TUM: Als je langer dan dertig dagen hier niet bent word je van de lijst gehaald dus je moest er weer opnieuw op.. Dames: Mag ik jullie vragen afspraken e.d. door te geven via pb?? Ik zie hier en daar nog wel eens wat tussen door glippen, maar nogmaals ik lees niet alles bij elke dag ( ga dr een keer voor zitten in de week zodat alles duidelijk is) .. Elke avond werk ik de site bij ...
Ga sluiten voor vandaag. Mijn baterijen zijn leeg, en moeten hoog nodig worden opgeladen. Tot morgen maar weer.
Veel plezier morgen Sterreke...... en je mag een voorkeur hebben hoor, is niets mis mee!! Haha! En shop ze!!
Hey meiden.... Hier net verlate sint gevierd en weer wat dingen voor de baby gekregen. Blijft leuk.... Verder zag ik weer goede voorspellingen voor bij komen van surreya. Wel grappig dat ze er al zoveel goed heeft...Kan niet wachten tot het mei is en ik er achter ga komen of ze die van mij ook goed heeft.... Enne verder weinig nieuws hier geloof ik...ja ben moe ga zo slapen hoop ik, ik slaap alleen zo slecht nu ik niet meer op mijn buik kan slapen...meer meiden met dit probleem?
He Marjand, ik slaap ook slecht, heel irritant. Zo'n dikke buik heb ik nog helemaal niet, maar slaap toch niet lekker meer op mijn buik en doe ik normaal altijd...!
Morgen!! Lekker weer! We gaan zo wandelen Ik voel de baby volgens mij heel erg draaien. Hij gaat helemaal tegen de buitenkant aanliggen lijkt het wel. Dat stukje wordt ook wat ' harder '
Morning meisjes Zo toen was het alweer zondag, de weekenden gaan veel te snel Maar gelukkig hebben we de hele dag nog voor ons Een lange klusdag, maar wel erg leuk! Deze week moet ik nog 4 dagen werken, maar daarna lekker 2 weken van 3 dagen En dan is het alweer Oud & Nieuw In januari heb ik nog een weekje vakantie, dus allemaal leuke dingen in het vooruitzicht Ik moet eerlijk toegeven dat het nieuws van Erika hier de angst voor de 20 weken echo wel flink heeft doen oplaaien Voel toch een zekere spanning nu.. Hij is pas vrijdag, hoop maar dat de week een beetje snel gaat
@ Assz: Dat gevoel herken ik echt, hier gaat hij ook echt tegen de buitenkant aan liggen, zo'n vaag gevoel En jaaaaaa heerlijk weer, lekker koud Ik ga zo ook even lekker wandelen met Fenna denk, manlief is nu toch de klussen aan het doen die ik niet kan Het wordt de hele week ijskoud, eindelijk winter Wanneer had jij nou eigenlijk je geslachtsbepaling?
@ Pien, lekker klussen Gaan wij pas doen als we weten wat het is. Ik heb geen geslachtbepaling. Het kon afgelopen week, maar het risico dat we het niet goed kunnen zien is gewoon te groot. En ik haat twijfel. Dus dan wachten we wel tot de 20 weken echo. Nog 2 weken. Ach, dat overleven we wel. Moet zeggen dat ik ook een beetje bang ben na het verhaal van Kaatje. Elke keer als ik de baby denk te voelen word ik blij, maar vervolgens vraag ik me af of alles wel goed is, of het niet mijn darmen zijn... blablabla. Maar anderhalve week geleden hebben we nog een heel mooi hartje gehoord bij de vlos, dat stelt me dan wel weer een beetje gerust. A.s. donderdag wel naar de gyn. Misschien wil hij ook even koekeloeren
Ik had dat ook bij de geslachtbepaling die ik vrijdag had, ik zat maar aan Kaatje te denken.... en toen we de baby zagen bewoog ie niet.... ik dacht nee toch.... maar ze sliep en haar armpje lag voor haar hartje. Ik gaf een por in mijn buik en toen schrok ze wakker..... erg he maar ze moest bewegen van mij!! Over 3 weken de 20 weken echo. Die vind ik toch wel erg spannend..... als blijkt dat er iets niet goed is dan zie je dat op dat moment en eigenlijk wil iedereen alleen maar positieve dingen horen toch.... Ik ben benieuwd Sterreke...... je ligt nu met je buik bloot....
Goedemorgen allemaal, Aszz: geslachtsvoorspelling van Süreyya. Het wordt volgens haar een .............meisje. Nu nog afwachten of het klopt.
Ik vond de 20 weken echo al spannend en nu idd helemaal , ga elke keer op zoek of ik beepje voel , en zoveel voel ik nog niet dus ben blij als het de 30 e is ............
Goede morgen allemaal Fijn om te lezen dat meerdere er nu wat meer angst voor hebben.( de 20 weken echo) Ik dacht dat het aan mij lag door de hormonen enz. Ben nu een stuk onzekerder als normaal Ben wel blij dat ik afgelopen week naar de vk moest en het artje gehoord heb. Dat scheelt wel een hoop stress. 22e de 20 weken echo dus dan wetenw e zeker of alles goed zit. @ beebietje voelen: Ik had dat toevallig ook dat het net leek of hij/zij aan een kant ging liggen, maar toen ik me hand er op legde ging het weer weg.
Zo, we zijn terug van de geslachtsbepaling en.. IT'S A BOY!! Ik moet er wel ff heel erg aan wennen hoor.... ik had stiekem echt gehoopt op een meisje! En Sureyya haar voorspelling klopt dus bij mij ook niet helaas....! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is! Het was trouwens echt leuk, ik heb zeker 20 minuten daar gelegen en die mevrouw heeft nog van alles laten zien (ook 3D) en we hebben een cd-rom met alle foto's, een dvd en 2 geprinte foto's meegekregen. Zie hier het bewijs:
Ik denk dat we dat allemaal nu een beetje hebben...We moeten gewoon weer allemaal wat vertrouwen krijgen. En eigenlijk weet iedereen hier wel dat het vrij bijzonder is dat het na zo'n tijd nog mis gaat maar ja onzekerheid hoort volgens mij gewoon ook wel een beetje bij zwanger zijn. Ik ben ook blij als ik een goede 20 weken echo heb gehad...Maar heb 1 dec nog een hartje gehoord en luister 1 keer in de week thuis met de angelsound...Dat zit denk ik wel goed. 29 december weer naar de vK. FF hartje luisteren en dan 7 januari voor de echo. Ben benieuwd. Hier vanmiddag een verjaardag, en morgen verder op het kamertje....denk ik nu.