadootjes.
    Maar goed was verder zeer geslaagd.

Zie dat de eerste 20 weken echo's al naderen! Wat spannend! Ik kan ook echt niet wachten joh. Heb 17 dec intake VK en hartje luisteren en mag 29 dec voor de 20 weken echo.
    Vind het wel lang wachten hoor en het gekke is dat de baby nog niet echt van zich laat voelen. Echt heel sporadisch voel ik ineens wat dus maak me af en toe wel beetje zorgen. Weet dat het er allemaal bij hoort en dat ik me geen zorgen hoef te maken als ik geen klachten heb maar toch. Zou zo graag willen dat ik echt eens een paar duidelijke schoppies zou krijgen.
    hoe ist verder hier?

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat leuk.. we gaan richting de 20 weken! Assz, mama2010 en ik ook eindelijk de 15 weken gehaald.

Pip: ojee.. dat klinkt niet goed... bij de 2e krijg je niet alleen sneller een buik, maar gaat het allemaal lichamelijk ook sneller achteruit :(

Tink: heh meis... dit wens ik jou echt niet toe hoor. Misschien heb je even een verlaagde weerstand en gaat alles vanaf volgende week weer goed!! Ik duim voor je, maar gaat het niet, ga dan asjeblieft gauw minder werken, want je wil niet weer terug naar je vorige zwangerschap... rust, rust, rust en denk aan jou, je meisje, je jongetje en hubbie.

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wij moge4n de 30e voor de 20 weken echo !

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Arke/a: geen idee...
    @ pip: klinkt niet lekker... Ik merk het nu ook wel hoor... Ik kan opeens niets te veel doen of ik krijg harde buiken...

@ sebratje: WB

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ben ik dan de eerst? spannend :)

Deel Deze Pagina