Daar zit ik dus ook mee......... haha, een van mijn beste vriendinnen bevalt dus 3 maand voor mij..... en ben toch wel erg benieuwd naar de naam!! en dan is er nog een kennisje die 2 maand voor mij gaat bevallen... dus word even afwachten
Morning... *klaag modus aan* Wat een vreselijke kut nacht weer zeg...grr Ik word echt mega chago van het feit dat ik zo slecht slaap! Nog een weekje werken en dan lekker 2 weken vakantie, dan kan ik in ieder geval smorgens nog ff lekker blijven liggen! *klaag modus uit* @ Natasha: Gefeliciteerd met je vriendinnetje! De naam is niet mijn smaak, maar gelukkig vinden we allemaal wat anders! @ Yessica: Wat een vervelende situatie zeg! Een oud werknemer van mijn moeder is ook de sanering ingegaan, maar onderschat dat ook niet hoor! Dat is ook heavy! Sterkte iig! @ bevallen: een van mijn beste vriendinnen is 9 weken voor mij uitgerekend! Spannend hoor! Heb haar al gewaarschuwd dat ik geen bevallings-verslag wil horen Nog een weekje werken...en dan begint de vakantie goed met een weekend Preston Palace.. Wij zijn er nog nooit geweest, maar hoor veel positieve verhalen! Ben benieuwd! Hebben er in ieder geval veel zin in!
Deedtje, nee ik onderschat de sanering zeker niet. Je krijgt een klein bedrag per week waar je van moet leven. Maar als je je bedenkt dat we nu ook geen geld hebben en ook nog eens ontzettend veel zorgen waardoor ons huwelijk niet lekker loopt en straks ook nog een kleine baby erbij, dan is de keuze voor sanering toch beter voor ons. We hebben het een tijd zelf geprobeerd, maar moesten het na een tijdje los laten. Natas, leuk dat jullie zo dezelfde smaak hebben, en gelukkig niet dezelfde naam hihi!! De naam die wij hebben voor de kleine zal je denk ik niet vaak samen zien.. (Jaimy-Dean) en gelukkig geen zwangere in de buurt die em kunnen stelen... Jaa jullie, maar daar ga ik niet wakker van liggen hahaha!
Hoi meiden, vanmiddag 20-weken echo. Ben zo zenuwachtig, gedroomd dat er iets niet goed was brrrrrrrrrrr! Liefs, Arka
spannend arka! Hoe laat moet je? Ben ook blij dat het straks weekend is.... pffff, heb zo'n zin in maandag! moet maandagochtend nog wel even werken, maar goed dan gaat de ochtend ook maar weer snel voorbij
Ik merk dat ik er moeite mee heb 'gewoon' door te babbelen...ik neem -net als Ingeltje- ook even pauze...in ieder geval voor eventjes. Ik kom in de loop van volgende week wel weer langswippen. Is geen verwijt hoor! Maar 't voelt beter zo... (made)Liefs!
Tja, ik begrijp wel wat je bedoelt Madeliefs, maar goed... er zijn natuurlijk nog iets van 19 dames.... ik denk er ook steeds aan, vooral ook omdat wij maandag ook weer voor echo moeten " als het maar goed is..." maar goed ik heb er ook niks aan als ik de hele dag ga lopen stressen van " zie je wel, het kan ook mis gaan!" dan probeer ik liever ook door te gaan en m'n aandacht aan andere dingen te schenken.... daarom zit het constant wel in m'n achterhoofd. (wederom geen verwijt, of verwijt opgevat, maar wou het toch even uitleggen)
ja begrijpelijk madeliefs, ik heb gister de ogen uit mn hoofd gehuild toen ik het las. Maar moet wel doorgaan, Als ik hier niet kom schrijven vind ik het ook weer zo jammer van mijn zwangerschap en alles wat er omheen gebeurd. Maar iedereen kiest voor zichzelf de beste manier hiermee om te gaan, en is daar helemaal vrij in. Doe rustig aan, liefs!
het is werkelijk afschuwelijk als je zoiets meemaakt. je wereld staat stil en draait alleen maar om dat ene. maar ben het met de andere dames eens voor de rest van wereld voor anderen gewoon doordraait. zwanger zijn is een tijd om te koesteren en trots te zijn op dat wondertje wat je mag krijgen. ik denk dat je Kaatje geen dienst bewijst door over jezelf te zwijgen. Als er iets is wat we allemaal kunnen leren van haar ervaring nu is dat het een wonder is dat je mag ontvangen en dat je van elk moment moet genieten. dus dames schrijf aub ook weer de leuke en positieve dingen op laat merken dat je tots en blij bent met je eigen wondertje(s) Kaatje weet dat we allemaal met haar meeleven dat kan je wel zien in haar vlinder topic. knuffff voor alle dames
hey hallo! sorry zat even bij te lezen stiekem op het werk... dus niet al te veel tijd tussendoor... Nee heb mijn echo pas véél later helaas... foutje van de verlos. ze was vergeten te vertellen dat ik naar het ZKH moest bellen hiervoor en dus vorige week pas kunnen inplannen en wordt 28 dec.... tja is niet anders ivm kerst enzo
Aha, we zaten vorige week ff te kijken wie er als eerste moest en gingen van jou uit omdat jij het verst bent maar het is dus Arka, en dan mag ik...... spannend! Ik neem mijn moeder ook mee, nou die is me pas een partijtje zenuwachtig zeg!! haha
Nou, de lunch weer achter de kiezen... ben trouwens echt niet vooruit te branden vandaag zeg, pfffffffff
zo das drastisch!!!! mag je je haar wel verven eigenlijks? ik dacht nl. dat het niet mocht tijdens zwangerschap...
Volgens mij mag dat tegenwoordig weer wel... haha, de regels veranderen ook om de zoveel tijd maar voor de zekerheid is e ook haarverf zonder ammonio te verkrijgen natuurlijk. Ik ga voor de kersttijd mijn haren ook weer ff wat donkerder verfen!
Ik verf ze ook niet super vaak. Maar had het bruin gemaakt vorige keer, en dat wordt zo mat na een tijdje. Dus vandaar wel lekker zwart. Binnenkort gaan er gekleurde extensions doorheen, en dan lekker groeien! groeid nu zo super snel!! Heerlijk!