Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    meiden ik ga zo naar huis!!! jippie!!!!
    fijne avond

Succes Alpenmama en ik duim voor je hoor!

Dag meiden!

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dag- Ik heb zelf nog niet het lef gehad om te testen dus heb geen idee wat me te wachten staat. Het is echt een bewuste keuze van mijn kant om niet te testen tot ik al ruim een week overtijd ben. Ik heb gewoon liever een negatieve test dan een positieve en dan later een mk te krijgen.

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ babe : werk ze nog even!

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

spannend hoor! ik had allang getest haha! nou hoop op positief nieuws voor je!
    ga er nu echt vandoor hoor!!!! :D

Dag!!!

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ***Dag zwaait naar jullie allemaal!!! fijne avond!!***

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Jullie zullen het wel horen morgen als ik zwanger ben. Zo niet dan wens ik jullie heeeeel veel succes en een fijne zwangerschap met een mooie gezonde baby als resultaat!

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tot vanaf Dag (je kunt het toch vast niet laten hihi)

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Ik had de 1ste keer bij 6 weken een afspraak bij VK.. Zij kon toen nog niet het hartje horen, dus ik meteen gestressed.:( Gelukkig konden we 1 week later voor een termijnecho dus toen zagen we het hartje kloppen.:) Dus hangt er een beetje vanaf hoe ver je heen bent en hoe de baby ligt, of ze al een hartje kunnen horen. En sommige VK's kunnen zelfs een echo maken, dus dan zie je wel meteen of het goed is of niet..

Nu ga ik pas met 8 weken naar de VK en krijgen we 2 dagen later de termijnecho.. Hoop dat dus het hartje nu meteen te horen is..

@ alpenmama.. heel veel succes vanavond.. duim voor je!!

@ Lynnami hoop dat je morgen een goede test hebt!!

Iedereen fijne avond.. Is maar goed dat ze op m'n werk m'n internet niet controleren, want met al die berichtjes lezen ben ik aardig wat tijd kwijt :D

9. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    @Lynnami: bedankt, maar ik was al aangesloten daar :D

@me: woei, ik heb echt een kriebelende buik nu! Spannend! Laat het zo snel mogelijk weten vanavond!

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    @ Alpenmama, succes vanavond!

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai dames,

Ik ben net wakker.. Ben vanmorgen ff opgestaan om naar de boekhouder te gaan voor mijn ouders en daarna weer in bed gedoken.. keek net op de klok.. 16.30 uur. Hoe bedoel je zwanger.... Manlief heeft ondertussen op Ryan gelet..:)

Hoe is het met iedereen? Kan iemand me een korte samenvatting geven van de belangrijkste gebeurtenissen (zonder eten)?

liefs,
    mamaT

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    #1313 linnie83, 10 sep 2009
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
    @alpenmama: Succes vanavond

@mamaT: Ik ben oo net wakker, Ben tegelijk met Jordy naar ebd gegaan en was er nog later uit als hem (schaam)

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nog een kwartiertje en dan peer ik em :D

Jeetje wat heb jij lekker lang geslapen dan!! haha, wou dat ik die luxe ook had :( Morgen nog een dagje en dan is het gelukkig lekker alweer weekend :) heb bijna geen plannen int weekend, dat scheelt.

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik heb nu de luxe om dat we 3 weken vakantie hebben. Straks weer werken en dat zal wel weer zwaar worden hihihi

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    En ik heb de luxe omdat ik deze week ziek ben gemeld.... maar a.s. maandag is de pret over. Dan begint de week met een cursusonderdeel van de opleiding die ik voor werk moet volgen (Nederlandse Orde van Belastingadviseurs). Bahhh, helemaal naar Amersfoort..

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ja ben ik weer.. ben dr effe lekker tussen uit geweest en ondertussen nog even een anderhalf uurtje geslapen. Lekker! Las hierboven bij.. kimm (?) dat ze met 6 weken nog geen kloppend hartje kunnen zien? he gatsie.. en ik mag volgende week! Nu ben ik wel heel benieuwd of er bij Alpenmama wel 1 te vinden is. Alpen.. dat was jij toch?? Zet hem op!!

Ik twijfel ook weer over het eten. Niet dat we superhonger hebben, zo rond half vier nog lekker een supersaucijs en een satebroodje van de Bakker Bart gegeten. Hmmm.. en las hierboven ergens pizza.. ik heb een lekkere 50%minder vet-pizza in de vriezer liggen... hahahhaa, praat het voor mezelf even vast goed!

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hahaha, na dat lekkere gepraat van jullie ga ik vandaag zelf pizza'tjes maken, met als bodem een pittabroodje (doorsnijden en dan heb je 2 bodems).

liefs,
    mamaT

18. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ben er even een paar daagies op stap geweest en een beetje druk. Heb ik nog iets gemist?
    Owh wat lekker allemaal pizza enzo... maar als het goed is kan mijn MAC er elk moment zijn... had er zo'n trek in!!!;)
    Verder gaat hier alles goed... gelukkig! wel errug moe op het moment, had vandaag echt moeite wakker te blijven!
    Heb nog maar geen positie kleding gekocht, maar een legging maatje groter gaat nog prima!
    Wacht nog even met kopen tot ik de echo heb gezien... ookal is het erg moeilijk! wil alle winkels nu al leegkopen!! 5 okt... das nog zo'n 3,5 week... pfffff!! spannend hoor!! ;):)

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Oops gesnapt....:D

Deel Deze Pagina