Ja wij schelen toch minder veel als ik in 1ste instantie dacht....dacht eerst 22 mei toen 19 mei en sta nu eigenlijk op 16 mei....Dus ja jij op 12 mei toch? Gaan we toch gewoon tergelijke tijd bevallen....kunnen we elkaar tussen de weeen door smsen...hihihi Zag volgens mij van jou nog een buik foto voorbij komen, mooi hoor
Ik stap smorgen som 20 voor 7 de deur uit en kom er om 18.00 uur weer in, moet ook nog een mannetje te vreden houden en na een lange dag ben ik wel kapot. Ik scroll overal doorheen, en belangrijke dingen e.d. schrijf ik op, en reageer ik op. Dus via PB is makkelijker
grappie!!! Ik lees ook echt niet alles bij, en als ik dat wel doe ben ik aan het einde vaak alles al weer vergeten....
Oh nou die 16 kan ik wel gaan onthouden...nu nog september...hihihi Ik ga lekker off ben dood moe. Tot morgen!
Ik heb lekker chocoladekoekjes voor bij de thee vanavond nu nog ff wat uitzoeken om naar te kijken straks!
@kaatje: ik weet niet wat ik moet zeggen! Heel heel veel sterkte! Ik heb enig idee wat je door moet maken en ik kreeg het echt koud toen ik je berichtje zag en er kwam gelijk heel erg veel terug van begin dit jaar! Echt heel veel sterkte!!!! @natasha: gefeliciteerd met je vriendin! (tja en dan liggen vreugde en verdriet heel dicht bij elkaar......) Egobericht; ik ben donderdag ook weer op controle geweest bij de VK en bij ons was gelukkig alles goed!!!! De kleine groeit goed, mijn baarmoeder ligt goed op schema en we hebben vingertjes en teentjes geteld (en ja het waren er van allebei 10). De kleine was hard aan het schoppen en slaan, was gelijk weer helemaal gerustgesteld en helemaal blij! Volgens de VK ziet alles er goed uit, gelukkig !
Hallo allemaal, Pfff.. ik moet ook nog even schakelen. Maar ben het volledig eens dat het leven doorgaat en dat we ook de leuke dingen met elkaar moeten kunnen delen en daarmee hoeven we niet te wachten. @Natascha: gefeliciteerd met je vriendin! Fijn dat het allemaal goed is gegaan. @Flamingo:. Beterschap! Je kunt Thijmsiroop proberen voor je keel. Dat hielp mij vorige week best goed bij het slapengaan. @Lindav. Fijn dat alles goed is met de beeb! @Tante Mars. Fijn dat je het beheer wilt doen! Alvast heel erg bedankt Hier weinig te melden. Was vandaag vrij-vrij. Oftewel ik hoefde niet alleen niet te werken maar ook het kindje werd verzorgd. Papa heeft de hele dag voor zijn rekening genomen en ik ben lekker gaan shoppen met mijn zus en ben naar de kapper geweest (heb mijn haar weer laten spoelen: mooi bruin is het weer.. dat kan prima!) A.s. donderdag ga ik kennismaken met een verloskundige in mijn nieuwe woonplaats. Ik ben heel benieuwd. Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet echt een goed gevoel bij heb en heb dus ook al wat andere telefoonnummers verzameld. Tja, het gaat uiteindelijk toch om het laatste trimester! Tot later!
Goede avond! @Natascha: van Harte! @Flamingo: beterschap! @Marjand, balen zeg, maar rustig aan! Ik ben gisteren bij de bedrijfsarts geweest, mag niet meer in het wit werken, of te wel niet meer aan bed. Mag nu de rest van het jaar nog maar 4 uur per dag werken. Ik heb mijn bekken toch te veel overbelast. In januari verder opbouwen en per feb weer gewoon 8 uur, maar niet aan het bed. Baal best wel, geen lieve baby's meer verzorgen, En dan te bedenken dat ik pas in augustus weer terug kom na mijn verlof! Dat is gewoon nog een complete zwangerschap! Maar goed moet aan me zelf, baby en mijn popje denken. Popje heeft er ook niets aan als haar moeder aldoor in de kreukel terug komt van haar werk! Morgen lekker de kerstboom neerzetten en maandag een dagje Veluwse bron, lijkt me geweldig daar, ben er nog niet eerder geweest. Pip
goed bericht Linda ik word hier met het uur zenuwachtiger voor maandag... zucht, moet ik eerst ook nog van half negen tot half 1 werken pfff, worden lange dagen........
He meiden, Inderdaad nog even omschakelen....heb heel veel aan Kaatje gedacht en het zo onverwachte nare bericht en vond het moeilijk om vrolijk door te kletsen. Maar inderdaad gaat het wreed genoeg gewoon door en moeten wij proberen niet te stressen hierdoor, want dat is niet goed voor de kindjes natuurlijk.....Ik moet wel toegeven dat ik iets meer gespannen ben voor de echo volgende week. Het is echt zo'n wonder dat in ons groeit en het is het mooiste geschenk dat je maar kan krijgen! En KRIJGEN is wat het is. Je neemt geen kinderen, die worden je geschonken....en voor ieder mensje dat in mei geboren wordt, mogen we allemaal heel erg dankbaar zijn. Donderdag dus echo hier. Maandag 20 weken alweer....Ik doe het rustig aan, spreek niet meer zoveel af, want zo'n dag als afgelopen maandag heb ik geen zin meer in. En ik heb thuis ook lekker dingetjes te doen die me niet veel moeite kosten. Momenteel zijn we aan het repeteren voor een optreden rond 30 december. Samen met wat collega's staan we dan twee uurtjes in een Jazz bar. We zijn hobbyisten hoor, geen pro's natuurlijk, maar we doen het best leuk! Dit keer mag mijn vriendje ook meedoen met zijn drums. Ik zing, we hebben een super goede pianist, twee zangers en dit keer is ook de bassist nieuw. Spannend! Toch maar even een buikfoto plaatsen die ik net gemaakt heb......
Zie dat er meerderen zijn die gedeeltelijk thuis moeten blijven. Ik heb me dinsdag ziek gemeld, maar ga maandag maar weer aan de slag. Heb helaas van dat werk dat als ik het laat liggen dat het er de week erop nog ligt (plus alles wat erbij komt). Ben benieuwd hoe lang ik nog mn volledige contract kan werken. Doorschrijven: tja, lijkt me dat andermans verdriet er gewoon bijhoort op een forum en hoe moeilijk ook, de rest is nog wel zwanger. Als het een ander had getroffen (wat net zo goed had gekund) dan had Kaatje ook meegeleefd maar vast doorgeschreven. Echo heb ik dinsdag. Las iets over de verjaardagslijst. Moeilijk onderwerp: ben gister 30 geworden! My gawd, ik vind het echt oud! Wilde ook graag voor mn 30e kinderen, nu is dat ook wel zo gegaan, maar deze krijg ik dus op deze 'oude' leeftijd haha! Maar goed, ik zal het vast wel overleven deze leeftijd! Er zijn er toch al een paar die het geslacht weten? Waar is een lijstje waar we dat kunnen terugvinden?
Hihi, Pienie.....ik had dat ook toen ik 30 werd hoor.....nu ben ik al 31!!! Pffff, volgend jaar dus 32.....ABSURD ! Haha. Ach, je bent zo oud als je je voelt. Mijn moedertje wordt maandag 72!! Die is net terug van 6 weken Spanje: wijn, tapas, muziek en genieten.....zo hoop ik het ook te doen