Hoeft Darren op vrijdag ookniet naar school? Thijmehoeft alleen op vrijdag naar school de vrijdag voor en de vrijdag na een vakantie
He Yessica, ik zag net dat jullie Vonk heten? (was je echo's aant bekijken, die van hoofdje en helemaal zijn echt mooi! Mijn kleine nichtje heet ook Vonk door haar vader, haar moeder is nu met mijn zwager. Toevallig maar zal wel geen familie zijn... of komt marcel toevallig uit Friesland?
Babe. Doordat we liepen te kloten met het geld hadden we het soms niet in de gaten dat we niet betaalde. We hebben zoveel schulden en achterstanden dat het soms niet bij te houden is. De totale achterstand is 4800 euro, maar moeten de helft betalen. De rest betalen we met de huursubsidie die we gister met terug werkende kracht hebben aangevraagd. De huur is 700 euro en kregen een bijbetaling van stookkosten van 500 euro en schijnbaar stonden er nog 2 maanden open van een paar maanden geleden. Ben blij dat we binnenkort de sanering in gaan, ik wordt helemaal gek van de zorgen!!
Ja de kleuters hebben de vrijdag vrij. Heerlijk hè. En nee Marcel heeft geen Fam. In Friesland. Maar geloof dat de naam Vonk erg vaak voorkomt. Hier in t dorp heet zelfs nog een meisje Jessica Vonk. Das behoorlijk lastig!!
kan ik me heel goed voorstellen dat je er helemaal gek van wordt ...........Hoelang blijf je dan in de sanering ? En heel belangrijk wordt je daarna welweer op weg geholpen zodat het niet weer gebeurd ????
Schuldsanering is dan inderdaad de beste optie, als het goed is kom je daar administratief ook sterker uit zodra je straks wanneer je uit de schulden bent zelf ook betere controle hebt op je inkomsten en uitgaven! Maar probeer echt niet bij dingen als "frisia" en "lenen.nl" ofzo geld te halen wat dat kost je eindje besluit meestal dubbel zoveel! ik begrijp dat het moeilijk is om te lenen bij familie, maar als je een goede betalingsregeling treft waar je je ook echt aan kunt houden dan scheelt het gewoon zoveel, lenen bij andere instanties is echt abnormaal duur...
Pff kan me voorstellen dat je er buikpijn van krijgt Yes, ik krijg het er nu al benauwd van als ik het lees! Ik hoop dat de schuldsanering opschiet en jullie dan een beetje adem krijgen.... Wat ik me afvraag (misschien brutaal hoor ) maar als jullie zoveel geld problemen hebben, waarom werk jij dan niet? Of krijg je een uitkering oid?
Morgen meiden, Ik heb gisteren zo druk gehad dat ik geen tijd had om te kijken, dus lees nu het bericht van Kaatje... shit shit shit wat een verschrikkelijk nieuws...! Lieve Kaatje, ik wens je heel veel sterkte en kracht... hele dikke knuf! Sterreke
hier ook nog veel aan Kaatje gedacht.. zo onwerkelijk allemaal!! @yessica.. hoop dat jullie het geld bij elkaar krijgen en dan snel alles op orde krijgen.. hier lekker een vrije dag..
Yessica pppfft hoop voor jullie dat het allemaal lukt. Zit met zown dubbel gevoel. aan de ene kant vind ik het allemaal mega sjit voor kaatje maar aan de andere kant ben ik mega blij omdat me dinnetje gister aaf 4cm ontsluiting had heel de nacht niets gehoord dus ga ervanuit dat ze nog bezig is of al is bevallen denk het laatste
Sanering is voor 3 jaar, daarna willen we iemand die ons geld gaat beheren. zodat we niet nog eens de fout in kunnen gaan. Ik werk niet omdat ik in de ziektewet zit, had een baan, maar door een ontzettend erge depressie aanval moest ik direct aan de medicatie, daardoor kon ik niet meer werken, zat alleen maar stoned op de bank van die zooi. straks na de zw schap ga ik gelijk weer aan de ad, joepiie! Dus ik verdien nu maar 400 in de maand, das niet veel, maar kan niet veel anders. Zijn nu aan het uitzoeken of ik weer afgekeurd kan worden, oid. en NEE nooit meer een lening!!! wat is dat een hel!! je betaald voornamelijk rente, en komt er never nooit meer vanaf!
wauw BabeBabe... spannend! ja bijna weekend, nog even paar uurtjes buffelen in mijn 1tje op kantoor! bleeeeeeeegh!
ik weeet nog niet veel want heb snel van haar zusje gehoord maar het is een jongen dat wiste ze al en de naam is Luciano Romeo heel mooi denk dat allemaal wel goed is gegaan gister aaf om 22uur had ik sms dat ze 4 cm ontsluiting had en vannacht is ze bevallen. nu wacht ik op haar foontje ga haar zelf niet bellen is niet egt gepast denk ik
Jaa dankje die zown naam had ik wel beetje verwacht past wel bij huhn maar ook bij ons toen ik gister aaf van haar hoode dat begonne was bedacht ik me ineens van sjit als hun zoontje maar niet zelfde krijgt als die wij voor de onze in gedachte hebben nou kan je zegge scheelt niet veel haha