oh daar moet ik ook echt nog heen...hmmm misschien van de week even een vriendinnetje vragen. Kom je vertellen hoe zielig hij was?
Hoi allemaal... Ik heb gister de pretecho gehad en het is een meisje!!!!! Echt een supergave echo! Ik kreeg zelfs warme gel haha! Ik ben wel erg ziek dus ga weer snel mijn bedje in! Klets straks wel even verder! Liefs
JJjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj een meisje wat leuk had je zself al een voorgevoel dat meisje zou zijn? Nou goed uitzieke maar
Het is nog veel erger.... ik hoopte op een meisje haha erg he! Ik ben er echt heel blij mee!! Alleen doordat ik ziek ben kon ik er niet van genieten.... heel erg verkouden en een zenuwontsteking aan mijn kies maar door de zwangerschap kunnen ze er niets aan doen. Heb nu een anti biotica kuur voor zwangere vrouwen die de pijn uiteindelijk moet wegnemen, maar das geen sterk spul.... dus zit ik ook onder de paracetamol en hoestdrank enzo..... Maar de echo liet me even lachen hoor haha! Ze lag er goed voor en ook groeide ze goed! Over 3 weken de 20 weken echo voor alle medische dingen nog! Alleen mijn placenta lag voor dus heb ik kans dat ik de baby pas laat ga voelen... ik hoopte juist ieder moment iets te gaan voelen! Maar kan niet alles hebben he! Liefs
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant van me buik en voel de baby al 2 week niet super goed maar wel steeds duidelijk dus miss komt bij jou ook snel
Goedemiddag Woei.. moet nog wel even wennen aan iedereen hoor Zag goede echo's, een mooie buikfoto, kijkers voor een huis. Goed nieuws voor yessica @tante mars; haha welke lijst? Zie nog niet veel meiden die het geslacht weten, willen veel het NIEt weten? Of komt dat nog? Wij hebben dinsdag te horen gekregen dat we een meid krijgen.. ben er echt heel blij mee Alleen door een topic hier op ZP ga ik twijfelen, of ze het wel goed gezien heeft.. terwijl het echt heeeeel duidelijk te zien was!! Misschien de hormonen ofzo?
Jjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj op de helft Togh niet naar bios straks vriendin heeft net afgezegd Ga morgen met me mannetje hij zegt dan ga ik wel met je mee haha wat een skattiej togh. Borsten: Het voelt alsof me borsten in brand staan niet normaal iemand hier ervaring mee?
Misschien neemt dit je twijfel weg. Mijn dochtertje Süreyya heeft bij bijna iedereen hier een voorspelling gedaan aan de hand van een echo foto. Heb die van jou ook even laten zien, en je heb het hier wel geschreven dat het een meisje wordt, maar dat heb ik haar natuurlijk niet verteld. En wat zegt zei...........een Meisje. Is je twijfel nu weg? Ze heeft het al bij een paar goed gehad. Nou zijn er nog niet veel die het weten, maar hoeverder we op weg zijn naar mei 2010, hoe meer we te weten komen of ze gelijk heeft. Groetjes, Claudia
In brand... niet echt maar het zijn wel kachels! Dat is het voorbereiden van je borsten op borstvoeding. Je melkklieren gaan nu opzetten en moeten straks misschien wel aan het werk als je BV gaat geven. Het is voor mij nog maar even geleden dat ik BV gaf, bij mij komt er ook al weer melk. Het kan zijn dat dat ook bij jou gaat gebeuren. Ikhad er in mijn eerste zwangerschap totaal geen last van, terwijl mijn vriendin al volop lekte in de zwangerschap. Ik vind het wel lekker warm die borsten zo, hihi Pip
hihi ja lekker me hander eraan opwarmen hahaha oke nou ben benieuwd wat het is eigelijk nog geen zin aan lekkende borsten heb nog geen compressen in huis niet egt slim dus
He meiden Daar was ik weer even, hoe is het hier? Wij hebben vandaag alle spullen gekocht voor Fenna haar prinsessenkamer, echt supergaaf Ook hebben we behang getrokken en de kamer leeg gemaakt, dus morgen kunnen we ECHT beginnen Ben erg benieuwd hoe het wordt maar denk wel heel gaaf Nu is mannetje weg tot vanavond, dus Fenna en ik gaan zo lekker samen eten. Daarna samen onder de douche en dan kan zij naar bed, en ik in mijn joggingpak de bank op Fijne avond!
Dat is dan weer een goede voorspelling van Surreya! Had Surreyya een voorspelling gedaan bij Nathalie...? Staat niet op de site nl.... Ik kom net binnenvallen, hihi, ben de hele dag al ziek (eigenlijk sinds gisteren) maar heb toch maar ff laptop aangeslingerd... Ga ff niet overal op reageren kan ik niet onthouden met mijn hoofd vol snot! Wel supergaaf Nathalie, wij mogen morgen... ik hoop ook op een meisje! Vind het ook wel erg slecht van mezelf maar ja kan er ook niks aan doen! Als het jongen is, is tie ook van harte welkom uiteraard en we mogen al lang blij zijn als het kindje gezond is!
Yes, Yes, Go Süreyya Go. Weer 1 goed. Als beebje van Kaatje een meisje blijkt te zijn dan heeft Süreyya er 5 van de 6 goed.
Geen geslachtsbepaling gedaan bij nathalie83, maar kan nog hoor. Heeft alleen geen foto geplaatst. Tummetje schreef net dat ze een meisje zou krijgen, had haar nog niet op het lijstje staan. Stonden wel foto's in haar album dus heb Süreyya laten kijken, uiteraard zonder te zeggen dat het een meisje is natuurlijk. En ze voorspelde een meisje, dus ook een goede.