Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Denk het, ik mag de 29e. Maar aanstaande zondag gaan we kijken wat het wordt, spannend!!!!!!!!!

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik krijg de 20 weken om de 14... daar had je het toch over??

3. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hello!

Thanks voor de lieve woorden meiden :) Komt vast goed, dit jaar (deze 3 weken dus) nog even erg druk maar daarna wordt het rustiger, dus heb goede hoop. Maar ga het zeker even bespreken morgen. Heb het idee dat het alweer zo lang geleden is dat ik ben geweest, dus heb weer zin om het hartje te horen. Al voel ik de beeb nu echt heel veel dus twijfelen doe ik niet meer, maar het blijft leuk :p

Wij hebben volgende week vrijdag de 20 weken echo :D Errug spannend, bij de eerste zwangerschap vond ik het vooral leuk, nu ik weet wat ze allemaal gaan checken en wat er dus allemaal mis kan zijn, vind ik het vooral heel eng! Maar als alles goed is, is het dubbel en dwars genieten.. Alweer bijna op de helft, wow :$

Misschien dat Dag de eerste heeft, die is het verst toch?

Liefs!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo meiden,

Hier even een snel berichtje van mij...Geloof dat ik de hele dag de baby al voel. Wel leuk......Net even heerlijk een tukkie gedaan, en vanmorgen als een debiel met mijn moeder het hus schoon gepoetst...rot werk. En nog al ondankbaar met een hond in huis....

Moet zo met m'n zwager mee rijden naar mijn moeder omdat die k.u.t. auto weer bij de garage staat. Hopelijk gaan ze hem nu echt een keer maken en niet mij weer afwimpelen. Want daar heb ik echt geen zin in.

Verder weinig nieuws hier....

Volgens mij gaat het hier met de meeste ook wel goed toch?

Liefs en tot vanavond ofzo.

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
  7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Zoals het er nu naar uit ziet heb ik dus de eerste 20 weken echo :p hihi, maar Dag is inderdaad verder en haar afspraak staat er nog niet tussen dusssss haha,

Gelukkig is de dag hier bijna weer om zeg! pffff

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ikke de 28e 20 weken echo en de 29e weer vk ..

Pff heb t zo druk. SOrry kan het niet allemaal bijhouden.
    Ben blij dat ik over 1 week en 4 dagen vakantie heb haha..

KNuf voor iedereen

9. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Ik vind het sowieso al knap dat mensen kans zien vanaf het werk of naast het werk hier nog zoveel te zijn en mee te schrijven. Ik heb m'n handen al zo vol aan m'n gezin en m'n huis en zo... En ik merk dat ik in het weekend bijvoorbeeld niet de tijd heb (neem) om even achter de pc te kruipen. En als de kids uit school komen (nu dus bijna) wil ik 't ook niet aldoor doen. Tja, aandacht verdelen hè?! ;)

Ben hachee aan 't maken...mmm...heb alleen m'n braadpan nog in de opslag staan, dus ben ik 't aan het proberen in de nieuwe stoomoven; ben benieuwd...
    Straks lekker rode kool met appeltjes erbij...jamjam, eindelijk heb ik weer een keuken!!! (nu nog m'n pannen...;))

Tot later maar weer!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Madeliefs, het scheelt dat ik nu nog maar halve dagen werk waardoor ik meer tijd heb voor de laptop. anders zit ik er vooral achter als Levi op bed ligt,en die tukt 'smiddags nog 3 uur :D

11. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Ik heb woensdag de 16e de 20 weken echo.. Kaatje wil je nog een pb ontvangen of mag het zo ook :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je staat er op maar de volgende keer graag pb ;)

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja hier opt werk hele dag achter de pc, heb forum gewoon altijd geminimaliseerd open staan hier en check af en toe of er nieuwe berichtjes zijn :)

14. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Jeetje, alweer aangekomen bij de eerste mama's die voor de 20-wk echo gaan.
    Ik vind deze zw.schap zo ontzettend bizar snel gaan!

15. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hallo,

Even vluchtig de laatste pagina's doorgenomen.

Hier is het erg druk geweest het weekend , ben helemaal kapot.

Zaterdagavond Sinterklaas natuurlijk, dames zij behoorlijk verwend.
    En beebje ook.
    En zijn ook 2 dagen aan het bakken geweest.
    Schoonzussen kwamen om de voorraad in mijn vriezer aantevullen.
    We hebben van alles gemaakt.
    Van verschillende turkse broodjes, turkse pizza's, mante (dat gevuld pastadeeg, je heb dat ook bij Italianen, maar weet effe niet meer hoe het heet)
    Kofte (zijn soort soepballetjes, met rijst en verschillende kruiden erin)
    Gevulde druivenbladeren en ben nu nog bezig om gevulde spitskoolbladeren te maken.
    Dus niet stilgezeten het weekend, merkte ik ook duidelijk.
    Veel last van harde buiken.
    Zaterdag op zondag heeft mijn schoonzus uit Turkije hier geslapen en toen heeft Süreyya bij ons in bed geslapen.
    Nou dat doe ik ook niet meer, man wat ligt dat kind te draaien zeg.
    Mevrouw wilde telkens in haar slaapdwars gaan liggen, heb ook 2 flinke trappen in mijn buik gehad van haar, schok met rot zeg.
    Wil het toch even in de gaten houden, voel beebje wat minder dan de dagen ervoor.
    Nu kan het voor de duur van de zwangerschap natuurlijk dat je het dagen achter elkaar voelt en dan weer niet, en ik heb ook gewoon hartje gehoord, maar hou het wel even in de gaten.

Ga nu even aan eten verder, misschien tot avond nog.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Surreya, ik voelde afgelopen zaterdag de beeb weer voor het eerst in 2 weken. krijg ook de kriebels als ik hem/haar niet regelmatig voel. maar hoort volgens mij ook wel bij het aantal weken dat je hem/haar wat minder voelt. Is natuurlijk ook nog heel klein en sommige voelen hem/haar pas na 20 weken voor t eerst

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik voel soms ook een hele dag niks, en dan lig ik 's avonds rustig op de bank te twijfelen of alles nog wel goed zou zijn en dan krijg ik weer een tikje gelukkig :) maar goed, het blijft toch nog beetje vaag zo totdat het straks echt niet meer te ontkennen is dat de beeb druk bezig is daar binnen! :) Heb wel het idee dat mijn buik een groeispurt maakt zeg jeetje, dat ding is niet te houden!!! pffffffff

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik voel nog helemaal niks... :( buik begint nu wel eindelijk een beetje te groeien, heb me vanochtend nog in een rokje gewurmd maar dat was geen succes, voel me heel de dag als een haring in een ton, denk dat ik toch ook maar aan de positiekleding moet gaan geloven! :D
    Heeft iemand trouwens tips voor ondergoed (meegroeibeha/onderbroek)? niet te duur....

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hema !
    Maar zou de meegroei bh's wel iets op de groei komen.
    Kan beter een tikkie te groot als te klein zijn. Ik kocht ze met 20 weken precies pas en met 40 weken knalden ze eruit :D

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik heb idd 1 beha nu bij de hema gekocht, maar ik heb eigenlijk liever met beugel... heb ze wel bij livera gezien maar 50 euro voor een beha die je een hafl jaar draagt vind ik beetje zonde...:$

Deel Deze Pagina