Het word voor mij oma haar 16e(!!) achterkleinkind en Johan zijn opa en oma hun 2e, de 1e achterkleinkind van hun is 4 weekjes geleden geboren
Bij ons zijn de mannen in de meerderheid. Ik heb al 4 broers en 1 zusje. Marcel heeft alleen een broer. Ik heb maar 1 nichtje van m'n vaders kant. Ik denk dat ons volgende kindje (de baby na deze baby) een meisje is.
@ Tummetje: Welcom back! @ Sterreke: mijn opa en oma zijn ook nog samen, afgelopen september waren ze 50 jaar getrouwd! Deze beeb word het 3e achterkleinkind van mijn opa en oma, en ook het 3e kleinkind voor mijn ouders! Mijn zusje en ik hebben nu allebei een knul, mijn zoon die 6jaar is en mijn schattige neefje die bijna 2 word! De ouders van mijn vriend leven beide niet meer, dus onze kindjes hebben het geluk dat mijn ouders gescheiden zijn en dat 1 van mijn opa's en 2 van mijn oma's nog leven. Zo hebben ze toch nog heeeel veel opa's en oma's
hmmmmmmmm wij hebben welgeteld nog 1 oma in de familie.... meer niet ... het wordt haar zoveelste kleinkind dus begint ze het al normaal te vinden haha!
Zo weer vrij van werk me Vriendin belde ook om te vertellen hoe de bevalling is gegaan ze had gistetr aaf rond 22uur 4 cm ontsluiting nou datr wist ikdus en toen de vk uur later kwam zat ze al op 6cm dus toen vliezen door geprikt en direct naar zkh want daar wou ze bevallen half uur in de auto en rond 01.00 mocht ze beginnen met persen ma naar anderhalf uur nogniets en ze raakte ardig uitgeput dus kindje is toen met de vaccuum pomp gehaald verder alles goed ze waren vanmorgen om 7.30 weer thuis
Ja alles is goed met hun beide kindje direct aan de borst gelegd en drinken ging ook direct goed ze kan alleen niet lopen want togh beetje gescheurd bij haar schaamlippen maar verder niet ingeknipt ofzow
heb zelf de laatste week last van mijn linkerbekken... voelt beetje pijnlijk aan als ik opsta en moet echt even op gang komen zeg maar.... hoop niet dat het BI is... doe gewoon rustig aan vanaf nu en laat manlief wel klussen in de babykamer
Goede middag dames ****Ego**** Vanmorgen weer bij de vk geweest en alles was goed. Groeide goed en hartje klopt ook goed. Wel moest ik al minder gaan werken, net mijn werk gebeld, gaan nu eerst kijken of ik op een andere groep of iets kan. ****Einde ego ****
@Linnie; Fijn dat alles goed was en goed groeit! Fijne berichten zijn dat! Hopelijk komt er met je werk ook iets positiefs uit! @Dag; Ik klop even voor je af over BI.... Rustig aan doen vrouwtje! Wij zijn net gebeld door de makelaar! AS MAANDAG KIJKERS VOOR ONS HUIS!! Spannend!! We hebben het huis te koop gezet toen ik net zwanger was met de insteek van "we zien wel". Als we het snel verkopen zou mooi zijn, dan zitten we met ons gezinnetje misschien nog in een groter huis, en zo niet dan blijven we hier en maken we hier de babykamer klaar! Ik woon nu in het stadscentrum, erg leuk en erg gezellig voor stellen zonder kinderen die veel de stad ingaan (zoals wij voorheen ). Lekker op loopafstand naar de oude markt. En met een baby hier wonen kan prima , maar in deze buurt wil ik geen peuter opvoeden. Stad, lees ook overlast door inbraken, junkies etc. Dus voor die tijd willen we weg zijn. Maar dan hebben we nog tijd genoeg. Nu as maandag dus weer kijkers, én we hebben een ander huis op het oog (heeel mooi). Misschien komt het dan toch nog in een stroomversnelling allemaal????? En kunnen wij ons gaan richten op het huis wat we zo mooi vinden nog voordat de baby er is?? Please duimen jullie voor ons??
Hallo meiden, Ik ben het eens met silvia, babe en nog vele anderen. Ik denk niet dat kaatje denkt dat het ons niets doet. Maar het is natuurlijk wel zo dat iedereen dit op z'n eigen manier een soort plekje moet geven. Hier gisteren bij de fysio geweest en moet toch echt aan mezelf gaan denken. De pijn die ik heb komt door mijn bekken, en links is een stuk erger als rechts. Dus ja ga me er toch maar bij neer leggen dat ik echt rustig aan moet doen....Hmmmm toch lastig vragen om hulp. Eh volgens mij moet ik dit tegen natasch zeggen...Gefeliciteerd met de baby van je vriendinnetje! Eh wat heb ik verder nog gelezen....weet het echt niet meer. Wie houd nu ookal weer de hyves enzo bij? Was dat dag of babe? ehhh fijn die zwangere hersens
Marjand wij hadden ook tegelijk een afspraak bij de verloskundige of was het bij de gyn voor echo? dinsdag moet ik naar de vk en 7 jan echo in zkh welke was het ook alweer?
die afspraak van 7 januari. Die is het zelfde, ik krijg dan met bijna 22 wk mijn 20 wk echo.... dank je marjon, gisteren wel gelezen maar niet opgeslagen.