Haha, alst goed is ist er wel zullen wel speciale maanden zijn oid. Geen id. Ja ouderkind zwemmen is ook leuk hihi.. Mijn pijngrens ligt wel hoog, maar denk dat ik ook wel de nodige tierades uit ga brengen Ach ja tis niet niks een kind uit je muts werpen (als ik er aan denk word ik misselijk)
haha, bij mij opt werk zeggen ze van " je poept een kind uit en mag lekker 4 maand thuis zitten " .......... ik zeg dan: Ging het maar zo makkelijk!!
nieuwe buikfoto: 18 weken @tante Mars... hou je niet van ananas? Ik ga lekker naar bedje toe... boekje lezen (inmiddels bij boek 6 van Harry Potter: the half-blood prince!) Oja, ik heb twee keer hard geschreeuwd toen ik ging persen. Toen zei de vk dat dat best mocht maar dat ik misschien beter mijn energie kon richten op het persen (en dat was waar... ik had geen persweeën dus moest het echt helemaal uit mezelf halen)
Mooie buik!! zal denk ik van de week ook es een foto maken... maar niet bloot, dat vind ik nog niet zo mooi hihi
Thanx voor de lieve reacties meiden, doet me goed Heb mijn manaer gebeld en die reageerde zoals verwacht superlief! Dus dat is al een hele opluchting. Moest eigenlijk 5 dagen werken deze week maar hoef vrijdag niet te komen en ga vanaf morgen gelijk minder werken... Tuurlijk, als ik eerlijk ben denk ik ook wel dat dit een goeie oplossing is voor me, maar ik ben weer iemand die zich uberschuldig naar werk en collega's gaat voelen en dan is het heel moeilijk te accepteren Nu lekker naar bed, morgen cursus
WOW Cygnet, mooie buik zeg!!! oh ja, een cursus of zo...moet ik ook nog over nadenken. 'Gewone' gym heb ik niet zoveel zin in. Heb dat nu 3 keer gedaan, heb 't een beetje gehad. Vorige keer ook 'samen bevallen' gedaan (maar dan de korte versie, privé, alleen m'n man en ik), dat is ook wel wat. Deze keer misschien maar iets met sport gaan doen of zo (alleen...waar haal ik de energie vandaan...???). Nou, eerst eens lekker naar bed. Had eigenlijk al lang in bed willen liggen, maar zat rond te struinen hier op zp en dan vliegt de tijd. Nou, slaap lekker allemaal en wellicht tot morgen!
Voelde het 2 keer, heel apart midden van m'n onderbuik!! en was echt geen lucht deze keer, maar ook niet zo'n plopje/tikje hihi lagguh!
Huh ik geen Ananas??? Ja zekerrrrrrrrrrr wel, tis alleen zo lastig om m te pellen hihi t moet wel vers vers wezen haha. Tink: fijn dat ie zo lief was Babe: Haha wat leuk , komt nog veeeeeeel vaker hihi.. Lekker genieten ervan.. uhm ja ik ga toch maar op bed anders ben ik er niet uit te branden morgen ochtend 5.15 uur .. Ach het moet maar hahhaa,, Tot morgen Lekker slapen allemaal Knufff
De ananas vraag kwam vanwege de kipkerrie salade die je koopt ZONDER ananas haha, ja... zit te wachten tot het weer gebeurt hihi, maar moet toch maar naar bed gaan nu denk ik!! truste!
Oh haha,, Ja ik vind ananas heerlijk. Maar kipkerrie met ananas niet,, Heel raar maar vind t dan zoooooo vies, ga echt over me nek en raak het bakkie niet meer aan haha. Daarom vraag ik tegen woordig aan de slager om ananas vrije kipkerrie hihi .. Nu ben ik echt slapen .. Doei Doei
Trusten meiden!! Lig al in bed maar heb last van maagzuur dus kan nog niet slapen. En moet eerst nog zeker 2 à 3 x plassen voor ik in slaap val. Morgen prenatal shoppen!! Jeej!
Moge!! Wanneer hoor je jezelf aan te melden voor zwangerschapscursussen? Of ben ik eigenlijk al te laat? En wat gaan jullie doen, ik denk dat ik zwangerschapsgym zo zoet en zweverig vind. Met z'n allen in een kring enzo....Wie o wie heeft ervaring? Zo even werken en gelukkig om half 1 al weer klaar. Tinkerbel, ik moest ook minder gaan werken en voel me erg ook mega lullig over. Want december is in de bakkerij de drukste maand natuurlijk. Maar ja ik moet nu even niet aan andere denken en luisteren naar mijn lijf....Lastig he?
Je moet je nu wel gaan aanmelden voor de gym als je dat wilt doen .Ik heb het bij Thijme en Tara gedaan ...Hier is het iig niet zoet en zweverig , je krijgt ademhalingsstechnieken voor tijdens de bevalling en ik vond het vooral gezellig ....ervaringen en gedachtes uitwisselen en vooral bij Tara had ik zoiets , omdat het dan nog sneller gaat en je hebt al zo'n klein ukkie rondlopen , ff er bewust bij stilstaan dat er weer zo'n wondertje onderweg is ..
Zwangerschapsgym vond ik niet zweverig. Best wel pittige oefeningen af en toe, om de conditie nog een beetje op peil te houden...verder idd voorbereiding op de bevalling door allerlei technieken (ontspanning, adem, massage). Niet zweverig, best wel nuttig misschien (hoewel mijn bevallingen eigenlijk altijd te kort waren om ook maar ergens aan te denken) en ik vond het eigenlijk ook best lekker om 1 avond in de week even lekker onnozel te zwammen over je zwangerschap! Ben normaal niet zo'n leutermiep, maar zo tegen 't eind van de zwangerschap heb ik er geen moeite mee... Oh ja, goeiemorgen trouwens!