Hey meiden. Heb vandaag lekker geshopt met m'n moeder. Prenatal en Hema etc heel veel spulletjes erbij. Net echt rot nieuws gehad, zitten behoorlijk krap met het geld, maar zijn druk bezig om de schuldsanering in te gaan. Krijg ik net een telefoontje van de woningbouw dat we een huurachterstand hebben en dat de rechter al heeft besloten dat ze ons huis mogen ontruimen. Ik barste in huilen uit, nou moeten we morgen op gesprek komen en hoop dat we nog naar een oplossing kunnen zoeken. Pff lekker zo, gelijk weer knallende ruzie met Marcel gehad. Zit er helemaal doorheen, telkens als ik denk het kan niet erger, wordt het nog erger.
Veel sterkte Yessica... hopelijk kunnen jullie wat regelen @Cygnet2 & de rest; Okeee ik ga het hier in de gaten houden én meekletsen vooruit dan maar...!!!!
Yessica Heftig ik heb dit als kind meerdere malen mee gemaakt als ik er nu aan terug denk vreselijk door wat voor een hel je gaat dan als ze al je spulletjes meenemen. Hoop voor je dat het gesprek morgen positief is want dit is teveel stress en je bent ook nog eens zwanger ze kunnen je togh niet zo op straat zetten
Hallo Moest vanochtend rennen. Mijn wekker is eergister gevallen en werkt dus niet meer. schrok om 09.00 wakker van Levi. rennen en vliegen dus. Levi om 09.30 naar schoonmoeder en toen door naar het werk. Net op tijd daar Cygnet, mooie buikfoto. Nog lekker strak in je huid had ik bij Levi ook nog, nu alleen maar straie Zwangerschapsgym doe ik dit keer niet. wil wel gaan zwemmen mooie buikjes voorbij zien komen Flamingo, jij ook welkom en nog gefeliciteerd Yessica, ow jee dat is idd slecht nieuws
@ Flamingo: welkom! En klets maar lekker mee! @ Yessica: beroerd nieuws zeg, hopelijk kun je morgen wat regelen. @ Kaatje...oeps, maar ook wel lekker, tot 9.00 slapen Gelukkig toch nog op tijd op je werk..! Ben moeoeoe...vanavond naar de kapper, duurt meestal wel een poosje (kleuren en knippen), dus kan helaas weer niet om 20.00 naar bed...nou ja, even doorbijten dan maar. Wel lekker om weer even 'bijgewerkt' te worden (is ook weer hard nodig trouwens).
We hoopte op tijd in de sanering zouden zitten zodat ze ons er niet uit zouden zetten. Vriendin van ons moesten verhuizen naar een kleiner huisje, dat hoop ik voor ook maar. Dat liever dan helemaal niets meer hebben. Pff dat het ooit zover zou komen zeg. Wat een drama.
Ha meiden Zo het is rustig geweest vandaag, makkelijk bijlezen. Ik heb een dag cursus gehad en lig nu verplicht op de bank met een kop thee. Moet zeggen dat ik het ook echt wel nodig had, dus ik denk dat dit en goeie zet is geweest Thanks voor jullie reacties. Ik weet dat ik me er geen zorgen om moet maken etc, maar ik ben in mijn vorige zw.schap ontslagen door dit soort dingen, vandaar dat ik er een soort "trauma" aan heb overgehouden en mezelf echt NOOIT durf ziek te melden Dit is dus een hele sprong voor me, maar ik sta er nu voor 100 % achter, dat is al heel wat meer dan gisteren. Ik en de beeb zijn het belangrijkst nu, de rest kan gewoon even in de *&^% zakken
is ook het belangrijkste , maar het duurt ff voordat je daaraan toegeeft vooral door wat je hebt meegemaakt .....
Met hoeveel weken voelden jullie voor het eerst je kindje in je buik?? Ik ben nu 19 weken zwanger. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus het kan langer duren voordat ik iets voel. Ze dachten ongeveer week 20/21 Nu lig ik ziek op bed (keelontsteking en super verkouden) maar voel toch mijn darmen borrellen af en toe. Of zou het de kleine zijn????????? Ik hoop het? Heel zachtjes voel ik een soort van borrellen af en toe. Heel kort. Zou het dat kunnen zijn? achja... kunnen jullie me ws ook niet vertellen, maar ik hoop het gewoon te gaan voelen nu een deze dagen.
Tinkerbel: that's the spirit! Hoppa, beentjes omhoog en lekker uitrusten! @ Flamingo: het zou natuurlijk heel goed kunnen dat het je kleintje is wat je voelt! Als het vaker komt, ga je het vanzelf herkennen; hoop 't voor je! Ben er vanavond niet meer, dus alvast een fijne avond voor iedereen en allemaal lekker slapen! Ik ook hoop ik...
Flamingo, bij mijn zoontje had ik ook een voorliggende placenta, toch voelde ik hem al met 13 weken. Nu heb ik een achterliggende placenta, voelde hem weer met 13 weken maar veel en veel minder als bij Levi
welkom flamingo! qua baby voelen had ik af en toe wat kleine "tikjes" en heb gisteravond m'n eerste echte schop gevoeld wist eigenlijk gelijk wel dat dat het was hihi, wel spannend hoor!! maar ergens tussen de 18 en 23 weken is volgens mij normaal bij de eerste beeb. Hele slanke dames hebben wel kans om het eerder goed te voelen! Yessica, dat is inderdaad erg vervelend Maar als je schuldsanering hebt kun je wel de huur betalen? dan krijg je toch juist nog minder geld? Klote zeg, komt dat omdat jij niet meer werkt? Hopen dat het volgend jaar beter komt! Positief blijven denken! Familie van mij is ooit failliet verklaard en in schuldsanering terecht gekomen en dat is een paar jaar billen knijpen geweest maar ze zijn er supergoed doorheen geslagen ook met 2 kids! Super alpenmama dat jullie gaan trouwen en lief zo'n bos bloemen van je (toekomstige) mannetje Komt er nog wat leuks op tv vanavond??????
@ Babebabe, nee niet echt, ben lekker CSI dvd aan het kijken Hmm wordt een vroegertje denk vanavond Heb van half 7 tot 7 uur heerlijk met Fenna gedouched maar daar wordt je zo rozig van Nu lig ik heel lui op de bank in pyama, maar geef mezelf nog 1 aflevering denk Ach, morgen nog één dagje cursus en dan weekend Deze week is echt snel gegaan!
Jeetje... ik kan wel merken dat ik zwanger ben en op mijn werk zat... Legionella... !!! Ik bedoel natuurlijk salmonella! @Yessica: jeetje, wat vervelend zeg. Ik hoop dat jullie het goed kunnen oplossen. @Tinkerbel. Doe maar even lekker rustig aan. Er zijn maar twee mensen belangrijk op dit moment (maar ik begrijp wel wat je zegt... ik voelde in mijn vorige zwangerschap ook heel veel druk) Vandaag niet zo'n superdag. Of eigenlijk... ik merkte aan het eind van de dag dat Truitje / buikje het allemaal niet zo gaaf meer vond. Beetje buikpijn. Niet lang kunnen staan maar ook niet goed kunnen zitten. Bleh. Ach, een keertje zo'n dag is niet erg. Wel irritant dat mensen allemaal denken dat ik veeeeeel verder ben. Vandaag vroeg iemand zelfs "hoe lang moet je nog". Toen ik zei 22 weken... toen zakte ze bijna door haar hoeven van verbazing!
Babe, in de schuldsanering nemen ze alles van je over, en zijn bezig met huursubsidie, maar hebben alle twee weinig verstand van dat soort dingen, dus krijgen hulp van de gemeente, maar op die manier gaan er wel een aantal weken overheen. Kunnen waarschijnlijk over 2 weken eindelijk de sanering aanvragen, dan heb je nog een wachtlijst van 2 maanden. Na 3 jaar zijn dan de schulden afbetaald en moet je alles weer zelf gaan doen. Maar die huurachterstand hebben we niet in de gaten gehad omdat al onze post direct naar de gemeente gaat en uitgezocht wordt. We hebben zelf al nagedacht over een oplossing, het enige wat we nu kunnen bedenken is dat we gaan scheiden, ik urgentie en een uitkering krijg en Marcel weer bij z'n moeder gaat wonen voor een lange periode. Totdat ik weer kan gaan werken en we rond kunnen komen met het geld dat we hebben. Maar dat is wel een behoorlijke keuze, die kunnen we niet zomaar maken. Pff ik ga eerst morgen maar eens afwachten.
Dat is echt klote Yessica maarre, urgentie krijg je tegenwoordig niet meer alleen omdat je zwanger bent enzo he... denk daar wel om, zijn meerdere topics al over geweest hier hoe moeilijk het tegenwoordig is om urgentie te krijgen! Zou morgen inderdaad gelijk de gemeente bellen en vragen hoe dit op te lossen met de woningbouw, sterkte ermee!
Hier krijg je het wel als je gaat scheiden en kinderen hebt. Ik kan verder ook nergens anders heen. Terug bij m'n moeder wonen werkt niet met 2 kleine kinderen. Hier moet je wel ongeveer 2 à 3 maanden wachten op urgentie, maar ja, als we het huis uit worden gezet hebben we weinig andere keuze. Ik ga nu slapen, ben kapot na vandaag. Truste vast meiden!
Hallo meiden!!!! Alles goed hier... Lees net dat het bij Yes niet helemaal goed gaat. Vervelend. Maar denk dat je dit alleen kan oplossen als er extra geld binnen gaat komen of niet? Verder Alpen mama gefeliciteerd met je ondertrouw!!! Leuk hoor, ik zou het zo weer over doen mijn trouwfeestje! En dan weer lekker naar Mexico! Ehhh ik las net dat de cda het bevallingsverlof wil gaan verlengen, weet iemand hier meer over? Lijkt mij een goed plan...