Tja, dan woon je wel vrij maar hebben je kids niemand anders om mee te spelen ofzo... alles heeft zo z'n voor en nadelen natuurlijk! Wij wonen in een super kinderrijke 'nieuwbouw' (zo'n 10 jaar oud) wijk met alleen bestemmingsverkeer, dus dat is voor ons echt ideaal !
Ligt dat ook aan die weg, van Haps naar Oeffelt, zeg maar? Wel fijn, kan je dat geld zelf gebruiken voor een huis?
Niet direct aan de weg , je kunt het wel zien vanaf de weg , maar is echt achteraf en ligt net op het randje van Oeffelt en St agatha weet niet of je dat kent ...........Er staat een soort zelfde boerderij te koop , maar die ligt echt aan de weg en die staat dus ook al 2 jr te koop .......................
Wij moeten in ons huis nog heel veel verbnouwen dus kunnen het geld heel goed gebruiken en eventueel een deel van de hypotheek aflossen , maar er gaat ook een heel erg groot deel naar de belasting .....das minder ............kan goed meer als 120.000 afgaan .....
persoonlijk alles kits, opt werk allemaal stresssssssssssss grrr, en straks ook nog eens beoordelingsgesprek, joepie !
Goedemorgen allen, Hier net weer even een intiem knuffel momentje gehad met de wc. Gisteren was ik in de opruim fase. Heb kleding die te klein is van Derya opgeruimt en gelijk maar de neutrale babykleding tevoorschijn gehaald. Heb het gelijk gewassen, en een gedeelte gisteravond staan strijken en vouwen, vandaag het laatste wegvouwen en dan kan de kast gevuld worden. Wel een beetje vroeg, maar het kan maar klaar zijn. Bij Süreyya had ik ales met 5 maanden al kloaar en met Derya nog eerder, omdat er toen niet veel hoefde te gebeuren. Vond het toen ook lekker dat je niet hoefde te haasten, nu het meeste doen zo veel mogelijk en dan de resterende tijd gebruiken voor de laatste dingentjes. Straks gaan de dametjes weer naar school om 13.00 uur dan heb ik weer lekker een momentje voor mij zelf. Volgende week dinsdag hebben we kerstlunch op school, is ook altijd leuk, maar wel druk met al die kindjes en ouders, iedereen neemt dan wat lekkers mee. En na volgende week donderdag hebben ze 2 weken vrij. Ga nu even wat proberen te eten. Spreek jullie later wel weer.
Mogge... @ babebabe: succes met je gesprek! @ Surreya: mmm...hopelijk blijft het eten nu binnen! @ Marjon: tjonge...wel echt een huis voor iemand die van klussen houdt! Prachtige ligging! @ Marjand: succes bij de fysio en mooie buik al zeg! @ Kaatje: ah, leuk, de peutergym (toch?): veel plezier! @ Nathalie: spannend morgen!!!! Veel plezier! Meer weet ik even niet meer... Ben drukdruk, bij mij nl ook al zo'n wasmand...
Is idd een soort peutergym. Voor kids die net kunnen lopen tot 4 jaar. Dan gaan ze naar een andere groep.
ik moet heel eerlijk bekennen dat ik mij beroerd begin te voelen... bleagh, vanochtend een stukje krentenbrood gehad.... maar valt niet helemaal lekker volgens mij
Ik dacht dat het kotsen eindelijk over was...... gisteravond begon het weer! arme ik..... Maar misschien ook wel een griepje op komst.. keelpijn en hoesten enzo! Ik wil ook zo graag het beebje eens voelen....
nou mijn beeb is sinds dinsdagavond echt wakker geworden hihi, voel nu echt duidelijke schopjes 2 a 3 x per dag, is wel lagguh maar jij bent dus nog 3 weken minder ver dan ik ben he... en je hebt nog met de placentaligging te maken en je eigen "figuur" ik had wel een speklaagje, dus dan kan het ook wat langer duren volgens mij... en ik hoor ook van dames die soms wel wat voelen en dan ineens een week niks meer... so probeer je niet te druk te maken erom, maar het blijft nog een paar weekjes onzeker totdat ze ons echt dagelijks gaan plagen!!
Morgen! Mooie buiken zie ik voorbij komen! Leuk joh, heb er echt zin in dat ik een flinke buik krijg. Daarnet bij de psych geweest, alles is goed gelukkig. @ Marjon, oooh wat een werk zo'n huis. Moet er niet aan denken. Wij wonen in een 2 onder 1 kap nieuwbouw woning van 2 jaar oud. Heeeeerlijk! De tuin moet alleen gedaan worden. 1 grote modderpoel, bleug. Maar met dit weer is het niet te doen, van het weekend gaat mijn man het eea opruimen... gelukkig. Hmmm ben benieuwd wanneer onze nieuwe vloer komt.
Hier ook dames ervaring met sluitlaken/bellybandit? (www.bellybandit.eu) die dus al kinders hebben gehad? ik had namelijk van mezelf al wat een buikje, maar zou het echt balen vinden volgend jaar zomer dat het 1 groot flubbervel is... zou dit helpen?
Hee dat lijkt mij ook wel wat! Had er nog nooit van gehoord. Ik heb zelf een super slank figuur, mét buikje (voor de zwangerschap al!! moet toch een beetje vetreserve hebben hé ) Ik heb ook al wel eens gedacht aan hoe mijn buik er toch na de zwangerschap uit zou zien. Ik denk dat ik wel zo'n lelijk slap buikje ga overhouden. Ik ben dus ook erg benieuwd naar de ervaringen van deze Bellybandit. (prijs valt nog mee)
vind je? ik vind 60 euri behoorlijk.... maar goed, als het echt werkt is een topic over geopend in zwangerschap, ach en daarna maar op weer op marktplaats
Nou, dan lijkt mij dat wel een handige aanschaf wil na de bevaling ook gelijk weer aan Sonja Bakker beginnen aangezien ik toch geen BV ga geven (uiteraard wel even op krachten komen de eerste week)